Maar ik wil dan wel een huisje op wielen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik haat smartlappen en die uithalen... zit je nu BB te kijken en steeds hoor ik Lenie zingen. (of praten) Die man verpest voor mij het kijkplezier
Engelenbewaarder.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik haat smartlappen en die uithalen... zit je nu BB te kijken en steeds hoor ik Lenie zingen. (of praten) Die man verpest voor mij het kijkplezier
Ja. Klopt. Zal iedereen wel apart nemenquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:46 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij nog niet hoor.
Hij is aan het inventariseren
Nee, hij doet met iedereen een rondje, vraagt of die nog lekker in vel zit, of die naar huis wil enz enz , en Ashley zegt dat ze super in vel zit, en zeker niet naar huis wil.quote:
Stream 1 is geen sl stream 2 welquote:
Maar hij moet vanavond toch pas nomineren?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:46 schreef bpi het volgende:
[..]
Samen op de slaapkamer met Danny die haar uitleg aan het geven is.
Ik versta hem wel goed hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
Danny versta je nu niet in het gesprek met ashley
Ja. Hij is aan het rond horen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:48 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar hij moet vanavond toch pas nomineren?
ik hoop en denk ashley.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:51 schreef rinardo het volgende:
Dus... We weten al dat Tom & Sonja genomineerd zijn...
Lenie & Randy vrijstelling hebben.
Basiri, Ronahi & Dilano zitten in de Mirror Room...
Tyron gaat hij niet doen , zei die.
Danny moet vanavond nog 1 iemand nomineren...
Wie denk jij dat hij zal nomineren uit de overgebleven bewoners?
[poll=6575]
welke hond?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Weer die hond in beeld.
Van mij mogen ze dat weg laten, vind dat zo sneu gezicht
Op de andere stream gewoon beeldquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Weer die hond in beeld.
hier nog een.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Weer die hond in beeld.
Moest daar echt om lachen 😂quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:54 schreef Jockari het volgende:
Die Ashley: "Ik kan dwars gaan bomen". Mooi nederlands...
De streamlock op 2 laat beelden zien van vorig jaar.quote:
owquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De streamlock op 2 laat beelden zien van vorig jaar.
Daar moesten ze freeze doen als er een bekende binnen kwam.
Bij 1 meisje lieten ze haar hond naar binnen.
Dat arm ding loopt daar naar haar toe en ze mag niets.
Ze heeft haar handen maar voor haar ogen gehouden, snikkend.
Voor haar vind ik het niet zo erg, maar voor die hond
???quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:54 schreef Ebinas het volgende:
Weer die hond in beeld.
Ze bedoeld met dat laatste haar duo partner in het spel, Arianaquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ze spreekt zich tegen net zegt ze dat Bart thuis alle beslissingen neemt en nu zegt ze weer dat ze zelf de beslissingen wil nemen en het moeilijk vind nu met een partner
Geeft te veel vrij.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
Danny doet het slim die heeft een onderzoeksachtergrond als politie brigadier lijkt me.
Weet ook nog niet of ze nu veel stoere praat heeft als gemaakte houding.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:59 schreef Koos1958 het volgende:
Ze spreekt zich tegen net zegt ze dat Bart thuis alle beslissingen neemt en nu zegt ze weer dat ze zelf de beslissingen wil nemen en het moeilijk vind nu met een partner
Ja ik versta hem ook slecht. Microfoon zit onder shirtquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:02 schreef Mazikeen het volgende:
danny praat zacht of ligt het aan mij
Wat wat !quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:01 schreef Jockari het volgende:
Danny floept er te veel persoonlijke gegevens uit naar Ashley. Gaat zij gebruiken in de toekomst. Dom van Danny.
Nee, geen paniek. Danny vertelt tegen Ash wie hij sterke spelers vindt en zo. Ash is volgens mij geslepen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:03 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Wat wat !
Heel de tijd niks en ik ga plassen en er komen persoonlijke gegevens
Ohhhhh ik dacht sappige dingen 😂quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, geen paniek. Danny vertelt tegen Ash wie hij sterke spelers vindt en zo. Ash is volgens mij geslepen.
Die krijgen we wel van Lenie te horen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:06 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ohhhhh ik dacht sappige dingen 😂
Ja een Belg zei hij tegen ashleyquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:16 schreef rinardo het volgende:
Hij vind Ashley en Alice dus beide heel sterk en dan naast Tom en Sonja denkt hij dat dat heel tactisch is omdat er dan 100% zeker een sterke uit gaat
Op sommige moment zoals deze cap is het net gnoom 2.0quote:
Volgens mij is het geen domme jongen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:24 schreef happyme28 het volgende:
Oe, de eerste irritatie 😜 Tyron merkt op dat Tom vooral praat. Hij luistert niet naar wat hij zegt, maar wacht toch hij klaar is zodat hij zelf weer kan praten.
Ik snap inderdaad niet waarom iedereen Tom zo leuk vindt. Ik vind hem arrogant en het middelpunt van de aandacht willen zijn. Zal de komende weken nog wel duidelijker worden.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:24 schreef happyme28 het volgende:
Oe, de eerste irritatie 😜 Tyron merkt op dat Tom vooral praat. Hij luistert niet naar wat hij zegt, maar wacht toch hij klaar is zodat hij zelf weer kan praten.
Heb helemaal niks met Tom....quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:27 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik snap inderdaad niet waarom iedereen Tom zo leuk vindt. Ik vind hem arrogant en het middelpunt van de aandacht willen zijn. Zal de komende weken nog wel duidelijker worden.
Wat me vorig seizoen enorm opviel was dat de sportieve muscleboys allemaal dachten dat ze potentiele winnaars waren, maar je hebt in dit spel véél meer nodig dan alleen uiterlijk vertoon, fitheid en spierkracht. Vond 't enorm bevredigend om ze te zien gaan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:27 schreef ben34567 het volgende:
Ik snap inderdaad niet waarom iedereen Tom zo leuk vindt. Ik vind hem arrogant en het middelpunt van de aandacht willen zijn. Zal de komende weken nog wel duidelijker worden.
Hebben we een Merel??quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:37 schreef happyme28 het volgende:
Als ik Danny was zou ik Merel er op zetten. Is ie in ieder geval een Belg kwijt.
quote:
pizza?quote:
Ik denk dat BB ook niet erg blij is met dat vriendje thuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:29 schreef ben34567 het volgende:
Heb de indruk dat Tyron toch wel vaak Alice opzoekt (of omgekeerd)
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:37 schreef happyme28 het volgende:
Als ik Danny was zou ik Merel Karen er op zetten. Is ie in ieder geval een Belg kwijt.
Ja, als men haar eruit zet is het niet om het stotteren....eerder opdat ze er continu over begint hoe onzeker ze daar over is. Daar kunnen bewoners zich aan kunnen ergeren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ze heeft er zelf meer problemen mee dan wie dan ook.
Karen mag van mij blijven. Rustige meid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:37 schreef happyme28 het volgende:
Als ik Danny was zou ik Merel Karen er op zetten. Is ie in ieder geval een Belg kwijt.
9 keer een nominatie en toch winnen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:50 schreef Ebinas het volgende:
Maar ja, wat is een sterke speler.
Jill was ook niet in zo'n hokje te plaatsen en toch won ze
quote:Op woensdag 17 januari 2024 14:31 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik heb ook zulke billen alleen die zwaartekracht hè…..😉
Precies. Het was al volgens mij het eerste wat ze zei.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als men haar eruit zet is het niet om het stotteren....eerder opdat ze er continu over begint hoe onzeker ze daar over is. Daar kunnen bewoners zich aan kunnen ergeren.
Nou, voor een stotteraar kan ze behoorlijk ratelen terwijl ze deze emoties heeft.quote:
ik durfde het niet te zeggen, maar het viel mij ook opquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, voor een stotteraar kan ze behoorlijk ratelen terwijl ze deze emoties heeft.
Ken weinig mensen die dit kunnen en stotteren. Knap. Of nep?
Ja, of ze doet net alsl Jill. Heel onzeker en zo zielig maar ondertussen iedereen naar haar hand zet. Zich achter de rug van die Belgische jongen school totdat ze bijna bij het einde was.....toen was de liefde bij haar rap over.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:43 schreef ben34567 het volgende:
Ik denk dat Ariana er als eerste uitgaat. Op zich wel erg want dat gaat ze nog meer overtuigd zijn dat haar aandoening en persoonlijkheidstype haar belemmert in het leven.
Ja sorryquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik durfde het niet te zeggen, maar het viel mij ook op
Misschien ontpopt ze zich nog als een Natasja van de gouden kooi.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:48 schreef freaky40 het volgende:
Ariana doet me aan haar attitude een beetje aan Natalie denken uit het eerste seizoen BB.
dat vermoed ik ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:39 schreef Moeraskat het volgende:
Ze heeft er zelf meer problemen mee dan wie dan ook.
ik probeer er weer een beetje in te komen...maar 1 ding is zeker voor mij..zij is niet onzeker!quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, als men haar eruit zet is het niet om het stotteren....eerder opdat ze er continu over begint hoe onzeker ze daar over is. Daar kunnen bewoners zich aan kunnen ergeren.
idd en niet omdat ze rete vervelend is een een gruwelijke drammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:49 schreef Gellarboy het volgende:
Tyfus, los van dat hele gestotter, wat is zij dominant en vervelend zeg. Jezus.
Zou wel kut zijn als ze er nu uitgaat, want dan ligt het natuurlijk aan dat ze stottert en niet aan dat het een rotwijf is.
waar?quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:44 schreef freaky40 het volgende:
Ariana vind dat ze aan het landen is...ok...
jaaaaquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:51 schreef ledn81 het volgende:
Idee![]()
[ afbeelding ]
resultaat![]()
[ afbeelding ]
Misschien harder aandrukken..maar bij rijst werkt het iets beterquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh jammer ze zakken zo mooi in
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:51 schreef ledn81 het volgende:
Idee![]()
[ afbeelding ]
resultaat![]()
[ afbeelding ]
Zoon lief kwam even langs. Kijkt hier niet naar. [ik wel] Maar hij zei gelijk "he, waarom is zij aan het "nepstotteren".quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, voor een stotteraar kan ze behoorlijk ratelen terwijl ze deze emoties heeft.
Ken weinig mensen die dit kunnen en stotteren. Knap. Of nep?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoon lief kwam even langs. Kijkt hier niet naar. [ik wel] Maar hij zei gelijk "he, waarom is zij aan het "nepstotteren".
Je hoort niet wat ik zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
“Ik ken zoveel mensen die…”
“Ik verdien dit”
“Als je naar mij kijkt”
“Ik denk dat heel veel mensen hier”
“ Ik wil hier ook niet smeken”
“Nee maar,…”
“Je vult dingen voor mij in”
“Kijk hoe ik hier nu bij zit.”
“KIJK DAN HOE IK HIER NU BIJ ZIT”
“Ja maar je kunt echt wel aan mij zien ….”
Arie is: ikke ikke ikke en de rest kan stikke
Macaroni natuurlijkquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Meelwormen ? Dat is voor visser Tom met de vishaak in zijn neus.
Ja maar, wacht evuhquote:
Dat is even aan jou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |