abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212064047
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.

De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23

factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)

Maargoed de factuur is ook naar zijn huis gestuurd.

Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)

Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)

Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.

Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.

klacht: ts is boos op klant die weigert te betalen na geleverd werk

[ Bericht 9% gewijzigd door Strontvlek op 17-01-2024 13:31:10 (niet af) ]
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:54:51 #2
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_212064427
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 17 januari 2024 @ 13:57:54 #3
292419 NoXia
Productiefoutje
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2024 @ 14:24:33 #4
38148 crew  Innisdemon
pi_212064783
Site weer down gehaald neem ik aan?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  Official ESF Kreviewer woensdag 17 januari 2024 @ 14:31:32 #5
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_212065667
Niet netjes maar een baksteen door een ruit flikkeren lucht wel op.

Tip. Pak wel het huis/pand van de klant en niet je eigen huis
pi_212065706
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 14:24 schreef Innisdemon het volgende:
Site weer down gehaald neem ik aan?
Juist niet dat doen

Maar TS gefeliciteerd en succes met je bedrijf :)
  Redactie Frontpage woensdag 17 januari 2024 @ 15:27:07 #8
38148 crew  Innisdemon
pi_212065771
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:21 schreef Masberum het volgende:

[..]
Juist niet dat doen

Maar TS gefeliciteerd en succes met je bedrijf :)
ok, ik snap waar je heen wilt.

Subtiel aanpassen dan ? :)
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_212065843
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 15:27 schreef Innisdemon het volgende:

[..]
ok, ik snap waar je heen wilt.

Subtiel aanpassen dan ? :)
Nou ik zou zelf aan het product niets veranderen, kan zo'n klant alleen maar tegen je gebruiken. TS staat in zijn recht van wat ik lees, gewoon geen voer geven aan de klant die tegen je gebruikt kan worden. Genoegdoening komt uiteindelijk dan toch wel lijkt me
  woensdag 17 januari 2024 @ 15:40:57 #10
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_212065981
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms.
Dit probleem is derhalve opgelost als wij blijven doneren!
  woensdag 17 januari 2024 @ 16:09:32 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212066379
betaalt
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212066413
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23

wacht maar tot je onze leverancier word _O-

90 dagen end of month na factuurdatum

dus 17 januari factuur datum + 90 dagen = 17 april, en dan einde maand
dus op 30 april betalen wij je factuur _O- :W ~O>

slikken of stikken _O_
pi_212066804
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
wacht maar tot je onze leverancier word _O-

90 dagen end of month na factuurdatum

dus 17 januari factuur datum + 90 dagen = 17 april, en dan einde maand
dus op 30 april betalen wij je factuur _O- :W ~O>

slikken of stikken _O_
En als de klant zich van zulke praktijken bediend, hard moord en brand gillen dat de factuur 2 weken na factuurdatum betaald moet zijn, zeker?

Heeft een klant zich niet naar de leveringsvoorwaarden van de leverancier te voegen?
Gaat die niet akkoord met die voorwaarden, als die daar goederen of diensten afneemt?
pi_212067290
Gewoon klappen die klapmongeaul.
pi_212067304
Kan je niet domweg een incassobureau er op zetten? Kost een paar centen maar dan heb je wel een deel van je centen en zie je die klojo nooit meer terug.
pi_212068558
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.

De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23

factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)

Maargoed de factuur is ook naar zijn huis gestuurd.

Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)

Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)

Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.

Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.

klacht: ts is boos op klant die weigert te betalen na geleverd werk
Deurwaarder inschakelen en deze klant gelijk uit je klantenbestand knallen.
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:30:12 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212068983
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:12 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
wacht maar tot je onze leverancier word _O-

90 dagen end of month na factuurdatum

dus 17 januari factuur datum + 90 dagen = 17 april, en dan einde maand
dus op 30 april betalen wij je factuur _O- :W ~O>

slikken of stikken _O_
Wettelijk niet toegestaan, maar je brengt het wel heel kinderachtig stoer hoor
Laffe huichelaar
  woensdag 17 januari 2024 @ 19:31:45 #18
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_212069013
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 17:39 schreef qajariaq het volgende:
Kan je niet domweg een incassobureau er op zetten? Kost een paar centen maar dan heb je wel een deel van je centen en zie je die klojo nooit meer terug.
En dan kost het je vooral geen tijd en energie meer. Zou ik altijd doen als je het geld kan missen
Laffe huichelaar
pi_212069076
Het is betaalt.
pi_212069096
quote:
15s.gif Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Strontvlek het volgende:
TS heeft een klein bedrijf in het ontwikkelen van informatieve Wordpress websites, webshops en interactieve online platforms. Volledig op maat voor het bedrijf of vereniging. Nu is er een klant die maar weigert te betalen, zo lijkt het althans.

De afronding van het werk voor deze klant was op 19-11'23

factuur incl. werd erna gestuurd. Klant geeft nu aan dat hij de factuur tot heden niet heeft ontvangen (digitaal) en geeft een ander email adres op (vreemd want we hadden altijd goed contact met zijn oude email)

Maargoed de factuur is ook naar zijn huis gestuurd.

Gisteren dus bericht gehad dat de prijs niet klopt, terwijl ik hem een offerte had gemaakt(dit doe ik standaard bij de eerste kennismaking met de klant uiteraard)

Nu opeens zegt de klant dus dat we dat niet hadden afgesproken en dat hij er werk van kan maken (ik heb alles zwart op wit, de offerte is op voorhand gemaakt)

Nu win ik dit uiteindelijk, maar wat een gedoe sommige mensen willen achteraf korting terwijl de prijs duidelijk in de offerte stond.

Klant gaat nu vragen om korting of er komt een kansloze rechtzaak waardoor ik maanden kan wachten voor mijn centen.

klacht: ts is boos op klant die weigert te betalen na geleverd werk
Los het zelf lekker op.
pi_212070081
Incassobureau haalt vaak weinig uit.

Klant zegt tegen incassobureau dat hij de factuur betwist en incassobureau komt dan direct of na het bieden van een beetje weerstand bij topicstarter met het verzoek het op te lossen. De aanmaning en dreiging van kosten dat beweegt mensen sneller maar herinneringen ontvangen maakt op de meeste mensen weinig indruk.

Ga in gesprek met klant, stuur de offerte die klant heeft geaccordeerd en biedt een redelijk termijn tot betalen en anders kan hij extra kosten verwachten
  woensdag 17 januari 2024 @ 20:26:55 #22
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_212070130
Toen ik nog boten opknapte heb ik het een keer gehad met een eigenaar van een Riva, Italiaanse klassieke boot en kosten een vermogen.

Vooraf prijs afgesproken, ging ie mee akkoord en bij aflevering gaan pingelen en niet het bedrag betalen.

Prima oké gezegd.

Later naar die boot gereden en er een aantal originele onderdelen afgeschroefd en zo het kanaal in getieft.

Mij niet betalen hè :W
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_212070490
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 19:35 schreef Vincent_student het volgende:
Het is betaalt.
Was jij die klant dan dat je dat weet?
pi_212070541
beuk hem de kk in
pi_212070658
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 16:43 schreef marc0871 het volgende:

[..]
En als de klant zich van zulke praktijken bediend, hard moord en brand gillen dat de factuur 2 weken na factuurdatum betaald moet zijn, zeker?

Heeft een klant zich niet naar de leveringsvoorwaarden van de leverancier te voegen?
Gaat die niet akkoord met die voorwaarden, als die daar goederen of diensten afneemt?
klopt, klanten moeten binnen 30 dagen betalen _O-
er ligt zelfs een voorstel voor leveranciers: 120 dagen EOM _O- :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')