https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Lekker man. Niks mis mee zo'n stadjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oase om rond te lopen in een stad waar mensen een tranquillo bestaan leiden. Veel op de straat. Geen vermoeiende mensen, gewoon genieten. Dankzij de boekjes/gidsen de fijnere/volkse barretjes bezocht. Een waar genoegen. En Sevilla v Alaves als mooie klapper.
Toen ik in het vliegtuig naar huis weer het joviale slag Nederlanders mijn mentale rust verstoorde, miste ik het alweer.
My life with the walter boys danwel love again.quote:
Ik help het je hopen,quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een late gelijkmaker van Quick Boys waarna er in de verlenging niet wordt gescoord en Quick Boys via strafschoppen wint en ik alsnog laat in bed lig.
Lekker man, ik moet er ook weer eens heen. Topstad.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Een oase om rond te lopen in een stad waar mensen een tranquillo bestaan leiden. Veel op de straat. Geen vermoeiende mensen, gewoon genieten. Dankzij de boekjes/gidsen de fijnere/volkse barretjes bezocht. Een waar genoegen. En Sevilla v Alaves als mooie klapper.
Toen ik in het vliegtuig naar huis weer het joviale slag Nederlanders mijn mentale rust verstoorde, miste ik het alweer.
Hopen mag maar dat gaat PSV natuurlijk gewoon met 3-0 winnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ik help het je hopen,
Hopelijk morgen ook verlenging en pingels bij PSV Twente
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hopen mag maar dat gaat PSV natuurlijk gewoon met 3-0 winnen
Ladage oid. Aldus elke rotterdammer als je een keer Bram zegt.quote:
Zaterdag kreeg ik nog een omhelzing en een kus van een Bordalas-achtig figuur, toen ik nog eens langsging bij een barretje dat me goed beviel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man, ik moet er ook weer eens heen. Topstad.
Het zijn niet bepaald levensgenieters daar als dat je culinaire trots isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ladage oid. Aldus elke rotterdammer als je een keer Bram zegt.
Een of andere ordinaire friettent gewoon.
Die heb je er zonder parachute uitgeduwd?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zat op de heenvlucht voor Aletha Leidelmeijer.
Die bleef maar praten, heel vermoeiend.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die heb je er zonder parachute uitgeduwd?
Vergeet de kwaliteit van Quick Boys niet! Die zijn ..eh...snel, dat staat toch in de naam!quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ladage oid. Aldus elke rotterdammer als je een keer Bram zegt.
Een of andere ordinaire friettent gewoon.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:49 schreef Zorro het volgende:
Dit wordt een late gelijkmaker van Quick Boys waarna er in de verlenging niet wordt gescoord en Quick Boys via strafschoppen wint en ik alsnog laat in bed lig.
Je kan niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd heb.quote:
Hadden ze maar een fatsoenlijke club moeten uitkiezenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:13 schreef RipCity het volgende:
Laatste treinen zijn inmiddels vertrokken uit Alkmaar. Lekker overnachten op dat winderige weiland.
Zit een hotel op een minuut van het stadion.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:13 schreef RipCity het volgende:
Laatste treinen zijn inmiddels vertrokken uit Alkmaar. Lekker overnachten op dat winderige weiland.
Last-minutje is wel duur.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit een hotel op een minuut van het stadion.
Die gaan toch gewoon met de buscombi terug?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:17 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Last-minutje is wel duur.
Met 100 man gratis overnachting eisen
Bas Nijhuisgenotquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Zo’n scheidsrechter van de graaf is toch ook een slapjanus, waar zijn de characters die dit gewoon niet doen. Een wedstrijd aanvoelen is een belangrijke eigenschap voor een scheidsrechter.
Tjah.. je baan verliezen is ook weer niet fijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Zo’n scheidsrechter van de graaf is toch ook een slapjanus, waar zijn de characters die dit gewoon niet doen. Een wedstrijd aanvoelen is een belangrijke eigenschap voor een scheidsrechter.
Jij hebt er vaak overnacht?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit een hotel op een minuut van het stadion.
Joey Kooi, wat je verder ook van hem vindt, heb ik ook al een paar keer demonstratief de andere kant op zien kijken. Je moet er gewoon pragmatisch mee omgaan.quote:
Nee, ik reis met de auto.quote:
En die anderhalve man en paardenkop die er wel zit is vooral bezig met witte zakdoekjes zwaaien. Rare bedoening.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:26 schreef Moody het volgende:
Een leeg AZ-stadion in de achtste finale en dan nog je eigen team niet helpen. Hoe triest.
Een fatsoenlijke achterban is wel basis van een voetbalclub. AZ valt hier wel even flink door de mand als ze structurele subtopper willen blijven.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:28 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En die anderhalve man en paardenkop die er wel zit is vooral bezig met witte zakdoekjes zwaaien. Rare bedoening.
Als de nummer 1 van NL op 20 minuten daar vandaan zit, wordt het al snel moeilijk.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke achterban is wel basis van een voetbalclub. AZ valt hier wel even flink door de mand als ze structurele subtopper willen blijven.
Wat is dat uberhaupt voor nummer? Je kan er niet op meezingen en onverstaanbare tekst.quote:
Het is al heel lang duidelijk dat AZ een middenmoter is met goed beleidquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:30 schreef Moody het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke achterban is wel basis van een voetbalclub. AZ valt hier wel even flink door de mand als ze structurele subtopper willen blijven.
Ja, alle vijf.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:16 schreef hhh38 het volgende:
Wel respect voor de fans van AZ die het ongeveer 4 uur in het stadion hebben volgehouden.
Alle 10.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:16 schreef hhh38 het volgende:
Wel respect voor de fans van AZ die het ongeveer 4 uur in het stadion hebben volgehouden.
Al besprokenquote:
Respect voor alle quick boys fansquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:16 schreef hhh38 het volgende:
Dit AZ vliegt er tegen elke tegenstander van KKD niveau uitquote:Op woensdag 17 januari 2024 00:25 schreef GwaiLow het volgende:
Prima zege hoor. Gaat om het resultaat. Blij dat AZ gewoon won. Anders krijg je van die potjes van niks straks.
Net als de gescripte aankomende titel van PSV.quote:Op woensdag 17 januari 2024 02:28 schreef PSVCL het volgende:
Heb de (gescripte) 3-3 en penaltyreeks gemist . Na de 3-2 de tv uitgezet
GESCRIPTE?quote:Op woensdag 17 januari 2024 02:28 schreef PSVCL het volgende:
Heb de (gescripte) 3-3 en penaltyreeks gemist . Na de 3-2 de tv uitgezet
Zou zo maar kunnen. Voetbal heeft de laatste 2/3 jaar veel weg van WWE.quote:Op woensdag 17 januari 2024 04:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als de gescripte aankomende titel van PSV.
Nu snap ik het.
Ik ga mijn sneeuwschep even halen en trek richting het Philips Stadion.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:18 schreef Zipportal het volgende:
@:coco sneeuw vegen anders wordt weer uitgesteld. Hup.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
PSV heeft al het geluk van de wereld en wij eerder alle pech,
Wij, ben je nu weer Twente fan?quote:Op woensdag 17 januari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet niet wat ik moet verwachten om 20:00
vast weer meer dan 20 kansen of zo, maar geen goalsthe story of our life
PSV heeft al het geluk van de wereld en wij eerder alle pech, echt heel frustrerend
ik hoop niet dat het op penalties aankomt anders zijn we zwaar de lul en dat hoef ik dan niet te zien, onze penalty vloek
Om 20:00 uur? Ik denk dat je dan weer een semi interessante voorbeschouwing bij ESPN mag verwachtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 15:49 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik weet niet wat ik moet verwachten om 20:00
vast weer meer dan 20 kansen of zo, maar geen goalsthe story of our life
PSV heeft al het geluk van de wereld en wij eerder alle pech, echt heel frustrerend
ik hoop niet dat het op penalties aankomt anders zijn we zwaar de lul en dat hoef ik dan niet te zien, onze penalty vloek
Is het veld al sneeuwvrij? Vegen jij.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:46 schreef Coco het volgende:
@:zipportal heeft het moeilijk deze avond.
Jij bent een Duitser, begrijp ik?quote:
Dit is te makkelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent een Duitser, begrijp ik?
Blabla bla blablaquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:56 schreef Coco het volgende:
Dombo zat er gisteren weer naast over amateurploegen saaie wedstrijden.
Gun die gasten uit Twente wel 2 x in een week een verre trip.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:02 schreef Caland het volgende:
Ik ben ook voor PSV
Toch een leukere wedstrijd en in 4 dagen 2 keer thuis tegen Twente is eigenlijk ook maar saai.
Gaap.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een beetje voetballiefhebber wil Feyenoord - PSV zien
¨ons¨ 3e huis de laatste jaren. samen met de arenaquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een beetje voetballiefhebber wil Feyenoord - PSV zien
Ga ergens anders interessant doen met je 'een beetje voetballiefhebber wil'. Je spreekt precies namens je onderbuik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Veel plezier met PSV - FC Twente.
Ook heel leuk.
Dat bepaal ik lekker zelf wel. Ga jij maar weer lekker ruzie maken op X.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ga ergens anders interessant doen met je 'een beetje voetballiefhebber wil'. Je spreekt precies namens je onderbuik.
Ik heb niks met dat 'gezellige' GAE wat we allemaal zo leuk moeten vinden, verzameling tokkies met dezelfde zelfpijperij als het Legioen. En mensen die juichen voor Almere vertrouw ik niet.quote:
Ik maak geen ruzie op X?quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik lekker zelf wel. Ga jij maar weer lekker ruzie maken op X.
Denk dat Go Ahead me doet denken aan FC utrecht gemoedelijkheidquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat 'gezellige' GAE wat we allemaal zo leuk moeten vinden, verzameling tokkies met dezelfde zelfpijperij als het Legioen. En mensen die juichen voor Almere vertrouw ik niet.
Leuker dan gister wordt het toch niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Denk dat Go Ahead me doet denken aan FC utrecht gemoedelijkheid
Het gedweep door andere mensen met Go Ahead is vooral vermoeiend. Dat doen juichaapjes als Jan-Joost van Gangelen en Vincent Schildkamp voortdurend.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niks met dat 'gezellige' GAE wat we allemaal zo leuk moeten vinden, verzameling tokkies met dezelfde zelfpijperij als het Legioen. En mensen die juichen voor Almere vertrouw ik niet.
Ja maar het is aan de Vetklepstraat! Of zoiets. En dat is dan heel leuk of zo.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:17 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het gedweep door andere mensen met Go Ahead is vooral vermoeiend. Dat doen juichaapjes als Jan-Joost van Gangelen en Vincent Schildkamp voortdurend.
passiequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Heb ik een bijzonder goal gemist...
gif?
quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:20 schreef klaasweetalles het volgende:
Heb ik een bijzonder goal gemist...
gif?
SOWWWWWWWW WAT EEN GOAL ZEG!quote:
Door Hercules jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit is een leuk beker toernooi.
Utrecht speelt onder de naam Hercules meequote:Op woensdag 17 januari 2024 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik ben kwijt tegen wie Utrecht moet in de beker
Hopelijk weet je iemand te vinden die het iets boeitquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Fortuna 2-0 voor.
Heel mooi.
Alle Limburgers zijn (gelukkig) afwezig.quote:
Bedankt voor je reactie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hopelijk weet je iemand te vinden die het iets boeit
Ik vond het wel interessant.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie.
Onnodig spatie gebruik vind ik altijd erg jammerquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:34 schreef Coco het volgende:
Stelling:
Dit is een leuk beker toernooi.
Ze spelen dan ook uit.quote:
uit en thuis spelen gebruiken als excuusquote:
Hoeveel Pitt nog in het krat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:09 schreef klaasweetalles het volgende:
hopelijk gaat psv kapoet in deze wedstrijd
maar twente gaat hangen
en dan roep je het op je af
gewoon voetballen op de aanval lijkt mij de beste strategie
want dan komt de kwetsbaarheid naar voren van psv
maar blijkbaar durft niemand dit meer zo goed
Het gras is altijd groener aan de overkant.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
uit en thuis spelen gebruiken als excuus![]()
het veld is voor beide ploegen even groot
de bal is voor beide rond
wat is het probleem dan
bradquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hoeveel Pitt nog in het krat?
Ik heb liever smal en klein.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je liever Smal en Lang of klein en dik?
Ja heel irritant.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:22 schreef Paul het volgende:
Commentaar lijkt 1 sec te vroeg te komen, commentaar jooch al voordat de goal viel
Jooch voordat de goal voolquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:22 schreef Paul het volgende:
Commentaar lijkt 1 sec te vroeg te komen, commentaar jooch al voordat de goal viel
@de_boswachter en @Coco hebben elke week een andere smoesquote:Op woensdag 17 januari 2024 21:16 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terechten klacht wel, zat voorheen altijd tot de nok vol. Of speelt het weer mee?
Jooch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:22 schreef Paul het volgende:
Het is koud, het is guur.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
@:de_boswachter en @:coco hebben elke week een andere smoes
En zo'n kaartje is eigenlijk nog best duurquote:
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is dat mongolen dansje van die psver
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ONZ / Ik ben 20 jaar op FOK!
![]()
![]()
leuk he liefie
Aan alles komt een einde.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wanneer dendert de PSV-bandwagon het ravijn in?
Je zusje haar bijnaam is smoes.quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:23 schreef Caland het volgende:
[..]
@:de_boswachter en @:coco hebben elke week een andere smoes
quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zusje haar bijnaam is smoes.
Dan moet ie maar rood geven omdat iemand schuldbewust is?quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:49 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja. Als je het al mist, dan zegt de reactie van de speler van Twente alles…
Ik heb even gemist dat ik heb gezegd dat hij rood moest geven…quote:Op woensdag 17 januari 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan moet ie maar rood geven omdat iemand schuldbewust is?
Matig? spelen gewoon op 70 % manquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die PSV een vervelende hypetrain vinden nemen wij niet serieus.
Zelfs met matig voetbal wordt troep als Twente weggespeeld.
Ja, dat is toch matig? Weinig intensiteit.quote:
Nooit vergeten dat het volgens ene Willem van Hanegem helemaal niet zo'n goede kopper is.quote:
Nergens voor nodig. Alleen even aanzetten als het moet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is toch matig? Weinig intensiteit.
Idd. Zondag en woensdag weer. Geen stap teveel zetten.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:20 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Alleen even aanzetten als het moet.
In de problemen kom je toch niet
We roddelen hier niet @Alaphilippe_quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die PSV een vervelende hypetrain vinden nemen wij niet serieus.
Zelfs met matig voetbal wordt troep als Twente weggespeeld.
Hij mag al blij zijn dat Jansen is opgestapt. De hypetrain. crasht. niet. @Alaphilippe_quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
We roddelen hier niet @:alaphilippe_
Wat nou zonen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef RipCity het volgende:
Godenzonen spelen in Eindhoven dit jaar.
Precies mijn punt, zelfs met middelmaat krijgt PSV tegenwoordig Twente al over de knie. Zo goed zijn ze dusquote:
Wanneer heb jij het laatst zo genoten van een PSV seizoen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies mijn punt, zelfs met middelmaat krijgt PSV tegenwoordig Twente al over de knie. Zo goed zijn ze dus
Het wordt tijd dat PSV eens een keer getest wordt.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Precies mijn punt, zelfs met middelmaat krijgt PSV tegenwoordig Twente al over de knie. Zo goed zijn ze dus
Ergens toen Gomes onder de lat stond denk ikquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Wanneer heb jij het laatst zo genoten van een PSV seizoen?
VAR?!quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel buitenspel overigens, maar ja
KNBB.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zal de VAR wel... ohquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Karsdorp.gifquote:
Ik ben nog niet op de top van de berg. Dan kan ik pas rustig zitten en rondkijken, genieten van het uitzicht.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij mag al blij zijn dat Jansen is opgestapt. De hypetrain. crasht. niet. @:Alaphilippe_
quote:
Jij neemt je taak serieus.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
Was overigens geen buitenspel voor zover ik het kon zien. Even teruggekeken. Als reserve-VAR
Uiteraard. Discussies op FOK! moeten wel onderbouwd zijn en wetenschappelijk onderzocht.quote:
Harvard studies zijn schering en inslag hier..quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Uiteraard. Discussies op FOK! moeten wel onderbouwd zijn en wetenschappelijk onderzocht.
Brainported.quote:Op woensdag 17 januari 2024 22:38 schreef Coco het volgende:
[..]
Harvard studies zijn schering en inslag hier..
PSV moet blij zijn met de VAR, worden weer ouderwets genaaid nu het kanquote:Op woensdag 17 januari 2024 22:33 schreef Zorro het volgende:
Was overigens geen buitenspel voor zover ik het kon zien. Even teruggekeken. Als reserve-VAR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |