Juist niet dat doenquote:Op woensdag 17 januari 2024 14:24 schreef Innisdemon het volgende:
Site weer down gehaald neem ik aan?
ok, ik snap waar je heen wilt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:21 schreef Masberum het volgende:
[..]
Juist niet dat doen
Maar TS gefeliciteerd en succes met je bedrijf
Nou ik zou zelf aan het product niets veranderen, kan zo'n klant alleen maar tegen je gebruiken. TS staat in zijn recht van wat ik lees, gewoon geen voer geven aan de klant die tegen je gebruikt kan worden. Genoegdoening komt uiteindelijk dan toch wel lijkt mequote:Op woensdag 17 januari 2024 15:27 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
ok, ik snap waar je heen wilt.
Subtiel aanpassen dan ?
Dit probleem is derhalve opgelost als wij blijven doneren!quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms.
wacht maar tot je onze leverancier wordquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23
En als de klant zich van zulke praktijken bediend, hard moord en brand gillen dat de factuur 2 weken na factuurdatum betaald moet zijn, zeker?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
wacht maar tot je onze leverancier word
90 dagen end of month na factuurdatum
dus 17 januari factuur datum + 90 dagen = 17 april, en dan einde maand
dus op 30 april betalen wij je factuur![]()
![]()
![]()
slikken of stikken
Deurwaarder inschakelen en deze klant gelijk uit je klantenbestand knallen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.
De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23
factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)
Maargoed de factuur is ook naar zijn huis gestuurd.
Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)
Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)
Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.
Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.
klacht: ts is boos op klant die weigert te betalen na geleverd werk
Wettelijk niet toegestaan, maar je brengt het wel heel kinderachtig stoer hoorquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
wacht maar tot je onze leverancier word
90 dagen end of month na factuurdatum
dus 17 januari factuur datum + 90 dagen = 17 april, en dan einde maand
dus op 30 april betalen wij je factuur![]()
![]()
![]()
slikken of stikken
En dan kost het je vooral geen tijd en energie meer. Zou ik altijd doen als je het geld kan missenquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:39 schreef qajariaq het volgende:
Kan je niet domweg een incassobureau er op zetten? Kost een paar centen maar dan heb je wel een deel van je centen en zie je die klojo nooit meer terug.
Los het zelf lekker op.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.
De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23
factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)
Maargoed de factuur is ook naar zijn huis gestuurd.
Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)
Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)
Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.
Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.
klacht: ts is boos op klant die weigert te betalen na geleverd werk
klopt, klanten moeten binnen 30 dagen betalenquote:Op woensdag 17 januari 2024 16:43 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En als de klant zich van zulke praktijken bediend, hard moord en brand gillen dat de factuur 2 weken na factuurdatum betaald moet zijn, zeker?
Heeft een klant zich niet naar de leveringsvoorwaarden van de leverancier te voegen?
Gaat die niet akkoord met die voorwaarden, als die daar goederen of diensten afneemt?
vertel, waarom mag het ene bedrijf geen leveringsvoorwaarden en betalingstermijnen afspreken met een ander bedrijf, zolang beide instemmen is daar geen probleem in?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wettelijk niet toegestaan, maar je brengt het wel heel kinderachtig stoer hoor
Wettelijk mag t niet. De betaaltermijn is 30 dagen. Alleen de machtige partij die houdt zich er niet aan en legt zoveel druk bij de crediteur op dat die niet durft te klagen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:55 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
vertel, waarom mag het ene bedrijf geen leveringsvoorwaarden en betalingstermijnen afspreken met een ander bedrijf, zolang beide instemmen is daar geen probleem in?
En wat gaat die gerechtsdeurwaarder dan (gratis want nu cure no pay) doen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ooeeeeuuuw dit soort types.![]()
Maar kun je makkelijk oplossen, 3 keer herinneren aanmanen en door naar een gerechtsdeurwaarder nu cure no pay. Niks rechtzaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |