Kijk het nu op tv. Zie je toch meer dan op de streamsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:38 schreef ben34567 het volgende:
Wat zal de avond brengen ?
Pure verveling en toch blijf ik kijken
Ik meende gelezen te hebben dat ze er vrijdag ingegaan zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Hoempah het volgende:
Het is dag 3 in de aflevering. Welke dag is het op de live?
Dag vijf of zes, ik denk zes.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk het niet dat zullen we op tv zien denk ikquote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, hij kon alleen kiezen uit Alice, Ashley, Karen en Adriana.
Van mij mag Ashley er wel uit,quote:
Diegene zal wel een pin dragen morgenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet dat zullen we op tv zien denk ik
De anderen hadden al een vrijstelling of waren al genomineerd, en hij wilde niet op zijn partner Tyron.quote:
Ja dat denk ik ook al let ik zelf niet op op wat ze dragenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Diegene zal wel een pin dragen morgen
Dag 5quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Hoempah het volgende:
thnx, voordeel van de spiegelkamerzitters is dat ze niet genomineerd kunnen wordenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De anderen hadden al een vrijstelling of waren al genomineerd, en hij wilde niet op zijn partner Tyron.
Doe maar Arianaquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen ashley en ariane
Is vanmorgen nog gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Die douche vloer mag ook wel een schoonmaakbeurt
niet als altijd de neus uitloptquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen ashley en ariane
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
Ze spelen
Ik ga naar bb en neem mee
dat is waar 10 punten voor de creativiteitquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet wat
Klaverjassen is ook saai
Zo heeel bijzonder was de aflevering niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
De TV kijkers weten eigenlijk meer wat speelt dan de streamers
Nee, maar we zien wel meer dan op de streams, wel jammer vind ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo heeel bijzonder was de aflevering niet eerlijk gezegd
understatementquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo heeel bijzonder was de aflevering niet eerlijk gezegd
Jepquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:10 schreef Thorelf het volgende:
ligt het nou aan mij,maar vroeger waren de mensen toch een stuk minder saai... was meestal een drankje een sigaretje ... men ging later naar bed enz.
eigenlijk zouden wij meer moeten zien tochquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar we zien wel meer dan op de streams, wel jammer vind ik.
ja dat ius het hele principe van de streams, dat je echt weet wat er speeltquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
eigenlijk zouden wij meer moeten zien toch
Uiteindelijk welquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik met saaie mensen zoals jij zegt, dit niet perse te maken hebben met drank en nicotine, ik kom geregeld op visite of verjaardagen waar het gezellig is zonder die 2 dingen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:10 schreef Thorelf het volgende:
ligt het nou aan mij,maar vroeger waren de mensen toch een stuk minder saai... was meestal een drankje een sigaretje ... men ging later naar bed enz.
Ja, maar zo werkt BB niet meer. Het meeste speelt zich af achter een slquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat wij weten hoe de mensen echt zijn... en niet hoe ze neergezet worden met plakken en knippen!quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja dat ius het hele principe van de streams, dat je echt weet wat er speelt
en niet de gemonteerde versie...
Speltechnisch zien we eigenlijk helemaal niets, we mogen ze zien slapen, koken en bank zitten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, maar zo werkt BB niet meer. Het meeste speelt zich af achter een sl
Ja zo jammer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speltechnisch zien we eigenlijk helemaal niets, we mogen ze zien slapen, koken en bank zitten.
mss niet juiste voorbeeld....al helpt het soms wel, maar het was gewoon anders en ik weet dan niet precies waar het aan ligtquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik met saaie mensen zoals jij zegt, dit niet perse te maken hebben met drank en nicotine, ik kom geregeld op visite of verjaardagen waar het gezellig is zonder die 2 dingen.
En weerwolvenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Speltechnisch zien we eigenlijk helemaal niets, we mogen ze zien slapen, koken en bank zitten.
is een jasje met een broekjequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had een langer nachthemd gekocht alice
Er kon meerquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
mss niet juiste voorbeeld....al helpt het soms wel, maar het was gewoon anders en ik weet dan niet precies waar het aan ligt
maar dan zie je haar billies niet meerquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik had een langer nachthemd gekocht alice
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef espri het volgende:
Alice gaat d’r kleren wassen want ze was doorgelekt…. Fijn dan met een reet eter in de tub zitten
Ftfyquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef Lillibet het volgende:
[..]
maar dan zie je haar doorgelekte billies niet meer
Ze wachten nog op de Batterijwissel, sommige liggen er al in, maar moeten er zo weer uit. Je mag niet voor iemand anders wisselenquote:
door de social media ben je mss ook geremderquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kon meer
Er mocht meer
Tegenwoordig worden ze om het minste of geringste gecanceld
Whooptiedooquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ze wachten nog op de Batterijwissel, sommige liggen er al in, maar moeten er zo weer uit. Je mag niet voor iemand anders wisselen
Belg nomineert mede Belgen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Basiri heeft dus wel bewust Sonja en Tom genomineerd ...
In BB 1 nieuw was het zonder ook veel minder saai. Die gesprekken in bed waren hilarisch. Het lijkt wel of ze nu veel te bewust zijn en niets meer delen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:10 schreef Thorelf het volgende:
Dom of slimquote:
Nou dat had ik dus al voorspeld hierquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef espri het volgende:
Alice gaat d’r kleren wassen want ze was doorgelekt…. Fijn dan met een reet veter in de tub zitten
Ja, dat denk ik ook, maar ik verwacht nog steeds dat er niemand uitgaat zaterdag.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
Alles hangt nu wel af van wie Danny heeft genomineerd
Ashley dan denk ik dat Sonja gaat
Ariana dan denk ik dat Ariana gaat
Nee daar werd weer te veel op gehintquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, maar ik verwacht nog steeds dat er niemand uitgaat zaterdag.
Die is dus afgeschreven bij mij. Valse dwerg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar Basiri heeft dus wel bewust Sonja en Tom genomineerd ...
Nee. Michelangelo wannabee.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
Ik heb nog hoop
Dat basiri de Belgische salar is
maar ik denk dat belgie dat minder vindt.. dus of hij dan meer stemmen van belgie krijgt.. betwijfel ikquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dom of slim
Je elimineert je grootste tegenstanders wel
hahaha man3, die heeft de ruggengraat van een goudvisquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
Ik heb nog hoop
Oh wat was hij toch geweldig terwijl ik echt een hekel aan hem had in begin.....quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
Ik heb nog hoop
Zeesterrenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Random kalkoen imitaties
Hij was echt een master in het spelquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh wat was hij toch geweldig terwijl ik echt een hekel aan hem had in begin.....
Had basisri Ariana gekozen was het helemaal een dramaquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:38 schreef odie22 het volgende:
sonja die baalt goed van die nominatie van basiri
Ongesteldquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:38 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat doet Alice? Poep uit haar ondergoed wassen hahaha.
Ik vind voornamelijk de vrouwen vrij luiquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:40 schreef Thorelf het volgende:
fijn dat iedereen zijn glas even naar de keuken brengt
het is ook een real life soapquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind voornamelijk de vrouwen vrij lui
quote:
is al dannytee ofquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:35 schreef espri het volgende:
Alice vind het water vies van de tub, helemaal troebel, ja hoe zou dat nu komen…
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:45 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
ik wist dat jij dit kon waarderen die boterhammen in de olie![]()
Be like karenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen ik eet hier heel weinig, en vanaf morgen ga ik terug sporten en wasje doen.
Ik heb morgen veel plannen
De kapsalon is toe
Dus ik moet nu iets anders doen op mijn vrije dagen
Heeft Ariana al gezegd dat ze heel veelquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Karen ik eet hier heel weinig, en vanaf morgen ga ik terug sporten en wasje doen.
Ik heb morgen veel plannen
De kapsalon is toe
Dus ik moet nu iets anders doen op mijn vrije dagen
daar hebben ze ook nog wat van over maar nu net lagen er boterhammen met rapapa je geloofd het niet Paprikaaa in de panquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het pannekoeken waren![]()
![]()
[ twitter ]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:46 schreef tassie127 het volgende:
Als ze dan nog wat eieren hadden, zouden ze iig wentelteefjes kunnen maken. Nu zijn het gewoon dunne schijt sandwiches…
BB en Jason doen leuk mee op twitterquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het pannekoeken waren![]()
![]()
[ twitter ]
Vooral ook niet jezelf noemenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana denkt dat Alice of Ashley erop staat
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:48 schreef tassie127 het volgende:
Op zich wel gunstig voor RRS…. Het glijd er zo doorheen!
Kan best lekker zijn hoor en zout erop strooien zou best lekker kunnen zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:44 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Denk dat ik dadelijk nog eens een snee in de pan ga gooien
Dat is wel duidelijk erger nu jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:48 schreef Ireth het volgende:
Ariana voelt zich niet op haar gemak, ze stottert weer elke keer
Neeeeequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:49 schreef Angel79 het volgende:
Nu afwassen in de bak waar alice haar ondergoed in aan het wassen was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie gesprek Danny met Alice - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie gesprek Danny met Ariana - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie gesprek Danny met Karen - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:49 schreef Angel79 het volgende:
Nu afwassen in de bak waar alice haar ondergoed in aan het wassen was?![]()
zou het niet erg vinden![]()
Mea misschien wel maar ik heb tenminste kruiden om er nog smaak aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:49 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn hoor en zout erop strooien zou best lekker kunnen zijnte geven!
![]()
Dat denk ik niet met Lenie in de buurt. De twee wasbakken moeten apart blijven 1 in de keuken en 1 in de douche.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:49 schreef Angel79 het volgende:
Nu afwassen in de bak waar alice haar ondergoed in aan het wassen was?![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:50 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Mwa misschien wel maar ik heb tenminste kruiden om er nog smaak aante geven!
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, hoogtepuntjes van vandaag denk ik ...![]()
Nominatie gesprek Danny met Ashley - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie gesprek Danny met Alice - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie gesprek Danny met Ariana - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nominatie gesprek Danny met Karen - 17 januari 2024.Valt me op alleen maar Danny. Hij is druk daarmee bezig zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Danny mocht ook 1 iemand nomineren..quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Valt me op alleen maar Danny. Hij is druk daarmee vlezig zo re zienGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?![]()
Hij moest als enige iemand nominerenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Valt me op alleen maar Danny. Hij is druk daarmee vlezig zo re zienThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ariana haar kaarten hebben haar verteld dat ze ver in het spel geraakt. Die krijgt een geloofscrisis indien ze er als eerste uitvliegt.![]()
Randy zit op het aanrecht
Ik hoor lenie niks zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Raar had ik anders wel verwacht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor lenie niks zeggen![]()
Oh okequote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Danny mocht ook 1 iemand nomineren..![]()
tja als enige van het kamp..kan je niet 9 andere domineren...ook hij zal zich een beetje moeten aanpassenquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:54 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor lenie niks zeggenal zijn er meer mensen die daar moeite mee hebben. ik vind het altijd wel wat gezelligs hebben
![]()
![]()
Aflevering 3 eindigt zo'n beetje waar de streams begonnen. Met Basiri weg. En gedoe over kistjes. Nominatie van Tom en Sonja nog niet want ze mochten hun kistje nog niet open maken.No mercy for animal abusers![]()
Ik doe dat ook. Gewoon eens met water afspoelen. De pesticiden zitten daar toch al in.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Eet Tom nu een peer met schil en al![]()
Misschien kletsen daar wel lang verder....dus eigenlijk wat knusser dan de woonkamer. Want een drankje of iets gezelligs is er ook niet in die woonkamer. Alleen jammer dat ze niet met zijn allen liggen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:59 schreef ben34567 het volgende:
Spijtig dat er weinig pit in Alice zit. Welke 19 jarige gaat nu al om 21u naar bed
[ Bericht 0% gewijzigd door zodeju op 17-01-2024 22:08:46 ]![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:01 schreef ledn81 het volgende:
Ik vind het echt leuk weer in de COS en beetje filmpjes maken en grappies maken hier.voor de COS
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zij is ongesteld, pijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:59 schreef ben34567 het volgende:
Spijtig dat er weinig pit in Alice zit. Welke 19 jarige gaat nu al om 21u naar bed![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
hoe anders? schil jij een peer?![]()
dat vind ik niet vreemd dat doe ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
Eh ja ik eet ook een peer met schil. Ben ik nu raar?quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:01 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:06 schreef Lillibet het volgende:
[..]![]()
hoe anders? schil jij een peer?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:07 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Eh ja ik eet ook een peer met schil. Ben ik nu raar!maar ik vindt die schil altijd heel vies, schil een appel ook
![]()
Nee goed wassen! Ik eet ook kiwi met schil en aardbeien met kroontje!quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:07 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]maar ik vindt die schil altijd heel vies, schil een appel ook
![]()
quote:![]()
ik eet die schil gewoon op. Nooit in me opgekomen om een peer te schillen.
zo karin ziet er moe uit. Ligt half te dutten op de bank.![]()
Tyron ook volgens mijquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:12 schreef Thorelf het volgende:
wie hebben er geen koffer? alleen tom![]()
Dacht dat tyron vanmiddag zijn sport shirt wilde wassen na de pon game omdat dat het enigste shirt was dat hij had.![]()
Voor de fijnproevers ....![]()
Alice in de hottub - 17 januari 2024.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.![]()
Rennen!!!!!!!quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Attentie het is tijd voor een batterijwissel![]()
Volgens mij ook...nu vroeg hij net aan Alice of ze nog een sopje had en dat niet wilde weggooien die kon hij dan gebruiken.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:14 schreef tassie127 het volgende:
Dacht dat tyron vanmiddag zijn sport shirt wilde wassen na de pon game omdat dat het enigste shirt was dat hij had.![]()
Het lijkt nu net alsof Lenie zwaar op die batterijwissel heeft zitten wachten zodat hij een excuus had om meteen even te zuigen![]()
Daarom woon je vast ook niet in een woonwagenquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef Thorelf het volgende:
als schoonmaker zou ik hem willen hebben,maar als man nooo way!!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: