Livevideo dader Weiteveen. Waarschijnlijk opgenomen na het incident. Eveneens een heftige video van de vermoedelijke vrouw van de vermoedelijke dader.quote:Bij een geweldsincident in het Drentse Weiteveen zijn twee mensen omgekomen. De politie meldt dat er bij
het incident geschoten lijkt te zijn. Een vijftigjarige verdachte uit Klazienaveen is opgepakt.
Het incident gebeurde aan de Bargerweg. De politie kreeg rond 8.45 uur een melding van een geweldsincident.
Volgens RTV Drenthe ging de melding over een auto die op een boom gebotst zou zijn. Al snel zou zijn gebleken dat er meer aan de hand was. Een van de dodelijke slachtoffers lag in de auto, het andere in een woning.
De omgeving is ruim afgezet en hulpverlening is opgestart. De politie doet sporenonderzoek en praat met getuigen.
En zulke zaken zijn dan ook voor de rechter en niet voor de politie. Ja, dat glas kan strafbaar zijn, maar dan moet je kunnen aantonen dat zij dat gedaan hebben. Dus iemand belt politie en daar zegt men dat het geen zaak voor de politie is, en bij het glas kun je moeilijk iets vaststellen. Is dat dan in de steek gelaten door politie en justitie?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:08 schreef loveli het volgende:
[..]
Verschillende plekken, o.a. reactie op GS. Volgens een tweet ging het om glas in de voerbak van de paarden.
Op GS stond in een reactie dat een vloerconstructie niet goed was, zou zo'n 70.000 euro kosten (en de makelaar was op de hoogte).
/garantie op bronnen tot aan de deur
Dit dus. Maar ook als ze het zelf op hun besloten Facebook gestreamd hebben, hoezo ga je dat dan als bekende openbaar re-posten?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:01 schreef Wiepje het volgende:
[..]
ja en dat snap ik dus niet. Als vrienden dit ineens naar mij zouden sturen ga je dit toch niet gelijk online zetten? Ik zou me rot schrikken
Helemaal eens!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:16 schreef britneycheers het volgende:
Onbegrijpelijk hoeveel mensen al de kant van de dader hebben gekozen zonder de feiten te weten. Al die reacties ook over “Polen” die Hollanders aanvallenterwijl het gaat om 1 Poolse man en Nederlandse vrouw.
Het trieste is dat de kinderen van beide gezinnen uiteindelijk de prijs betalen voor het gedrag van hun ouders.
Blijkbaar zette iedere betrokkene alles al op FB/twitter. Handig voor de politie/justitie/kijkers thuis.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ook als ze het zelf op hun besloten Facebook gestreamd hebben, hoezo ga je dat dan als bekende openbaar re-posten?
Dat soort dingen worden redelijk vlot door justitie offline gehaald, helemaal als zoveel sites ermee aan de haal gaanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:07 schreef Wiepje het volgende:
[..]
Waar stond het openbaar dan? Bij Richard niet en zijn vrouw ook niet volgens mij
Een paar jaar, zeg maar gerust een jaartje of 20quote:
Sorry, maar je verzamelt anderhalf jaar bewijs (even er van uitgaande dat alles wat hier staat waar is) en in plaats van een dichtgetimmerde zaak te presenteren besluit je om twee mensen af te knallen in de hoop dat het wel goed komt want je hebt bewijs?quote:
Hij is blijkbaar al langer bewijs aan het verzamelen dan dat die slachtoffers daar woonden.quote:
Ik mis in dat soort verhalen wat meneer zelf dan in die tussentijd gedaan. Je kan nog zo rustig overkomen in de kroeg, of lekker een biertje kunnen drinken...eerder zei iemand al dat Fritzl in de wijk als goede buur werd gezien. Het kan ook best waar zijn, maar bij dit soort verhalen hoor ik maar 1 kant en je zou ook kunnen stellen dat gebreken verzwijgen twv 70.000 euro (of meer) ook best inhakt op het geheel.quote:
Eens, maar toch. Als ik paarden zou hebben en ik zou ze vinden met bloedende bekken omdat er glas ligt in hun trog....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:35 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik mis in dat soort verhalen wat meneer zelf dan in die tussentijd gedaan. Je kan nog zo rustig overkomen in de kroeg, of lekker een biertje kunnen drinken...eerder zei iemand al dat Fritzl in de wijk als goede buur werd gezien. Het kan ook best waar zijn, maar bij dit soort verhalen hoor ik maar 1 kant en je zou ook kunnen stellen dat gebreken verzwijgen twv 70.000 euro (of meer) ook best inhakt op het geheel.
In veel dorpen beschermt men elkaar, want hun ouders kende elkaar al decennia terug en zo. Het kan best waar zijn, maar alleen afgaan op wat facebookverhalen is toch wel enorm onbetrouwbaar gebleken in de laatste 5 jaar.
Ja een beetje dezelfde reden denk ik als die mensen die bij een ongeluk gaan staan kijken of langzamer gaan rijden om de ravage te zien. Het levert vast ook een hoop steun op, als je iemand neerschiet dan krijg je nog wel eens kritiek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus. Maar ook als ze het zelf op hun besloten Facebook gestreamd hebben, hoezo ga je dat dan als bekende openbaar re-posten?
Twee kinderen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Maar als ik het goed begrijp gaat er dus een kereltje opgroeien zonder ouders?
onzin want ik heb het tot een uur geleden ofzo kunnen vinden. Vraag ook niet wie het offline haalt. Ik vroeg wie het online zet als beide paginas normaal gesloten zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort dingen worden redelijk vlot door justitie offline gehaald, helemaal als zoveel sites ermee aan de haal gaan
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
En wss nog twee kinderen zonder vader.quote:
Hopelijk krijgen ze goede pleegouders. Mensen met fatsoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
Neuh, die mag gewoon bezoek krijgenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[..]
En wss nog twee kinderen zonder vader.
quote:
De bron wordt snel offline gehaald, maar de knip- en plaksites die het overnemen doorgaans niet. Of het moet heel schokkend zijn zoals met Peter R. (en zelfs toen lukte het nauwelijks)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef Wiepje het volgende:
[..]
onzin want ik heb het tot een uur geleden ofzo kunnen vinden. Vraag ook niet wie het offline haalt. Ik vroeg wie het online zet als beide paginas normaal gesloten zijn.
Ja, maar als die accounts miet openbaar waren dan moet iemand anders het dus openbaar gemaakt hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Blijkbaar zette iedere betrokkene alles al op FB/twitter. Handig voor de politie/justitie/kijkers thuis.
Op een andere plek lees ik dat huis pas in september 2023 verkocht zou zijn, hoe kun je dan al 1,5 jaar bewijs verzamelen?quote:
Vraag me ook af hoe hij dat voor zich ziet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoop voor hem dat het met een sisser afloopt.![]()
Alsof hij 8 km/uur te hard heeft gereden.![]()
En de ruzie zou pas in september zijn begonnen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Op een andere plek lees ik dat huis pas in september 2023 verkocht zou zijn, hoe kun je dan al 1,5 jaar bewijs verzamelen?
Als je dat zo stellig opschrijft, heb je zelf natuurlijk geen enkel fatsoen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze goede pleegouders. Mensen met fatsoen.
Vandaag precies een jaar geleden verkocht, de overdracht naar ik aanneem, want het huis kwam in september 2022 te koop en was een paar weken later "verkocht".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Op een andere plek lees ik dat huis pas in september 2023 verkocht zou zijn, hoe kun je dan al 1,5 jaar bewijs verzamelen?
Dit pluk ik van RTV Drenthe:quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-komen-uit-weiteveenquote:De woning aan de Bargerweg in Weiteveen was ruim een jaar geleden gekocht door het getrouwde stel. Dat baseert de omroep op documenten van het Kadaster.
Ben jij persoonlijk betrokken bij dit drama? Al vanaf vrij kort na de bekendmaking en het eerste topic op dit forum maak je je best druk valt me op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De bron wordt snel offline gehaald, maar de knip- en plaksites die het overnemen doorgaans niet. Of het moet heel schokkend zijn zoals met Peter R. (en zelfs toen lukte het nauwelijks)
Ontzettond ja.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij persoonlijk betrokken bij dit drama? Al vanaf vrij kort na de bekendmaking en het eerste topic op dit forum maak je je best druk valt me op.
Niet, alles is op dit moment speculeren. De hoofdpersonen zijn bekend, de feiten nog niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach. Daar is mevrouw met een mening weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef Hatseflats22 het volgende:
Als je dat zo stellig opschrijft, heb je zelf natuurlijk geen enkel fatsoen.
Kan zo naar MOL dit topic.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet, alles is op dit moment speculeren. De hoofdpersonen zijn bekend, de feiten nog niet.
Dus dan zou het max een jaar mot kunnen zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit pluk ik van RTV Drenthe:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-komen-uit-weiteveen
Gebrek aan bewijs gaat het niet worden lijkt mij. Noodweer gaat ook lastig worden met twee doden, waarvan er eentje probeerde weg te rijden met auto.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vraag me ook af hoe hij dat voor zich ziet.
Dat de rechter begrip toont en hem laat gaan? Een boete van 500 euro? Vrijgelaten wegens gebrek aan bewijs? Of toch die koninklijke onderscheiding op Prinsjesdag omdat ‘Richard de moed bezat om te doen wat we allemaal zouden moeten doen!’
Het zou gaan over het huis, dat er tijdens de verkoop veel verzwegen gebreken zouden zijn, waardoor er grote kosten bij zijn gekomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef ToT het volgende:
[..]
En de ruzie zou pas in september zijn begonnen?
De zoon gaat naar een Groene school. Niet dat dat iets zegt over het wel of niet mishandelen van dieren, maar je zou denken dat er wel dan enige affiniteit met beesten in het gezin zou bestaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:53 schreef jigggy het volgende:
[..]
Dieren bewust pijn doen, mocht dat waar zijn schiet ze maar kapot hoor
Conflict speelde volgens mij sinds september vorig jaar. Even kijken of ik dat terug kan vinden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus dan zou het max een jaar mot kunnen zijn.
Er bestaat wel een facebookbericht van het vrouwelijke slachtoffer waarin ze zegt dat ze een zaak heeft aangespannen tegen Richard.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het zou gaan over het huis, dat er tijdens de verkoop veel verzwegen gebreken zouden zijn, waardoor er grote kosten bij zijn gekomen.
Ik lees alleen nergens terug of er iemand naar de rechter is gestapt om deze zaak.
Hier ook weer, geen garantie op info.quote:Ik moet terugkomen op mijn eerdere verhaal. De vrouw was niet op de vlucht voor de dader maar was onderweg in haar auto terug naar huis van het naar school brengen van de kinderen. Ze is dood gevonden door een voorbijganger en een buurvrouw met de auto nog draaiend tegen een boom. Eerst eerst gedacht aan een ongeval. Achteraf bleek ze in haar hoofd geschoten te zijn. Vlak nadat de voorbijganger en buurvrouw de hulpdiensten gebeld hadden klonk een 2e schot waarbij de vader van het gezin is doodgeschoten. Mogelijk is er ook een grootvader gestoken maar dat is niet helemaal duidelijk.
Wel is duidelijk dat het inderdaad om een conflict gaat om verborgen gebreken bij de verkochte woning. Het betreft een ondeugdelijke vloerconstructie met een geschatte kostenpost van 70K.
Er was wel degelijk sprake van bedreiging, intimidatie en pesterijen maar wel van beide kanten. Ook de dader heeft wel degelijk meermaals de kinderen van het echtpaar gestalkt en gentimideerd..
Ah de klassieke 'ik ben het niet met jou eens en dus stel ik dat jij je erg druk maakt en het verder niet is toegestaan meer dan twee reacties te posten'.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij persoonlijk betrokken bij dit drama? Al vanaf vrij kort na de bekendmaking en het eerste topic op dit forum maak je je best druk valt me op.
Uh ik ben het helemaal niet oneens met Caland, dus voor de rest gaat je flutreactie dan ook al helemaal niet meer op.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ah de klassieke 'ik ben het niet met jou eens en dus stel ik dat jij je erg druk maakt en het verder niet is toegestaan meer dan twee reacties te posten'.
Vraag is ook of dit echt waar is en of het dan wel door die Pool en z’n vrouw is gedaan. Dierenmishandeling gebeurt te veel en ook zonder aanleiding.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:57 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
De zoon gaat naar een Groene school. Niet dat dat iets zegt over het wel of niet mishandelen van dieren, maar je zou denken dat er wel dan enige affiniteit met beesten in het gezin zou bestaan.
Misschien wist ie het wel niet en die Pool had schijnbaar geen Dozr techniczny laten doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
Als je een huis probeert te verkopen waar stiekem van alles mis mee is ben je al een lul eerste klasse.
Wat het verhaal ook is, ik kan mij niet voorstellen dat er maar een partij aan het treiteren was en dat er altijd mensen zijn die maar een kant van het verhaal vertellen omdat ze precies dat verhaal alleen maar hebben gehoord van die ene kant. Heb zelf veel ervaring met gedoe rondom mijn kind, waarbij familie van alles beweerde en iedereen die met familie sprak hun kant koos. Ze spraken nooit met mij, maar het zal wel waar zijn want het zijn van die leuke, eerlijke mensen. Nu de rechter tegen ze heeft gesproken en mij gelijk heeft gegeven vertellen ze nu dat juist weer niet tegen iedereen. Dit gaat vaak zo in een dorp.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier ook weer, geen garantie op info.
Touch, zo is het ook weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh ik ben het helemaal niet oneens met Caland, dus voor de rest gaat je flutreactie dan ook al helemaal niet meer op.
Aah je bent weer triest aan het trollen in een topic over kinderen van wie de ouders net zijn vermoord.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze goede pleegouders. Mensen met fatsoen.
Knettergek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In mijn oude buurt lopen ook een paar zware jongens, meerdere moorden op de naam, afpersing, zelfs terroristische aanslagen willen plegen, en ze lopen inmiddels alweer vrij, lekker weer op het criminele pad. Zeg al jaren in de eigen kringen dat als ik zo'n gast nog eens tegenkom en hij zoekt ruzie ik hem meteen neersteek, is de beste kans wat je hebt op overleven. Klinkt raar, klinkt extreem, klinkt overdreven maar wat voor een keus heb je? Wachtend totdat de politie en rechtstaat ingrijpt? Die heeft mij in ieder geval keer op keer aan mijn lot overgelaten.
Waarom spreek je dan in enkelvoud? Als je hier niet geboren bent ben je never-nooit autochtoon. Je kinderen per definitie ook niet. Nederlander misschien wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlandse vrouw en een man die hier al dik twintig jaar woont die samen een huisje van rond de miljoen hebben afgetikt. Autochtoner krijg je het haast niet, ik heb namelijk vandaag geleerd dat buutnlanders helemaal geen geld hebben om huizen te kopen
cc @:gia
'Ja, wat moet je anders'. Dat niemand uit eigen kringen de politie belt na zulke opmerkingen is natuurlijk vreemd. Dan is het f niet waar f het laat zien waarom dorpsgetuigenissen zo onbetrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Knettergek.
Zoek hulp.
Dit waren geen zware jongens.
En je hypothetische wat als scenarios met je eigen ervaringen slaan in dit topic helemaal nergens op.
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik hoop gewoon dat die kinderen goed opgevangen worden, niet meer en niet minder. Hoe kun je daar nou tegen zijn???quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aah je bent weer triest aan het trollen in een topic over kinderen van wie de ouders net zijn vermoord.
Alsjeblieft, bij deze nog een happende reactie. Kun jij weer lekker lachen "haha kijk ze toch eens happen wat een lol!" En ja, dat is een aanname.
Komt doordat ik me niet kan indenken waarom anders mensen zulke bagger posten.
Laat je niet kisten zoals die Pool.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik hoop gewoon dat die kinderen goed opgevangen worden, niet meer en niet minder. Hoe kun je daar nou tegen zijn???
Uiteraard was dat het enige dat je bedoelde met het toevoegen van "mensen met fatsoen"quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik hoop gewoon dat die kinderen goed opgevangen worden, niet meer en niet minder.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Uh ik ben het helemaal niet oneens met Caland
Nee uiteraard was dat niet het enige wat ik bedoelde, anders stond dat er niet h.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uiteraard was dat het enige dat je bedoelde met het toevoegen van "mensen met fatsoen"
Twee mensen dood in Weiteveen en je begint je nu zorgen te maken over de mensheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik maak me serieus zorgen over de mensheid.
Moest ook al op Facebook gedeeld worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Er bestaat wel een facebookbericht van het vrouwelijke slachtoffer waarin ze zegt dat ze een zaak heeft aangespannen tegen Richard.
Mensen die een vrouw een ‘bitch’ noemen. Wauw, chique hoor. Jij moet kamp Tokkies zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd of die bitch van hem ook gaat streamen hoe hoog t bedrag zal zijn dat ze aan de nabestaanden moet betalen, daar gaat de opleiding van je koters
Als je nadat je man twee mensen vermoord heeft gaat livestreamen op feesboek ben ik bang dat tokkie nog een understatement is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die een vrouw een ‘bitch’ noemen. Wauw, chique hoor. Jij moet kamp Tokkies zijn.
nee, tokkies zijn mensen die meteen alles gaan streamen bv na een moord van manlief en daarbij geen enkel woord hebben voor de slachtoffers, alleen maar ik ik ik en mijn man mijn man mijn manquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die een vrouw een ‘bitch’ noemen. Wauw, chique hoor. Jij moet kamp Tokkies zijn.
Joh, waarom zou je dat meteen aannemen als waarheid. Een anoniem iemand kwakt het op twitter, maar dat zegt helemaal niks. Het enige dat ik met vrij grote zekerheid kan zeggen is dat de dader zelf niet helemaal goed bij zijn paasei is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens, maar toch. Als ik paarden zou hebben en ik zou ze vinden met bloedende bekken omdat er glas ligt in hun trog....
Tja....
Ik zeg niet dat ik me nu pas zorgen begin te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Twee mensen dood in Weiteveen en je begint je nu zorgen te maken over de mensheid.
Is de mensheid echt zo dom?
Wil jij ook een nieuw (ip)adres? Neem dan VPN van..'quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nadat je man twee mensen vermoord heeft gaat livestreamen op feesboek ben ik bang dat tokkie nog een understatement is.
Like en abonneer!!!
Terechte stream van die vrouw. En verder, maak je toch niet zo druk joh. Het gaat je persoonlijk toch niet aan of wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:42 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, tokkies zijn mensen die meteen alles gaan streamen bv na een moord van manlief en daarbij geen enkel woord hebben voor de slachtoffers, alleen maar ik ik ik en mijn man mijn man mijn man
Bitch dus, met een hoofdletter B
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |