abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212064047
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.

De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23

factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)

Maargoed de factuur is ook naar zijn huis gestuurd.

Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)

Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)

Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.

Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.

klacht: ts is boos op klant die weigert te betalen na geleverd werk

[ Bericht 9% gewijzigd door Strontvlek op 17-01-2024 13:31:10 (niet af) ]
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:54:51 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212064427
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:57:54 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2024 @ 14:24:33 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_212064783
Site weer down gehaald neem ik aan?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 januari 2024 @ 14:31:32 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212065667
Niet netjes maar een baksteen door een ruit flikkeren lucht wel op.

Tip. Pak wel het huis/pand van de klant en niet je eigen huis
pi_212065706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:24 schreef Innisdemon het volgende:
Site weer down gehaald neem ik aan?
Juist niet dat doen

Maar TS gefeliciteerd en succes met je bedrijf :)
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2024 @ 15:27:07 #8
38148 crew  Innisdemon
pi_212065771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Juist niet dat doen

Maar TS gefeliciteerd en succes met je bedrijf :)
ok, ik snap waar je heen wilt.

Subtiel aanpassen dan ? :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_212065843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:27 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
ok, ik snap waar je heen wilt.

Subtiel aanpassen dan ? :)
Nou ik zou zelf aan het product niets veranderen, kan zo'n klant alleen maar tegen je gebruiken. TS staat in zijn recht van wat ik lees, gewoon geen voer geven aan de klant die tegen je gebruikt kan worden. Genoegdoening komt uiteindelijk dan toch wel lijkt me
  woensdag 17 januari 2024 @ 15:40:57 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_212065981
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms.
Dit probleem is derhalve opgelost als wij blijven doneren!
  woensdag 17 januari 2024 @ 16:09:32 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212066379
betaalt
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212066413
quote:

wacht maar tot je onze leverancier word _O-

90 dagen end of month na factuurdatum

dus 17 januari factuur datum + 90 dagen = 17 april, en dan einde maand
dus op 30 april betalen wij je factuur _O- :W ~O>

slikken of stikken _O_
pi_212066804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]

slikken of stikken _O_
En als de klant zich van zulke praktijken bediend, hard moord en brand gillen dat de factuur 2 weken na factuurdatum betaald moet zijn, zeker?

Heeft een klant zich niet naar de leveringsvoorwaarden van de leverancier te voegen?
Gaat die niet akkoord met die voorwaarden, als die daar goederen of diensten afneemt?
pi_212067290
Gewoon klappen die klapmongeaul.
pi_212067304
Kan je niet domweg een incassobureau er op zetten? Kost een paar centen maar dan heb je wel een deel van je centen en zie je die klojo nooit meer terug.
pi_212068558
quote:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.

factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)

Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)

Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)

Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.

Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.

Deurwaarder inschakelen en deze klant gelijk uit je klantenbestand knallen.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:30:12 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212068983
quote:

[..]

slikken of stikken _O_
Wettelijk niet toegestaan, maar je brengt het wel heel kinderachtig stoer hoor
Laffe huichelaar
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:31:45 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212069013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:39 schreef qajariaq het volgende:
Kan je niet domweg een incassobureau er op zetten? Kost een paar centen maar dan heb je wel een deel van je centen en zie je die klojo nooit meer terug.
En dan kost het je vooral geen tijd en energie meer. Zou ik altijd doen als je het geld kan missen
Laffe huichelaar
pi_212069076
Het is betaalt.
pi_212069096
quote:

Los het zelf lekker op.
pi_212070081
Incassobureau haalt vaak weinig uit.

Klant zegt tegen incassobureau dat hij de factuur betwist en incassobureau komt dan direct of na het bieden van een beetje weerstand bij topicstarter met het verzoek het op te lossen. De aanmaning en dreiging van kosten dat beweegt mensen sneller maar herinneringen ontvangen maakt op de meeste mensen weinig indruk.

Ga in gesprek met klant, stuur de offerte die klant heeft geaccordeerd en biedt een redelijk termijn tot betalen en anders kan hij extra kosten verwachten
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:26:55 #22
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_212070130
Toen ik nog boten opknapte heb ik het een keer gehad met een eigenaar van een Riva, Italiaanse klassieke boot en kosten een vermogen.

Vooraf prijs afgesproken, ging ie mee akkoord en bij aflevering gaan pingelen en niet het bedrag betalen.

Prima oké gezegd.

Later naar die boot gereden en er een aantal originele onderdelen afgeschroefd en zo het kanaal in getieft.

Mij niet betalen hè :W
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_212070490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Vincent_student het volgende:
Het is betaalt.
Was jij die klant dan dat je dat weet?
pi_212070541
beuk hem de kk in
pi_212070658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:43 schreef marc0871 het volgende:

[..]
En als de klant zich van zulke praktijken bediend, hard moord en brand gillen dat de factuur 2 weken na factuurdatum betaald moet zijn, zeker?

Heeft een klant zich niet naar de leveringsvoorwaarden van de leverancier te voegen?
Gaat die niet akkoord met die voorwaarden, als die daar goederen of diensten afneemt?
klopt, klanten moeten binnen 30 dagen betalen _O-
er ligt zelfs een voorstel voor leveranciers: 120 dagen EOM _O- :')
pi_212070742
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Wettelijk niet toegestaan, maar je brengt het wel heel kinderachtig stoer hoor
vertel, waarom mag het ene bedrijf geen leveringsvoorwaarden en betalingstermijnen afspreken met een ander bedrijf, zolang beide instemmen is daar geen probleem in?
pi_212072175
quote:
Het is betaalt.
Dan kan dit topic dicht dus :7
pi_212072498
Ooeeeeuuuw dit soort types. :(
Maar kun je makkelijk oplossen, 3 keer herinneren aanmanen en door naar een gerechtsdeurwaarder nu cure no pay. Niks rechtzaak
Vakman pur sang
pi_212072647
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 20:55 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
vertel, waarom mag het ene bedrijf geen leveringsvoorwaarden en betalingstermijnen afspreken met een ander bedrijf, zolang beide instemmen is daar geen probleem in?
Wettelijk mag t niet. De betaaltermijn is 30 dagen. Alleen de machtige partij die houdt zich er niet aan en legt zoveel druk bij de crediteur op dat die niet durft te klagen.

De machtige reuzes willen bij de bank geen 4% rente betalen dus halen ze het geld gratis op bij de crediteuren plus draagt de crediteur een risico bij faillissement

Het is asociaal. Van alles van de crediteur verlangen, goed werk of producten, op tijd, flexibel en weet ik veel wat en dan zelf je ‘partner’ met flinke kosten opzadelen wat een semi gezond bedrijf over het randje kan tillen.
pi_212073095
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooeeeeuuuw dit soort types. :(
Maar kun je makkelijk oplossen, 3 keer herinneren aanmanen en door naar een gerechtsdeurwaarder nu cure no pay. Niks rechtzaak
En wat gaat die gerechtsdeurwaarder dan (gratis want nu cure no pay) doen?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_212073113
Tijdens de coronacrisis was het erger .
Kon je gewoon 6 maanden wachten.
Wat toegestaan was als uitzondering.
Leuk als je zzp was.
Veel kleine bedrijven naar de klote gegaan er door.
En leukste was dat de grote sterke bedrijven het flikte.
Was een mooi manier om concurrentie uit te schakelen

Maar goed ts je kan gewoon dik 6 weken wachten.

Daarom kan je beter voor een bedrijf werken als personeel dan heb je dit gezeik niet .
pi_212073841
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Wettelijk mag t niet. De betaaltermijn is 30 dagen. Alleen de machtige partij die houdt zich er niet aan en legt zoveel druk bij de crediteur op dat die niet durft te klagen.

De machtige reuzes willen bij de bank geen 4% rente betalen dus halen ze het geld gratis op bij de crediteuren plus draagt de crediteur een risico bij faillissement

Het is asociaal. Van alles van de crediteur verlangen, goed werk of producten, op tijd, flexibel en weet ik veel wat en dan zelf je ‘partner’ met flinke kosten opzadelen wat een semi gezond bedrijf over het randje kan tillen.
wettelijk mag dit zeker wel, als er maar afspraken zijn gemaakt
  donderdag 18 januari 2024 @ 08:32:51 #33
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_212073852
quote:
Het is betaalt.
Wat heb je betaald dan?
  donderdag 18 januari 2024 @ 08:44:40 #34
104963 ETA
European Travel Author
pi_212073930
quote:

[..]

slikken of stikken _O_
wat zijn jullie aardig... onze procurement afdeling probeert nu bij sommige leveranciers een 150 dagen doorheen te pushen.... ;(
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 18 januari 2024 @ 08:50:06 #35
104963 ETA
European Travel Author
pi_212073990
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 23:20 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je mag langer afspreken, maar dan moet dit nadrukkelijk zijn afgesproken en akkoord zijn bevonden van beide kanten. Het is een een normaal onderdeel van een contract en kan over onderhandelt worden. Leverancier calculeert de kosten en risico in zijn vraagprijs.

Er is wel een uitzondering nu voor kleinere bedrijven, dan moet het korter zijn.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  donderdag 18 januari 2024 @ 08:55:46 #36
502032 Pedante_Mansplainer
Legt het wel eventjes uit
pi_212074041

Stuur Eef Hoos op hem af :Y
pi_212074099
Daarom in de AV zetten dat je het recht hebt product weer op zwart te zetten indien geen betaling na x termijn.
pi_212074338
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:43 schreef marc0871 het volgende:

[..]

Uiteraard doen ze dat, dit zijn van die truukjes om je werkkapitaal op peil te houden. Maar uiteindelijk is het gewoon doorschuiven in de keten, prisoners dillema

Ik had jaren terug eens een lokale overheid als opdrachtgever, die hadden er ook een handje van om pas na 60 dagen oid te betalen. Dat is nu geloof ik wel veranderd gelukkig. Maar ja het was goed geld en je wist dat het uiteindelijk wel binnen komt dus maar geslikt destijds.

Maar als je ergens in handelt of iets produceert met dunne marges zonder dat je zelf die macht bij jouw leveranciers heb kan het wel heikele situaties opleveren.

Succes TS en laat hem er niet mee wegkomen, want dit soort figuren flikken dit altijd
pi_212074792
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:50 schreef ETA het volgende:

[..]
Je mag langer afspreken, maar dan moet dit nadrukkelijk zijn afgesproken en akkoord zijn bevonden van beide kanten. Het is een een normaal onderdeel van een contract en kan over onderhandelt worden. Leverancier calculeert de kosten en risico in zijn vraagprijs.

Er is wel een uitzondering nu voor kleinere bedrijven, dan moet het korter zijn.
De kosten worden natuurlijk niet (volledig) gefactureerd anders zou de kopende partij het zelf doen en als grote speler goedkoper uit zijn. Er is veel concurrentie dus de tarieven kunnen niet ver omhoog en koper is voor de ander een grote klant. De koper begrijpt dat en dwingt de leverancier zijn voorwaarden op. Het is gewoon een manier om goedkoop vreemd vermogen te verschaffen, alle grote spelers (en tot een paar jaar geleden overheidsinstanties ook) doen dat.

Het kan best ver gaan, zoals zelf inboeken factuur en bij een minuscule afwijking vervalt de volledige claim, de eis dat er niet geïnformeerd mag worden naar de status van de factuur voor opgelegde vervaldatum of een bedrijf als crediteur na 120 dagen betalen maar als debiteur 30 dagen of korter eisen. Het gaat gewoon om geld (kosten)

Edit: de claim dat de wettelijke betaaltermijn echt gewoon 30 dagen is https://www.rijksoverheid(...)%20naar%2030%20dagen.

[ Bericht 4% gewijzigd door opgebaarde op 18-01-2024 10:18:55 ]
pi_212075068
Vroeger waren mijn offertes ook altijd gewoon het geschatte aantal uren voor de opdracht keer mijn uurtarief. Maar tegenwoordig doe ik er bij dat soort klanten, waar ik eventueel gezeik over de scope of de prijs verwacht, een zekerheidsfactor 1,2 overheen.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_212075349
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 09:03 schreef Scorpie het volgende:
Daarom in de AV zetten dat je het recht hebt product weer op zwart te zetten indien geen betaling na x termijn.
Dan bied je de gelegenheid tot achteraf weigeren en heb je wel het werk gehad maar niet je centen. Ik denk dat je dan veel slechter staat bij een vervolgactie.
pi_212075450
quote:

[..]

slikken of stikken _O_
Wat levert deze manier van betalingen doen jullie als bedrijf op? Dit is een oprechte vraag. Want betalen moet je uiteindelijk toch wel. Het klinkt namelijk enorm kinderachtig zoals je het nu neerzet. Alsof jullie de klanten daarmee "pakken".
pi_212075544
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef boskameel het volgende:

[..]
Wat levert deze manier van betalingen doen jullie als bedrijf op? Dit is een oprechte vraag. Want betalen moet je uiteindelijk toch wel. Het klinkt namelijk enorm kinderachtig zoals je het nu neerzet. Alsof jullie de klanten daarmee "pakken".
niet klanten maar leveranciers, wij betalen de factuur van de leveranciers na 90 dagen, einde van de maand (als dat contractueel afgesproken is uiteraard, maar gezien onze onderhandelingspositie en hoogte op de lijst van de fortune 500 moeten de meeste leveranciers dit wel accepteren)

maar uiteindelijk eigenlijk om 2 redenen
Cashflowmanagement: Sommige bedrijven proberen hun cashflow te optimaliseren door betalingstermijnen te verlengen. Door leveranciers later te betalen, houden ze meer contant geld beschikbaar voor hun eigen bedrijfsvoering.

Onderhandelingspositie: Grotere bedrijven met een sterke onderhandelingspositie ten opzichte van hun leveranciers kunnen betalingstermijnen vaststellen op basis van hun eigen voorkeuren. Dit kan worden gedaan om extra financiële voordelen te behalen, zoals het behouden van liquide middelen voor investeringen of schuldenafbouw.
  donderdag 18 januari 2024 @ 11:39:10 #44
104963 ETA
European Travel Author
pi_212076058
quote:
1s.gif Op donderdag 18 januari 2024 10:09 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
De kosten worden natuurlijk niet (volledig) gefactureerd anders zou de kopende partij het zelf doen en als grote speler goedkoper uit zijn. Er is veel concurrentie dus de tarieven kunnen niet ver omhoog en koper is voor de ander een grote klant. De koper begrijpt dat en dwingt de leverancier zijn voorwaarden op. Het is gewoon een manier om goedkoop vreemd vermogen te verschaffen, alle grote spelers (en tot een paar jaar geleden overheidsinstanties ook) doen dat.

Het kan best ver gaan, zoals zelf inboeken factuur en bij een minuscule afwijking vervalt de volledige claim, de eis dat er niet geïnformeerd mag worden naar de status van de factuur voor opgelegde vervaldatum of een bedrijf als crediteur na 120 dagen betalen maar als debiteur 30 dagen of korter eisen. Het gaat gewoon om geld (kosten)

Edit: de claim dat de wettelijke betaaltermijn echt gewoon 30 dagen is https://www.rijksoverheid(...)%20naar%2030%20dagen.
ik zeg toch ook dat voor kleinere bedrijven korter moet zijn?

Wij werken samen met hele grote leveranciers tot relatief kleine leveranciers wereldwijd. Het is veel te simpel te stellen dat wij groot zijn en daarmee ongelimiteerd onze leveranciers kunnen uitwringen. Betalingstermijn is maar 1 van de vele onderhandelpunten, en de leverancier neemt dit mee in zijn aanbieding naar ons. Naast de standaard leveringsvoorwaarden bijvoorbeeld FOB/DAP/DDP/etc...hebben we het over sampling kosten, wanneer uitleveren, kosten voor opslag van het nog niet uitgeleverde goed, flexibiliteit in aanpassen hoeveelheden, flexibiliteit om bestelhoeveelheden te veranderen tussen SKU's. Dit zijn wat voorbeelden van punten die we bij recente grote order moesten bespreken. Elk punt heeft invloed op de kosten van de leverancier. En hoeveel hij doorrekent, hangt ook weer van zoveel dingen af. Momenteel hebben ze productiecapaciteit over, maar weinig opslagruimte. Dus ze geven ons meer flexibiliteit om dingen aan te passen, maar moeten wel meteen alles afnemen.

Voor ons is de betalingstermijn momenteel belangrijk, dus daar ligt nu de focus op. Zeker weten dat de leverancier dit wel meeweegt in zijn aanbieding en onderhandeling van andere punten.
Mijn reisfotos!
pi_212076325
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Deurwaarder inschakelen en deze klant gelijk uit je klantenbestand knallen.
Die doen niks, kunnen en mogen ook niks.

Weet niet om wat voor bedrag het gaat?
Ik heb ooit eens gezeur gehad met een trouwe klant, jarenlang nooit problemen en uit het niets gingen ze moeilijk doen om een paar 100,-

Heb na heel veel heen en weer mailen en bellen gewoon een advocaat gebeld, alle correspondentie laten zien, die heeft vervolgens een brief gestuurd met betalen of anders rechtzaak.

Toen stond het bedrag binnen een dag op rekening.

Zou het gewoon doen, opdonderen met dit soort lui. Had het zelfs gedaan als het maar 50,- was
pi_212076855
quote:
99s.gif Op donderdag 18 januari 2024 10:57 schreef boskameel het volgende:

[..]
Jumbo (bijvoorbeeld) heeft een jaaromzet van 10 miljard. Stel de inkoop is 70% dan is dat per maand een inkoop van bijna 600 miljoen. Dat is 8 miljoen aan rente in twee maanden.
pi_212077883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 januari 2024 12:03 schreef 111210 het volgende:
Die doen niks, kunnen en mogen ook niks.
Ik denk dat je een deurwaarder verwart met een incassobureau.
Daar geld dat inderdaad voor.
Een deurwaarder kan hetzelfde als die advocaat.

Iedereen die kan typen kan een incassobureau beginnen maar die heeft geen enkele juridische macht. Een deurwaarder daarentegen is een gerechtelijke ambtenaar met wettelijke middelen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Joopklepzeiker op 18-01-2024 14:22:15 ]
pi_212078757
Hoi allemaal bedankt voor de tips en goede raad, jullie zijn mijn steun en toeverlaat. <3
pi_212080917
Het zijn trouwens vaak wel de kleine ondernemers zoals ZZP'ers of kleine bedrijven bij wie ze dit flikken. Bij grote firma's waar ook een leger administratief en juridisch personeel loopt en waar ze zelfs standaart protocollen hebben voor wanbetalers gaat dat toch minder makkelijk.
pi_212084740
quote:
6s.gif Op donderdag 18 januari 2024 08:55 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:

Stuur Eef Hoos op hem af :Y
Of
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  donderdag 18 januari 2024 @ 22:27:23 #51
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_212084754
Een nieuwe klant en TS gelooft dat hij volgende week Dinsdag gaat betalen.

Lol.

En wel terechte klacht, meteen beginnen over korting wanneer je voor het eerst iets komt kopen. Aso.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')