Vind het wel een leuke knulquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het haar van Tyron is ontploft
[ afbeelding ]
Oh. Jammerquote:
Kapseltje hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Vingers in het stopcontact gestokenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk voor je Robbie ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:27 schreef Lovely het volgende:
Ik ben naar de camera vernoemd wat enig
Super Saiyanquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon gaan en thuis verder stotteren en klagenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
ariana wil zo graag iets horen van thuis?
Wat is het toch met mensen die zich opgeven voor dit soort programma's en dan na een paar dagen al iets willen horen van thuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
Dat kan zaterdagquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
Aandachtquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef happyme28 het volgende:
Oh my god, waarom laat Tom zich zo toetakelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
als ze naar huis gaat kan ze alles uit eerste hand horenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:32 schreef Schakeltopia het volgende:
mooie is, ze praat af en toe door adriana heen. of wacht de rest van de zin niet af.quote:
Same, had haar op basis van de eerste info vorige week als schreeuwerige tokkie ingeschat, maar zat er behoorlijk naastquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:38 schreef ben34567 het volgende:
Ashley is de sociaal sterkste daar. Heb haar op basis van haar verschijning wat onderschat als dom blondje.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet het nog monteren, maar wie niet kan wachten, Danny met zijn nominatie gesprekken ...
Dank u @DGK_TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ze is heel direct en zegt waar het op staat, props ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
Same, had haar op basis van de eerste info vorige week als schreeuwerige tokkie ingeschat,
maar zat er behoorlijk naast
Ik zou van iedereen daar nog het liefst met haar een gesprek hebben en dat had ik nooit verwacht op basis van de foto'squote:Op woensdag 17 januari 2024 18:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Same, had haar op basis van de eerste info vorige week als schreeuwerige tokkie ingeschat, maar zat er behoorlijk naast
Tomquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Hahhaha Danny is al vrouw verkleed.
Glimworm met haar truitje.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sonja, de aandachtshoer wil iedereen naar de woonkamer ...
Ja, dat is inderdaad jammer.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef odie22 het volgende:
hij wordt met de dag sneuer die vent/wijf![]()
Ik vind hem zo irritant maar iedereen lijkt hem leuk te vinden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:47 schreef odie22 het volgende:
hij wordt met de dag sneuer die vent/wijf![]()
Nee dat is gewoon meer aandacht willen van adhd'tjequote:Op woensdag 17 januari 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
Heerlijk als je als man zijnde dat gewoon kunt en doet
Schijt aan alles en doen
Klinkt als jaloezie ditquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:50 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon meer aandacht willen van adhd'tje
ja toch, lekker gek doen.. beter dan geklaag en gehang op de bankquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:49 schreef greysbones het volgende:
Heerlijk als je als man zijnde dat gewoon kunt en doet
Schijt aan alles en doen
Ja dat gaat foutquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel mooi, dat Lenie zich ontzettend ergert aan Tom ...
Ik hou er wel vanquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
ja toch, lekker gek doen.. beter dan geklaag en gehang op de bank
Me 2..quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er wel van
Gewoon ff gek doen
Tegen een dame ?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker kontje in dat broekie, wie zei dat ?
ashley tegen tomquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Lekker kontje in dat broekie, wie zei dat ?
Ow dan valt heel Twitter en Facebook er niet overquote:
Niets met jaloezie te maken. Ik vind hem gewoon irritant. Tyron ziet er beter uit naar mijn mening en die vind ik niet half zo irritant.quote:
Dat drinken ze als thee volgens mij ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:54 schreef Lovely het volgende:
Ze maken nu warm water met peer erin, geen idee of dat wel lekker is
In de uitzending zie je ze ook al weinigquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
Wel lullig voor degene in de mirror room
Die zijn volkomen uit beeld op de streams
Heb je toch een achterstand
Dan was Olivier in De Bondgenoten jouw feestje geweest, hij is er inmiddels uit, maar voor die gast was ook niks te gek.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou er wel van
Gewoon ff gek doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Niet nu al weerwolven toch?
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Klopt, maar met een sinaasappel plakje lijkt mij dat toch lekkerderquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat drinken ze als thee volgens mij ...
Ja, ik snap dat ook niet zo goed.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
kan het nu pas beetje volgen,maar dacht dat er 2 zaten maar las net dat er 3 zitten....wie als ik vragen mag?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:56 schreef greysbones het volgende:
Stream 1.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef ledn81 het volgende:
via welke stream was gesprek met karen en Danny? Ik moet even terug scrollen om die nog even op te nemen
quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan was Olivier in De Bondgenoten jouw feestje geweest, hij is er inmiddels uit, maar voor die gast was ook niks te gek.Vind het echt een waardeloos programmaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.--
Niet nu al weerwolven toch?
Ze willen vast voor jou wel gaan weerwolven![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Jij mag datquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:59 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kan het nu pas beetje volgen,maar dacht dat er 2 zaten maar las net dat er 3 zitten....wie als ik vragen mag?
Dank je, neem ik nu op ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef Schakeltopia het volgende:
even ariana en alice een op een babbele buiten
oke....basiri zat eerst gewoon in het huis toch.....oke denkt de rest nu dat hij daar alleen zit? en nu stop ik met vragen hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij mag dat![]()
Rohani
Dylano
En
Basiri
Jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef Thorelf het volgende:
[..]
oke....basiri zat eerst gewoon in het huis toch.....oke denkt de rest nu dat hij daar alleen zit? en nu stop ik met vragen hoor
Sommigen voelen dat ook zoquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:05 schreef Hoempah het volgende:
Heb het begin moeten missen, ben het nu aan het volgen maar het lijkt wel of ze er al weken in zitten.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar ze krijgt Alice niet zo goed mee met roddelen.
Hoi, goed te hier te zien ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:05 schreef Hoempah het volgende:
Heb het begin moeten missen, ben het nu aan het volgen maar het lijkt wel of ze er al weken in zitten.
Volgens mij moest hij het vanavond door geven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Gaan we vandaag nog te weten komen wie Danny nomineert?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Jij ook!quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi, goed te hier te zien ...
Ik denk dat sommigen beter niet kunnen drinkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:11 schreef marky het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als er in deze toko alcohol wordt gedronken of er dan maskers af gaan.
Vanavond doorgeven, morgen op de bank zien ze de genomineerden op de screen ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Ja, daar wacht ik ook met spanning op ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:11 schreef marky het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als er in deze toko alcohol wordt gedronken of er dan maskers af gaan.
Genomineerde zal een pin krijgenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Vanavond doorgeven, morgen op de bank zien ze de genomineerden op de screen ...
Idem! Maar ben bang dat we geen BB5-dronken-Roel beelden hoeven te verwachten anno '24quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:11 schreef marky het volgende:
Het spel an sich is niets mis meequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:13 schreef ben34567 het volgende:
Ariana heeft toegegeven dat weerwolven spel debiel te vinden (op zich heeft ze wel gelijk) maar dan moet ze consequent zijn en niet meedoen.
BB2 waar er een kotse in het nachkastjequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Idem! Maar ben bang dat we geen BB5-dronken-Roel beelden hoeven te verwachten anno '24
Jill ? Of bedoel je die van lang lang geledenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:16 schreef marky het volgende:
[..]
BB2 waar er een kotse in het nachkastje
2000quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill ? Of bedoel je die van lang lang geleden
Nee joh, dat levert veel te leuke beelden op, dat moeten we niet willenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben zo klaar met dat kut Weerwolven, gooi er gewoon een feestje in ....![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:21 schreef odie22 het volgende:
is er al een poll ? wie wil lenie er uit
Zien we vast over een paar dagen op tvquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
En wie hoor je weer overal boven uit
Ze zijn allemaal tegen elkaar aan het krijsenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:27 schreef greysbones het volgende:
En wie hoor je weer overal boven uit
Hoezo mijn schuld?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef mario390 het volgende:
had 10 min internet
blackout
is zeker sabrina schuld
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Mooi man, zelden iemand meegemaakt die gewoon voldoet aan m'n verwachtingen bij bekendmakingen van deelnemers.
Wordt nog wat, als ze er nog langer in blijftquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Och ariana vind weer is iets raar.
Of te wel ze voelt zich weer aangevallen.
Omdat iemand ineens op haar ging.
Zo vermoeiend die vrouw....
Dat is er wel 1 die zelf gaatquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt nog wat, als ze er nog langer in blijft
En als ze genomineerd is, is ze helemaal het slachtoffer natuurlijk. Want dan vind ze dat dat is gebeurt omdat mensen haar gestotter irritant vindenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt nog wat, als ze er nog langer in blijft
Dat wordt inderdaad 1 groot dramaquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En als ze genomineerd is, is ze helemaal het slachtoffer natuurlijk. Want dan vind ze dat dat is gebeurt omdat mensen haar gestotter irritant vinden
arrogant..voelt zich slimmer en 0 % spontaniteitquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef BigBreg83 het volgende:
Och ariana vind weer is iets raar.
Of te wel ze voelt zich weer aangevallen.
Omdat iemand ineens op haar ging.
Zo vermoeiend die vrouw....
Zo klopt ie wat mij betreft!quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
En als ze genomineerd is, is ze helemaal het slachtoffer natuurlijk. Want dan vind ze dat dat is gebeurt omdat mensen haar gestotter irritant vinden
Denk ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef odie22 het volgende:
nog liever 3 ariana's dan een halve lenie, ariana die gaat vanzelf wel weg
Ze zullen zich wel vervelenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, helaas weer voor de tweede avond al ...
Het is ook alquote:
pssstquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef Ireth het volgende:
Klaar met werk, snel gegeten, wil ik streams aanzetten lees ik hier dat ze wéér aan het weerwolven zijn![]()
Yes. Of een andere zielige smoesquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:36 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
zo’n schatquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
pssstledn81 in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes Big Brother 2024
Nou wie heeft op Karen of Alice gestemdquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:44 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd om welke reden er al op Karen en Alice werd gestemd
Zeker, maar ze heeft een vriend ...quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Alice is wel graag bij de mooiboys
en bedoelt ze egkt niks mee legde ze vanmorgen te lang uitquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
Alles kan kapotquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zeker, maar ze heeft een vriend ...
Ik blijf erbij Tom is geen mooiboy; Das gewoon een standaard uitziende kerelquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef greysbones het volgende:
wat heb je me dequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou wie heeft op Karen of Alice gestemd![]()
Dat zeggen alle mannen die zich bedreigt voelen door een andere man die knapper is dan henquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij Tom is geen mooiboy; Das gewoon een standaard uitziende kerel
@greysbones bedoelde Lenie natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij Tom is geen mooiboy; Das gewoon een standaard uitziende kerel
Uhuquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
@:Greysbones bedoelde Lenie natuurlijk
Misschien maar in dit geval zie ik het echt nietquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat zeggen alle mannen die zich bedreigt voelen door een andere man die knapper is dan hen
Dan moet ie ontwormt wordenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:47 schreef Lillibet het volgende:
Lekker verhaal van Tyron![]()
levende wormen in zijn kakka
Point provenquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Misschien maar in dit geval zie ik het echt niet
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:48 schreef greysbones het volgende:
Tom zijn neusbel zat vast aan het washandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |