Misschien wist ie het wel niet en die Pool had schijnbaar geen Dozr techniczny laten doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:03 schreef Harvest89 het volgende:
Als je een huis probeert te verkopen waar stiekem van alles mis mee is ben je al een lul eerste klasse.
Wat het verhaal ook is, ik kan mij niet voorstellen dat er maar een partij aan het treiteren was en dat er altijd mensen zijn die maar een kant van het verhaal vertellen omdat ze precies dat verhaal alleen maar hebben gehoord van die ene kant. Heb zelf veel ervaring met gedoe rondom mijn kind, waarbij familie van alles beweerde en iedereen die met familie sprak hun kant koos. Ze spraken nooit met mij, maar het zal wel waar zijn want het zijn van die leuke, eerlijke mensen. Nu de rechter tegen ze heeft gesproken en mij gelijk heeft gegeven vertellen ze nu dat juist weer niet tegen iedereen. Dit gaat vaak zo in een dorp.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Hier ook weer, geen garantie op info.
Touch, zo is het ook weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh ik ben het helemaal niet oneens met Caland, dus voor de rest gaat je flutreactie dan ook al helemaal niet meer op.
Aah je bent weer triest aan het trollen in een topic over kinderen van wie de ouders net zijn vermoord.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hopelijk krijgen ze goede pleegouders. Mensen met fatsoen.
Knettergek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 13:53 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In mijn oude buurt lopen ook een paar zware jongens, meerdere moorden op de naam, afpersing, zelfs terroristische aanslagen willen plegen, en ze lopen inmiddels alweer vrij, lekker weer op het criminele pad. Zeg al jaren in de eigen kringen dat als ik zo'n gast nog eens tegenkom en hij zoekt ruzie ik hem meteen neersteek, is de beste kans wat je hebt op overleven. Klinkt raar, klinkt extreem, klinkt overdreven maar wat voor een keus heb je? Wachtend totdat de politie en rechtstaat ingrijpt? Die heeft mij in ieder geval keer op keer aan mijn lot overgelaten.
Waarom spreek je dan in enkelvoud? Als je hier niet geboren bent ben je never-nooit autochtoon. Je kinderen per definitie ook niet. Nederlander misschien wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nederlandse vrouw en een man die hier al dik twintig jaar woont die samen een huisje van rond de miljoen hebben afgetikt. Autochtoner krijg je het haast niet, ik heb namelijk vandaag geleerd dat buutnlanders helemaal geen geld hebben om huizen te kopen
cc @:gia
'Ja, wat moet je anders'. Dat niemand uit eigen kringen de politie belt na zulke opmerkingen is natuurlijk vreemd. Dan is het f niet waar f het laat zien waarom dorpsgetuigenissen zo onbetrouwbaar zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:17 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Knettergek.
Zoek hulp.
Dit waren geen zware jongens.
En je hypothetische wat als scenarios met je eigen ervaringen slaan in dit topic helemaal nergens op.
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik hoop gewoon dat die kinderen goed opgevangen worden, niet meer en niet minder. Hoe kun je daar nou tegen zijn???quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aah je bent weer triest aan het trollen in een topic over kinderen van wie de ouders net zijn vermoord.
Alsjeblieft, bij deze nog een happende reactie. Kun jij weer lekker lachen "haha kijk ze toch eens happen wat een lol!" En ja, dat is een aanname.
Komt doordat ik me niet kan indenken waarom anders mensen zulke bagger posten.
Laat je niet kisten zoals die Pool.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik hoop gewoon dat die kinderen goed opgevangen worden, niet meer en niet minder. Hoe kun je daar nou tegen zijn???
Uiteraard was dat het enige dat je bedoelde met het toevoegen van "mensen met fatsoen"quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar. Ik hoop gewoon dat die kinderen goed opgevangen worden, niet meer en niet minder.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen met een andere mening over een bepaald onderwerp is ‘bagger’ en ‘trollen’. Jaja, zo ken ik er nog wel een paar.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:02 schreef de_boswachter het volgende:
Uh ik ben het helemaal niet oneens met Caland
Nee uiteraard was dat niet het enige wat ik bedoelde, anders stond dat er niet h.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:26 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Uiteraard was dat het enige dat je bedoelde met het toevoegen van "mensen met fatsoen"
Twee mensen dood in Weiteveen en je begint je nu zorgen te maken over de mensheid.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:34 schreef Cyan9 het volgende:
Ik maak me serieus zorgen over de mensheid.
Moest ook al op Facebook gedeeld worden?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Er bestaat wel een facebookbericht van het vrouwelijke slachtoffer waarin ze zegt dat ze een zaak heeft aangespannen tegen Richard.
Mensen die een vrouw een ‘bitch’ noemen. Wauw, chique hoor. Jij moet kamp Tokkies zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd of die bitch van hem ook gaat streamen hoe hoog t bedrag zal zijn dat ze aan de nabestaanden moet betalen, daar gaat de opleiding van je koters
Als je nadat je man twee mensen vermoord heeft gaat livestreamen op feesboek ben ik bang dat tokkie nog een understatement is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die een vrouw een ‘bitch’ noemen. Wauw, chique hoor. Jij moet kamp Tokkies zijn.
nee, tokkies zijn mensen die meteen alles gaan streamen bv na een moord van manlief en daarbij geen enkel woord hebben voor de slachtoffers, alleen maar ik ik ik en mijn man mijn man mijn manquote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen die een vrouw een ‘bitch’ noemen. Wauw, chique hoor. Jij moet kamp Tokkies zijn.
Joh, waarom zou je dat meteen aannemen als waarheid. Een anoniem iemand kwakt het op twitter, maar dat zegt helemaal niks. Het enige dat ik met vrij grote zekerheid kan zeggen is dat de dader zelf niet helemaal goed bij zijn paasei is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 21:41 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Eens, maar toch. Als ik paarden zou hebben en ik zou ze vinden met bloedende bekken omdat er glas ligt in hun trog....
Tja....
Ik zeg niet dat ik me nu pas zorgen begin te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Twee mensen dood in Weiteveen en je begint je nu zorgen te maken over de mensheid.
Is de mensheid echt zo dom?
Wil jij ook een nieuw (ip)adres? Neem dan VPN van..'quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je nadat je man twee mensen vermoord heeft gaat livestreamen op feesboek ben ik bang dat tokkie nog een understatement is.
Like en abonneer!!!
Terechte stream van die vrouw. En verder, maak je toch niet zo druk joh. Het gaat je persoonlijk toch niet aan of wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:42 schreef TLC het volgende:
[..]
nee, tokkies zijn mensen die meteen alles gaan streamen bv na een moord van manlief en daarbij geen enkel woord hebben voor de slachtoffers, alleen maar ik ik ik en mijn man mijn man mijn man
Bitch dus, met een hoofdletter B
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |