Hij ging eerder wel redelijk lekker met (delen van) Vlaams Belang. Die vinden hem hierdoor vast ook minder leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
https://www.msn.com/nl-nl(...)99255ab92dba2e&ei=27
GENK (ANP/BELGA) - In de Belgisch-Limburgse plaats Genk heeft Thierry Baudet zaterdagavond de Vlaamse tak van Forum voor Democratie (FVD) gelanceerd. Hij wil met FVD Vlaanderen gaan meedoen aan de Europese parlementsverkiezingen in juni. Forum heeft momenteel één vertegenwoordiger in het Europees Parlement, Marcel de Graaff.
Tijdens de bijeenkomst in Genk zei Baudet het "ontzettend belangrijk" te vinden "dat ons verhaal ook in Vlaanderen wordt gehoord. We zijn onderdeel van eenzelfde natie, we hebben zeshonderd jaar geleden eenzelfde beweging gestart. Het is raar dat Vlaanderen onderdeel is van België", aldus de partijleider. Baudet zei te hopen dat Vlaanderen op enig moment uit de EU kan stappen.
De partij gaat nu in Vlaanderen op zoek naar nieuwe leden.
In Nederland leverde Forum bij de verkiezingen in november twee Kamerzetels in en heeft er nu nog drie.
Annexatie door de Hollanders. Dat doet het ook altijd goed bij de zuiderburen.quote:Op zondag 21 januari 2024 08:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Hij ging eerder wel redelijk lekker met (delen van) Vlaams Belang. Die vinden hem hierdoor vast ook minder leuk.
Heb de verklaring gevonden. Ze zijn niet pro-Russisch genoeg.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Annexatie door de Hollanders. Dat doet het ook altijd goed bij de zuiderburen.
quote:Zo zijn Vlaams Belang en de PVV van Geert Wilders van hetzelfde laken een pak, meent hij. ‘Vlaams Belang vindt Israël belangrijker dan Europa, heeft geen poot uitgestoken tijdens de coronacrisis en staat achter Oekraïne in plaats van onze grootse Europese bondgenoot, Rusland.’
Ja die worden graag de les gelezen door die totaal niet arrogante Ollanders.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Annexatie door de Hollanders. Dat doet het ook altijd goed bij de zuiderburen.
Ik denk dat wanneer hypothetisch de Rus aan onze grenzen zou staan Baudet er zsm voor zorgt dat ze de gemeenteregisters in handen krijgen en data over wie wel en niet Rusland-gezind is.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:30 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heb de verklaring gevonden. Ze zijn niet pro-Russisch genoeg.
[..]
Plus Telegram en X.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Zelfs de Russen hebben meer (Vkontakt)
Globalistisch nationalist en tevens patriottisch landverrader.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 23:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Tja en zo iemand noemt zichzelf nationalist.
Nee inderdaad, kun je beter de Chinezen hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Op zich ook weer niet heel erg. Als het een europees medium zou zijn kun je er donder op zeggen dat de EU daar gebruik van zal maken.
Dat zullen gezellige bijeenkomsten worden zegquote:Op zondag 21 januari 2024 09:50 schreef KareldeStoute het volgende:
Vrijdag wordt wel zwaar voor Thierry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zondag 21 januari 2024 11:37 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat zullen gezellige bijeenkomsten worden zeg
Ik snap je cynisme volkomen, en ik ben het ook met je eens. Echter is dat niet anders dan wat van Huffelen dus ook bepleit. Dan heb ik liever een buitenlandse mogendheid die minder impact kan maken dan onze eigen overheid.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:23 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Nee inderdaad, kun je beter de Chinezen hebben.
Die zullen dat niet snel voor politieke doeleinden gebruiken en zijn bovendien betrouwbare bondgenoten van ons. Chinese bedrijven staan er tevens om bekend te kunnen opereren zonder inmenging van de pollitiek, geheel onafhankelijk.
Helemaal niet zorgwekkend dat TikTok bergen data heeft van een groot deel van onze nieuwe generatie en dat ze niet transaparant zijn over welke data ze allemaal binnenhalen.
Simpels, je vertelt iedereen dat je terug wil naar 1830, doet het altijd goed op een verjaardagquote:Op zondag 21 januari 2024 14:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Is dat zo'n cursus "hoe je te gedragen op een kringverjaardag als je zegt Forum te stemmen?".
Dat Van Huffelen Threads een soort van aanprijst als een betrouwbaar medium vind ik ook wel raar, dat moeten we mijns insziens nog maar even afwachten. Daar betaal je met je privacy/data en is dat veilig in handen van Zuckerberg? Ik heb er geen vertrouwen in. Dat Musk een mafklapper is, maakt Zuckerberg nog geen goeie gast.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap je cynisme volkomen, en ik ben het ook met je eens. Echter is dat niet anders dan wat van Huffelen dus ook bepleit. Dan heb ik liever een buitenlandse mogendheid die minder impact kan maken dan onze eigen overheid.
Het is natuurlijk van de zotten dat een bewindspersoon zich meent te bemoeien met welk sociaal medium gewenst is of niet om te gebruiken of zelfs denkt een positie te hebben waarin ze Meta meent aan te kunnen sporen om een bepaalde taal te gebruiken of niet. Koekoek.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik snap je cynisme volkomen, en ik ben het ook met je eens. Echter is dat niet anders dan wat van Huffelen dus ook bepleit. Dan heb ik liever een buitenlandse mogendheid die minder impact kan maken dan onze eigen overheid.
Dat de media en de Kamer hier niet bovenop zitten vind ik best wel een schande.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk van de zotten dat een bewindspersoon zich meent te bemoeien met welk sociaal medium gewenst is of niet om te gebruiken of zelfs denkt een positie te hebben waarin ze Meta meent aan te kunnen sporen om een bepaalde taal te gebruiken of niet. Koekoek.
Van staatswege goedgekeurde social media, het moet niet gekker worden.quote:Op zondag 21 januari 2024 15:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is natuurlijk van de zotten dat een bewindspersoon zich meent te bemoeien met welk sociaal medium gewenst is of niet om te gebruiken of zelfs denkt een positie te hebben waarin ze Meta meent aan te kunnen sporen om een bepaalde taal te gebruiken of niet. Koekoek.
Sowieso pareltjes in hun agendaquote:Op zondag 21 januari 2024 14:14 schreef nostra het volgende:
[..]
Is dat zo'n cursus "hoe je te gedragen op een kringverjaardag als je zegt Forum te stemmen?".
Kees van der Pijl is overigens kneiterlinks voor zover ik weet.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Sowieso pareltjes in hun agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een CPN'er en Antifa-man, die Van der Pijl, lees ik. Lichtelijk bijzonder.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:04 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Sowieso pareltjes in hun agenda
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het wordt vast heel druk bij deze bijeenkomst in studentenstad Groningen.quote:Op zondag 21 januari 2024 09:50 schreef KareldeStoute het volgende:
Vrijdag wordt wel zwaar voor Thierry.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gedeelde passie voor Ruslandquote:Op zondag 21 januari 2024 16:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Een CPN'er en Antifa-man, die Van der Pijl, lees ik. Lichtelijk bijzonder.
Mag ik vragen; heb jij nog op ze gestemd?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:12 schreef Hanca het volgende:
[..]
CDA is onder Verhagen en Buma guurrechts geworden, rechtser dan de VVD. Echt kopie van de PVV. Als je dat niet hebt gemerkt, heb je het gewoon niet echt gevolgd.
Nou ja, ik zie bij die Vindicat en Unitas mannetjes nog wel wat voedingsbodem hebben.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het wordt vast heel druk bij deze bijeenkomst in studentenstad Groningen.
Dat, plus Groningen is redelijk nuchter en nog niet echt woke.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:37 schreef nostra het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie bij die Vindicat en Unitas mannetjes nog wel wat voedingsbodem hebben.
Snoeihard rechts en pro-Russische Europa verbindenquote:Op zondag 21 januari 2024 14:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Verbinden? Dat is toch luisteren naar het kartel? Dat kan toch niet?
Was dat voordat hij zijn pilletjes nam of erna?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Valt me op dat al die bijeenkomsten in de avond zijn. Moet denken aan Jordan Peterson. Die had, als hij ergens sprak, een gastcollege gaf, etc altijd last met schreeuwende verstoorders. Hij is ze toen 's morgens gaan geven, en had het probleem opgelost.
De effecten daarvan weet jij natuurlijk alles vanquote:Op zondag 21 januari 2024 17:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Was dat voordat hij zijn pilletjes nam of erna?
Heeft Tijger soms iets verkeerds gezegd over Peterson dat je zo op de man denkt te moeten reageren?quote:Op zondag 21 januari 2024 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De effecten daarvan weet jij natuurlijk alles van
Iemand aanvallen op het feit dat die medicatie nam en daaraan verslaafd raakte is nogal onder de gordel, niet? Of vind je dat niet op de persoon spelen? En dat voor een mod die daarmee bewust reacties wil uitlokken.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:22 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft Tijger soms iets verkeerds gezegd over Peterson dat je zo op de man denkt te moeten reageren?
Nee, ik ben geen junk zoals Peterson. En ik heb ook geen groter verhalen over junks en verslaafden en ga dan ook niet het zielige slachtoffer uithangen zoals hij dat deed toen hij verslaafd was. Verachterlijk figuur dat hij is.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De effecten daarvan weet jij natuurlijk alles van
Nee, dat is niet onder de gordel. Wat onder de gordel is is de hypocritie van Peterson die jarenlang een grote bek had over verslaafden en zelf niet in staat was om zelf geen junk te worden. Als je andere mensen zo graag de maat wil nemen over verslaving en niet in staat bent om zelf niet verslaaf te worden dan ben je geen knip voor je neus waard en dat zijn je woorden ook niet.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Iemand aanvallen op het feit dat die medicatie nam en daaraan verslaafd raakte is nogal onder de gordel, niet? Of vind je dat niet op de persoon spelen? En dat voor een mod die daarmee bewust reacties wil uitlokken.
Schrijft wel prima boekjes. Beetje gekaapt als boksbal, zonde. Zal wel weer misogyn en transfobisch zijn tegenwoordig. Moest wel lachen om de uni's die hun keutels snel moesten intrekken om de idiote insinuaties.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Valt me op dat al die bijeenkomsten in de avond zijn. Moet denken aan Jordan Peterson. Die had, als hij ergens sprak, een gastcollege gaf, etc altijd last met schreeuwende verstoorders. Hij is ze toen 's morgens gaan geven, en had het probleem opgelost.
Iemand heeft een politiek andere mening, nam medicatie en raakte daaraan verslaafd, en daarom speel jij op de persoon en is ie verachtelijk. Held.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen junk zoals Peterson. En ik heb ook geen groter verhalen over junks en verslaafden en ga dan ook niet het zielige slachtoffer uithangen zoals hij dat deed toen hij verslaafd was. Verachterlijk figuur dat hij is.
Zijn politieke mening interesseert mij geen fuck, heel Peterson interesseert mij geen fuck. De stuitende hypocritie die hij toonde? Dat vind ik wel interessant, overigens, in tegenstelling tot jou, geef ik alleen feiten weer.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Iemand heeft een politiek andere mening, nam medicatie en raakte daaraan verslaafd, en daarom speel jij op de persoon en is ie verachtelijk. Held.
JP was altijd voor het de-criminaliseren van drugsgebruik, sociale gezondheidszorg en de redistributie van rijkdom.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat is niet onder de gordel. Wat onder de gordel is is de hypocritie van Peterson die jarenlang een grote bek had over verslaafden en zelf niet in staat was om zelf geen junk te worden. Als je andere mensen zo graag de maat wil nemen over verslaving en niet in staat bent om zelf niet verslaaf te worden dan ben je geen knip voor je neus waard en dat zijn je woorden ook niet.
Ach kom, je opmerking over de timing van zijn lezingen was een ondermaatse sneer, dat weet je best.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zijn politieke mening interesseert mij geen fuck, heel Peterson interesseert mij geen fuck. De stuitende hypocritie die hij toonde? Dat vind ik wel interessant, overigens, in tegenstelling tot jou, geef ik alleen feiten weer.
Dus wie is er nu op de man aan het spelen? De uitspraken van Peterson over verslaving zijn een feit net als zijn verslaving. Jij daarentegen? Ik zal daar verder geen persoonlijke aanval aan vast hangen in tegenstelling tot jou. Again.
Dat is gewoon juist. En maakt iemand niet immuun om daar zelf in te vallen natuurlijk.quote:According to him, addiction is not just a physical dependence on a substance or behavior; it's a manifestation of deeper psychological issues.
Peterson believes that addiction is a result of individuals lacking meaning and purpose in their lives.
He argues that when we don't have a clear sense of direction or a higher goal to strive for, we turn to addictive behaviors as a way to escape the existential void.
Dat is gewoon juist. En maakt iemand niet immuun om daar zelf aan deel te vallen.quote:According to him, addiction is not just a physical dependence on a substance or behavior; it's a manifestation of deeper psychological issues.
Peterson believes that addiction is a result of individuals lacking meaning and purpose in their lives.
He argues that when we don't have a clear sense of direction or a higher goal to strive for, we turn to addictive behaviors as a way to escape the existential void.
Nee, ik was op mijn 17e al CU lid.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Mag ik vragen; heb jij nog op ze gestemd?
Ooow ok, ik dacht dat ik ooit ergens opgepikt had dat je CDA stemmer was, maar dat zal ik dan denk ik verkeerd hebben.quote:
Waarbij je onderscheid moet maken tussen verslaafd raken aan medicatie, zoals de opioide, zwaar verslavende pijnstillers, (zag in Nieuw Zeeland dat men daar paracetamol met codeïne werd verkocht, niet genoeg om wat bewerken maar genoeg om verslaafd te raken) of psychopharma, medicatie tegen angst of panier aanvallen. Verslaving aan drugs als Heroine, waarbij het ook een belangrijk aspect is van je omgeving, Soldaten die in Vietnam volledig aan de heroïne waren kwamen daar vaak terug in de VS weer snel vanaf omdat het geen aspect was van hun omgeving. Verslaving aan andere drugs als alcohol.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:43 schreef nostra het volgende:
Zo erg bijzonder zijn de opvattingen van Peterson over verslaving ook weer niet:
[..]
Dat is gewoon juist. En maakt iemand niet immuun om daar zelf aan deel te vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |