Kijk het nu op tv. Zie je toch meer dan op de streamsquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:38 schreef ben34567 het volgende:
Wat zal de avond brengen ?
Pure verveling en toch blijf ik kijken
Ik meende gelezen te hebben dat ze er vrijdag ingegaan zijnquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Hoempah het volgende:
Het is dag 3 in de aflevering. Welke dag is het op de live?
Dag vijf of zes, ik denk zes.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Hoempah het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik denk het niet dat zullen we op tv zien denk ikquote:
Waarom dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, hij kon alleen kiezen uit Alice, Ashley, Karen en Adriana.
Van mij mag Ashley er wel uit,quote:
Diegene zal wel een pin dragen morgenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het niet dat zullen we op tv zien denk ik
De anderen hadden al een vrijstelling of waren al genomineerd, en hij wilde niet op zijn partner Tyron.quote:
Ja dat denk ik ook al let ik zelf niet op op wat ze dragenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Diegene zal wel een pin dragen morgen
Dag 5quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:40 schreef Hoempah het volgende:
thnx, voordeel van de spiegelkamerzitters is dat ze niet genomineerd kunnen wordenquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De anderen hadden al een vrijstelling of waren al genomineerd, en hij wilde niet op zijn partner Tyron.
Doe maar Arianaquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen ashley en ariane
Is vanmorgen nog gedaanquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Die douche vloer mag ook wel een schoonmaakbeurt
niet als altijd de neus uitloptquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen tussen ashley en ariane
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
Ze spelen
Ik ga naar bb en neem mee
dat is waar 10 punten voor de creativiteitquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet wat
Klaverjassen is ook saai
Zo heeel bijzonder was de aflevering niet eerlijk gezegdquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef Dotteke het volgende:
De TV kijkers weten eigenlijk meer wat speelt dan de streamers
Nee, maar we zien wel meer dan op de streams, wel jammer vind ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo heeel bijzonder was de aflevering niet eerlijk gezegd
understatementquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zo heeel bijzonder was de aflevering niet eerlijk gezegd
Jepquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:10 schreef Thorelf het volgende:
ligt het nou aan mij,maar vroeger waren de mensen toch een stuk minder saai... was meestal een drankje een sigaretje ... men ging later naar bed enz.
eigenlijk zouden wij meer moeten zien tochquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar we zien wel meer dan op de streams, wel jammer vind ik.
ja dat ius het hele principe van de streams, dat je echt weet wat er speeltquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
eigenlijk zouden wij meer moeten zien toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |