@Coco is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is niet veel saaier dan de KNVb beker.
Precies. We zappen even naar het snooker op Eurosport.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is niet veel saaier dan de KNVB beker.
Gisteren zeker niet gekeken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:53 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er is niet veel saaier dan de KNVB beker.
Tuurlijk sympathiek dat soort potjes, evenals dat het geval was eerder met Hercules, maar dat is t dan ook. Kleine clubs die voor de dood of de gladiolen gaan en soms met knotsgekke wedstrijden (soms) slagen.quote:
Hee we zijn het eens.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef PSVCL het volgende:
Genieten weer
Jammer dat Till 9 van de 10 keer een wereldaanval weet te verpesten
Schouten bleek zelfs ziekquote:Op donderdag 18 januari 2024 06:04 schreef tja77 het volgende:
Veerman had kuitklachten, uit voorzorg gewisseld.
Gelukkig geen kruisband.
Schouten en Tillman waren weer top. Was weer genieten, kan me bijna geen seizoen heugen dat ik zo weer uitkeek naar de volgende wedstrijd.
Natuurlijk wel, goeie voetballers heb je nooit genoeg.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef Meister1984 het volgende:
Achteraf ben ik blij dat Simons niet gebleven is. Had niet in dit team gepast.
Als Simons was gebleven dan was er natuurlijk een aankoop minder gedaan. Niet te zeggen of dat voor het team beter of slechter was geweest.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, goeie voetballers heb je nooit genoeg.
Die mis ik nou helemaal niet. Daar heb je de CL voor.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:58 schreef PSVCL het volgende:
het enige nadeel dat PSV veel te sterk is voor de Nederlandse clubs is dat je de wedstrijdspanning mist
Dat is weer een ander verhaal maar verder gewoon gewoon geleuter dat zo'n speler niet zou passen bij dit PSV.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als Simons was gebleven dan was er natuurlijk een aankoop minder gedaan. Niet te zeggen of dat voor het team beter of slechter was geweest.
Met zijn bijna uitzonderlijke kwaliteiten en enorme intrinsieke drive ben ik er 110% van overtuigd dat Simons binnen deze groep van nog meer waarde voor PSV was geweest dan afgelopen seizoen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 11:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal maar verder gewoon gewoon geleuter dat zo'n speler niet zou passen bij dit PSV.
Met Dest en van Aanholt hebben we al 2 prima linksbacks. Mauro kan er ook spelen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:50 schreef PirE het volgende:
Angelino op een zijspoor bij Galatasaray. Moet nog 1 wedstrijd spelen om de koop voor 6 miljoen definitief te maken maar Gala gaat hem niet meer opstellen.
Z'n bankrekening is het daar niet mee eens.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met Dest en van Aanholt hebben we al 2 prima linksbacks. Mauro kan er ook spelen.
Die had bij ons moeten blijven ipv terug te gaan naar City, zonde van z’n carriere, speelde echt heel leuk bij ons dat jaar.
Tja, het is ook weer geen hongerloon waar je bij PSV die extra 1 a 2 jaar voor speeltquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n bankrekening is het daar niet mee eens.
Dat riep ik voor het seizoen al. Dat PSV misschien wel sterker is (als team)zonder Xavi(waar alles om draaide, wegloper Gakpo neem ik niet serieus)quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:31 schreef Meister1984 het volgende:
Achteraf ben ik blij dat Simons niet gebleven is. Had niet in dit team gepast.
Is misschien wel een optie voor volgend seizoen als Dest niet blijft.quote:Op donderdag 18 januari 2024 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Met Dest en van Aanholt hebben we al 2 prima linksbacks. Mauro kan er ook spelen.
Die had bij ons moeten blijven ipv terug te gaan naar City, zonde van z’n carriere, speelde echt heel leuk bij ons dat jaar.
Misschien Babadi overhevelen van jong PSV naar PSV, of talentje Land een kans geven.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 15:28 schreef GotenSSJ het volgende:
Geen Veerman tegen Utrecht, en misschien ook geen Schouten. Met Saibari ook weg blijven er niet heel veel smaken over. Van aanholt, Til en Tillman op het middenveld dan?
Babadi, Til en Tillman lijkt me een beetje teveel van het goede op het middenveld. Dan zou ik eerder Land doen ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien Babadi overhevelen van jong PSV naar PSV, of talentje Land een kans geven.
Boscagli doorschuiven naar het middenveld is ook nog een optie natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Babadi, Til en Tillman lijkt me een beetje teveel van het goede op het middenveld. Dan zou ik eerder Land doen ja.
Kan ook ja, Obispo-Ramalho is echter niet iets wat ik ooit nog hoop te zien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Boscagli doorschuiven naar het middenveld is ook nog een optie natuurlijk.
Babadi zou ik het even uit laten zoeken. Zou Land dan maar een kans geven i.p.v. alles overhoop te gooien.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Misschien Babadi overhevelen van jong PSV naar PSV, of talentje Land een kans geven.
Teze-Ramalho. Backs genoeg.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan ook ja, Obispo-Ramalho is echter niet iets wat ik ooit nog hoop te zien.
Wat heeft hij?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:09 schreef PSVCL het volgende:
Veerman mist Utrecht, Feyenoord en ajax uit.
Jammer.
Hopelijk onzinquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iets met zn knie, maar degene die het melde(PSVMedium) heeft de tweet alweer verwijderd.
Rik had het over kuitklachten. Denk dat ze simpelweg geen risico willen nemen.quote:
Het loopt al een tijdje slordig bij Dortmund...quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:44 schreef PSVCL het volgende:
Ben Dortmund (vs Koln) aan het kijken , die kan PSV makkelijk hebben.
De omschakeling van hun eruit halen en oppassen voor de standaardsituaties dan komt het wel goed. Ze spelen zonder middenveld.Denk dat je het in Eindhoven al kan beslissen.
Oke, volg de Bundesliga verder niet. Alleen via wat samenvattingen af en toe.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Het loopt al een tijdje slordig bij Dortmund...
Er lijkt paniek te zijn, als je naar de aankopen kijkt van deze periode.
Ik zou niet teveel waarde hechten aan een competitieduel vs finalewedstrijden in de CL, PSV was tot nu toe in Europa toch ook niet wat je er van in NL gezien hebt, daar ging het allemaal veel te moeizaam voor.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:48 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Oke, volg de Bundesliga verder niet. Alleen via wat samenvattingen af en toe.
Maar had wel meer verwacht van BvB nu ik ze live zie spelen, ziet er vooralsnog goed uit voor PSV
Moeizaam?:D PSV was alle wedstrijden de bovenliggende partij (m.u.v van Arsenal uit en de eerste helft in Sevilla)quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou niet teveel waarde hechten aan een competitieduel vs finalewedstrijden in de CL, PSV was tot nu toe in Europa toch ook niet wat je er van in NL gezien hebt, daar ging het allemaal veel te moeizaam voor.
Genoeg tickets te koop. Rond de 150euro. Vlak voor match zullen prijzen nog wel dalen idd.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:50 schreef Mickytjuh het volgende:
Heel stiekem maak ik me helemaal geen zorgen.
Ik zit er zelfs over te denken om op de dag zelf gewoon richting Dortmund te rijden ook al heb ik geen ticket om te kijken of er tickets vrijkomen in het thuisvak... Heb er echt zin in
https://www.duic.nl/algem(...)pen-van-me-verlopen/quote:Dijksma waarschuwt fans FC Utrecht en PSV: ‘Wedstrijd kan maar beter zonder ingrijpen van ME verlopen’
Als de Mobiele Eenheid zondag moet ingrijpen bij het duel tussen FC Utrecht en PSV, spelen beide clubs volgende keer zonder publiek tegen elkaar in de Galgenwaard. Dat schrijft burgemeester Sharon Dijksma als reactie op een confrontatie die aanhangers van beide club vrijdagavond zochten, maar wat door ingrijpen van de politie werd voorkomen.
De politie werd vrijdagavond rond 21.30 uur getipt over een mogelijke confrontatie tussen twee groepen voetbalsupporters. Zij zouden op een parkeerplaats aan de Herenweg in Maarssen met elkaar op de vuist gaan.
Meerdere agenten uit verschillende regio’s reden vervolgens naar deze locatie en bij aankomst zagen zij verschillende voertuigen staan. “Bij controle zijn diverse slagwapens aangetroffen. Zes mannen in de leeftijd van 22 tot 30 jaar uit Utrecht en Stichtse Vecht zijn aangehouden. Twee verdachten zijn met een bekeuring na verhoor vrijgelaten. De andere vier verdachten zitten nog vast”, aldus de politie. Uit onderzoek bleek dat het ging om aanhangers van FC Utrecht en PSV.
Dijksma
Burgemeester Sharon Dijksma schreef zaterdag in een reactie daarop het volgende op sociale media. “Zondag spelen FC Utrecht en PSV hun wedstrijd. Het moge duidelijk zijn dat deze wedstrijd maar beter zonder ingrijpen van de ME kan verlopen. Anders is het volgende treffen tussen de clubs in Utrecht wat mij betreft zonder publiek. Er zijn grenzen aan wat we kunnen accepteren.”
De wedstrijd wordt zondag om 12.15 uur gespeeld in de Galgenwaard.
En het transferwindow is nog open dus nu nog even hem tevreden houdenquote:Op zondag 21 januari 2024 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Deed het prima tegen Twente, en Bosz is gewoon erg voorzichtig met Lozano en Lang.
Precies hoe het moet.quote:Op zondag 21 januari 2024 11:13 schreef Paul het volgende:
Dijksma waarschuwt fans FC Utrecht en PSV: ‘Wedstrijd kan maar beter zonder ingrijpen van ME verlopen’
[ afbeelding ]
[..]
https://www.duic.nl/algem(...)pen-van-me-verlopen/
Vandaag kunnen we weer zien waarom hij beter kan gaan.quote:Op zondag 21 januari 2024 12:14 schreef Zorro het volgende:
[..]
En het transferwindow is nog open dus nu nog even hem tevreden houden
Wat een kwats, ze willen deze wedstrijd gewoon winnen, alleen zijn ze erg slordig. Daarnaast mis je Veerman en Saibari, dat mag geen excuus zijn, maar je mist die mannen wel.quote:
Die had je er vandaag prima bij kunnen hebben ja. Zonde dat Veerman net wegvalt wanneer die schijt cup bezig is.quote:Op zondag 21 januari 2024 13:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een kwats, ze willen deze wedstrijd gewoon winnen, alleen zijn ze erg slordig. Daarnaast mis je Veerman en Saibari, dat mag geen excuus zijn, maar je mist die mannen wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |