Afgaande op haar IG account is ze heel de tijd aan het reizen. November Palm Springs; december Marbella.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Zou ze al weer in de states terug zijn, Charlotte? Ze was daar nogal vol van al die tijd.
Sorry, had het niet door, keek of er nieuwe post was en toen zag ik...oepsquote:
Ik moest even gaan opzoeken hoelang je moet wachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht open maar
2 minuten voorbij
2 minutenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moest even gaan opzoeken hoelang je moet wachten
Ja ik had van huh, waar zijn de wielenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Gelul over een woonwagen en een huis. Ik zag gewoon stenen die de grond raken bij zijn woonwagen, dus in feiten is het gewoon een huis. Kunnen dan wel wielen onder zitten, maar lekker belangrijk verder in die context...
In het programma "bij ons op het kamp" zie je meer van dit soort "wagens" zelfs met een etage erop , heeft niks meer met een woonwagen te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Gelul over een woonwagen en een huis. Ik zag gewoon stenen die de grond raken bij zijn woonwagen, dus in feiten is het gewoon een huis. Kunnen dan wel wielen onder zitten, maar lekker belangrijk verder in die context...
Die gasten doen daar altijd zo gewichtig over.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:49 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
In het programma "bij ons op het kamp" zie je meer van dit soort "wagens" zelfs met een etage erop , heeft niks meer met een woonwagen te maken.
Zitten ook vaak badkamers in die bijna net zo groot zijn als mijn woonkamerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:49 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
In het programma "bij ons op het kamp" zie je meer van dit soort "wagens" zelfs met een etage erop , heeft niks meer met een woonwagen te maken.
Gelukkig niet. We hebben ook filmpjes gehad en gewoon streamsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ga vanmorgen de deur uit met een SL en ik kom thuis met een SL![]()
Ik hoop voor jullie dat het niet nog steeds dezelfde is
Dat duurt tot?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu is de power of nomination game bezig
Vaak krijgen ze te horen dat over het spel niet gesproken mag wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:58 schreef Gellarboy het volgende:
Maar elke keer als er een spel is krijgen we dat dus niet te zien?.
Zodat de uitzendingen niet gespoiled kunnen worden op socials natuurlijk. Oh nee, want vervolgens gaan ze natuurlijk wel de uitkomsten van de spellen bespreken in het leefgedeelte. WAT IS HET NUT DAN?!?!?!.
Huh? Ik dacht dat Basir al de PON had, dus nu komt er nog een duo bij of zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu is de power of nomination game bezig
Ik denk hetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Basir al de PON had, dus nu komt er nog een duo bij of zo?
POWER OF NOMINATION GAME ‼️quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Basir al de PON had, dus nu komt er nog een duo bij of zo?
Ja, dat viel mij ook gelijk opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
"En daarom heb ik beslist dat ...."
Das toch "besloten"??? Of wordt ik nou gek??? Of is dit iets Belgs??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is slordig Nederlands dat je helaas heel erg vaak hoortquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
"En daarom heb ik beslist dat ...."
Das toch "besloten"??? Of wordt ik nou gek??? Of is dit iets Belgs??
Ja, de stem is een beetje te liefjesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Harry het volgende:
De Stem is wel eens karakteristieker en krachtiger geweest.
Taalkundig kunnen beiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is slordig Nederlands dat je helaas heel erg vaak hoort
Samen volgens mij ... Tom zegt dat ie nog kan overleggen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En Tyron heeft PON lijkt het. Die is blij maar baalt ook dat ie moet nomineren.
Je neemt een abbo op videoland en die doet het gewoon. Je neemt geen abbo op bb.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:27 schreef Harry het volgende:
Die SL blijft toch elke keer superkinderachtig!
Alsof we er niet snel achter kunnen komen wat er plaatsgevonden heeft.
En, je zal een abonnement genomen hebben om ALLES 24/7 live te bekijken. Vooral de spellen... Dan voel je je toch flink belazerd!
Zonder Abo geen streams.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je neemt een abbo op videoland en die doet het gewoon. Je neemt geen abbo op bb.
Zijn nog niet open zover ik weetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:35 schreef TheLuckyman het volgende:
Maar wat zat er nu dan in? Of is dat niet duidelijk?
Ging over Lenie. Ze heeft het idee dat hij haar niet mag maar weet niet waar hij dat in die korte tijd op baseert.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
Net in de badkamer zei Alice dat ze bij iemand geen goed gevoel heeft. Sonja zei dat ze met.die persoon moet praten. Weet niet over wie het ging dat kreeg ik niet mee
Oke ik dacht tom maar had geen naam meegekregenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over Lenie. Ze heeft het idee dat hij haar niet mag maar weet niet waar hij dat in die korte tijd op baseert.
Via de browser werkt het geluid op goplay hier gewoonquote:
Als Eslie naar huis gaat dan huur ik een reclamevliegtuigje waar op staat: "het is heel hard, maar dat is het spel".quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ja.. het is heel hard, maar dat is het spel.
Ik vind het wel redelijk klinken eigenlijkquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:49 schreef Harry het volgende:
Tom suggereert dat het unfair is dat ze twee kistjes tegelijk hebben gepakt.
Ashley: iedereen heeft de kans gehad. Dit was voor ons het moment om te doen.
Tom: maar gelijk twee....
Ashlay: maar dat is wel het spel Tom. Je had misschien anders gehoopt.....
Die praat wel heel erg plat Belgisch iddquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ik versta die tom zo gigantisch slecht
lijkt er wel opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaat ze nou bij ieder ding het stotteren als excuus gebruiken
Ik kan mij best voorstellen, dat ze daar onzeker over is.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaat ze nou bij ieder ding het stotteren als excuus gebruiken
En als ze eraf valt stuitert zequote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:52 schreef Gellarboy het volgende:
Oh gawd, gaat die Ariana dat stotteren echt drie maanden lang haar hele identiteit maken?
"Op die evenwichtsbalk staan is lastig voor mij want ik stotter."
Girrrrrllllll....
Sonja heeft wel gelijk in deze ... wellicht was het alleen niet stiekem, maar gewoon snel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:54 schreef Harry het volgende:
Ashley: wij hebben het recht om dit te doen. Andersom zouden wij het misschien ook zo hebben. Maar het is het spel!
Sonja suggereert dat ze na het spel stiekum de doosjes gingen pakken. "Omdat je denkt dat je genomineerd gaat worden."
Ariana: dat is jouw gevoel, dat vind ik heel jammer.
Ze wil een lans breken voor stotterende mensen en laten zien dat je mee kunt doen/winnen met een 'handicap'. Maar sta er dan ook en kom uit die slachtofferrol.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus had dan niet het huis ingegaan als het stotteren een handicap voor je is.
Helemaal met je eens. Ze speelt het slachtoffer nuquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef JDB94 het volgende:
Wat een bullshit je beperking zo 'gebruiken', slachtoffer rol aanpraten
Dat!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ze wil een lans breken voor stotterende mensen en laten zien dat je mee kunt doen/winnen met een 'handicap'. Maar sta er dan ook en kom uit die slachtofferrol.
Het lullige isquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sonja heeft wel gelijk in deze ... wellicht was het alleen niet stiekem, maar gewoon snel.
Dat zei Ashley zelf ook trouwens, maar na het spel ineens blinde paniek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lullige is
Ashley was er vanmorgen nog verbolgen over
Dat Ariana er überhaupt over na dacht
In zo’n spel ga je als medebewoner dan toch denken
Wat raar
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef Sestra666 het volgende:
Wanneer hadden ze de kans om een kistje te pakken dan?
heb t gemist
Die gaat er zo hard uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja : Ik weet dat ik geen redding nodig heb, dat ik sws gered word door de kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Met andere woorden Sonja wordt de eerste exit. Heeft zichzelf gejinxt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja : Ik weet dat ik geen redding nodig heb, dat ik sws gered word door de kijker.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat er zo hard uitIk denk dat als die Arianna erbij staat die vertrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zou kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat als die Arianna erbij staat die vertrekt
Hier geen last van, of heb je bij beide streams het geluid aan.. ( heb dat wel eens gehad )quote:
Aan zekerheid geen gebrek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn ze nu met z'n drieeen genomineerd? Tom Sonja en ......?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zou kunnen
Maar op dit moment zijn Tom en Sonja genomineerd
Weet niet of er nog iemand anders bij is gekomen met het laatste spel
Geen ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn ze nu met z'n drieeen genomineerd? Tom Sonja en ......?
Dan hoop ik dat Sonja er uitquote:
Ik ook, weet niet wie Tom is, maar er zitten er nu 2 in mijn irritatiezone, en dat zijn Lenie en Sonjaquote:
Dat lekkertjequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet niet wie Tom is, maar er zitten er nu 2 in mijn irritatiezone, en dat zijn Lenie en Sonja
Check de OP maar, Tom zat net met Ashley te discussiërenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik ook, weet niet wie Tom is, maar er zitten er nu 2 in mijn irritatiezone, en dat zijn Lenie en Sonja
Tomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind niemand daar lekker, dus nu weet ik het nog niet![]()
Bij mij zaten ze nog binnen, moest resfreshenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom
Zit nu buiten met Sonja
Ashley en Ariana
Oh daar heb ik geen last van, kan idd niet verstaan wat hij zegt, maar Sonja ratelt en ratelt aan 1 stuk door. BB is trouwens ook slecht verstaanbaarquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
Tom is de persoon die totaal onverstaanbaar is
Dit Is Tomquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen last van, kan idd niet verstaan wat hij zegt, maar Sonja ratelt en ratelt aan 1 stuk door. BB is trouwens ook slecht verstaanbaar
Geen lelijke jongen, maar lekker? Neuuuhquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom
Zit nu buiten met Sonja
Ashley en Ariana
Oh echt..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen die neusbel moet uit. ow en hij rookt
Boeit het dat ie onverstaanbaar is, was niet van plan om een goed gesprek te voeren mocht ik um ooit in mijn toko hebbenquote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeit het dat ie onverstaanbaar is, was niet van plan om een goed gesprek te voeren mocht ik um ooit in mijn toko hebben
Is Dilano niet lekkerder?quote:
Meer Tom voor mijquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen lelijke jongen, maar lekker? Neuuuh
ja 2 minpuntjesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh echt..Dat is wel weer jammer ja..
Vind het wel mee vallen, maar heb voiume master aan staan..quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Boeit het dat ie onverstaanbaar is, was niet van plan om een goed gesprek te voeren mocht ik um ooit in mijn toko hebben
Ben dan wel een heteroseksuele man maar vind dat een gewoon standaard uitziende kerel. Niet iemand waarvan ik denk dat het een casanova is. Maar veel vrouwen hier vinden hem ontzettend knap dus mss ben ik fout :-)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen lelijke jongen, maar lekker? Neuuuh
Dat dusquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Is Dilano niet lekkerder?
Los van dat het mijn kind had kunnen zijn..
.
. Never mind.
Lijkt een beetje iemand waarbij je denkt ochgod.........en dat is niet best.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja alleen die neusbel moet uit. ow en hij rookt
Die heeft volgens mij "Mattel" in zijn nek staanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Ciw_koeglfG/
.
. Never mind.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij "Mattel" in zijn nek staan
Is ook wel een mooierd vind ik. ( jammer wel dat je die glazenruimte niet te zien krijgt)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:25 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Ciw_koeglfG/
.
. Never mind.
In mijn eigen leeftijdscategorie heb ikquote:
Oef.....quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
In mijn eigen leeftijdscategorie heb ik. Lenie
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
Is het daar niet superwarm door de studiolampen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:28 schreef Snensie het volgende:
Raar hoor die griet met haar hotpants midden in de winter.
Volgens mij heeft Lenie ook nog een broer, Truus heet die, maar het kan zijn dat ik een de war ben met een heel andere familiequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
. en
. Danny
. om uit te kiezen.
Dat was het eerste shirt van dit seizoen.... Natuurlijk moest jij het zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij "Mattel" in zijn nek staan
Hey Ruud! Heb je er zin in? Ik moet echt nog wennen hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Lenie ook nog een broer, Truus heet die, maar het kan zijn dat ik een de war ben met een heel andere familie
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat was het eerste shirt van dit seizoen.... Natuurlijk moest jij het zijn.
Ja, ik ook. Hoiquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Ruud! Heb je er zin in? Ik moet echt nog wennen hoor.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:35 schreef Gellarboy het volgende:
Als we cadeautjes het huis in mogen sturen krijgt Eslie dit van mij:
[ afbeelding ]
Druk en zo, maar ik ben er weerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar was je nu gisteren gebleven
Alles wordt opgespaard voor de TV-uitzending... In de goeie ouwe tijd hadden we voor ¤2,50 per maand vier streams in NL, dan was er meer kans geweest op wat extra'squote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
verschrikkelijk, en overdag ook totaal geen keus tussen twee....ik snap dat we de spiegelkamer niet mogen zien maar er zitten toch nog ook een paar binnen.
Zat ik me ook net af te vragenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:58 schreef lonneberga het volgende:
Van wie is dat achterlijke hiklachje?
zo ruud, ook weer tevoorschijn gekomen?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zat ik me ook net af te vragen
Jawel Chanelquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:03 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zo ruud, ook weer tevoorschijn gekomen?
Klopt, dus waarschijnlijk komt dit door een beslissing daar vandaan.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:57 schreef Worldofdreamz het volgende:
Komen die kistjes niet uit de mirror room? Dacht dat ik ze daar zag staan.
Beetje botox in, dan voel je er niks meer vanquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar hoorde iets van ontstoken teen.
zag Randy net ook al het hart opetenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Maken ze die paprika niet schoon ze snuiven hem helemaal op
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat engels geleuter van Sonja net als Charlotte zorgt bij mij voor veel irritatie
Nou gadverquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
zag Randy net ook al het hart opeten
Neuhquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Ashley heeft ook echt niets aan haar lippen gedaan....toch...
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Nee en ook niet aan haar borsten.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:20 schreef freaky40 het volgende:
Oh ik begreep nu net iets met haar rug of zoquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet zeker maar hoorde iets van ontstoken teen.
Herniaquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik begreep nu net iets met haar rug of zo
Zou kunnen hoor, maar dacht gister te horen dat iemand met een ontstoken teen zat maar kende toen nog geen namen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh ik begreep nu net iets met haar rug of zo
Trashley dus...quote:
door haar mond had ze het ook nooit moeten doen....hij is al groot genoeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:34 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Trashley dus...
In't Frans zou men zeggen 'quelle geule'.
Die vreemde mondvorm zit in elk geval al in de familie zo te zien...
Qua persoonlijkheid kan ik er nog geen idee over hebben wegens te weinig gezien, maar elke keer ik dat gezicht zie vind ik het verschrikkelijk wat mensen zichzelf toch allemaal aandoen tegenwoordig en het dan op één of andere manier nog mooi denken te vinden.
Het ziet er zoooo onnatuurlijk (en LELIJK) uit dat ik echt niet snap waar om ze het doenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:34 schreef RelDaThief het volgende:
[..]
Trashley dus...
In't Frans zou men zeggen 'quelle geule'.
Die vreemde mondvorm zit in elk geval al in de familie zo te zien...
Qua persoonlijkheid kan ik er nog geen idee over hebben wegens te weinig gezien, maar elke keer ik dat gezicht zie vind ik het verschrikkelijk wat mensen zichzelf toch allemaal aandoen tegenwoordig en het dan op één of andere manier nog mooi denken te vinden.
Ik ookquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:58 schreef Donna1000 het volgende:
Van wat ik tot nu toe heb gezien, vind ik Karen en Danny de leukste
Ik mag toch hopen dat die een grapje maaktequote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:09 schreef Lillibet het volgende:
Tom denkt dat kip geen vlees is want dat is gevogelte
leek er niet opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die een grapje maakte
Eigelijk he, en 2 dezelfde streams en regelmatig SL. Plezier om te kijken wordt al minder bij mequote:
Van mij ook hoor.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Lenie is wel heel erg enthousiast als hij hoort dat hij mee mag doen. Dan mag ie er toch nog maar even in blijven.
Ja, die weet alles al, wie er over haar lult op Fok, wie gaat winnen en nog veel meerquote:
Geen idee meer wie er op judeska kwam,maar ik ben elke keer haar naam kwijtquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:33 schreef Harry het volgende:
Judeska = Ariana ??
Waarom die eerste naam?
Ik vind hem,zolang die niet gaat zingen tenminste, ook wel te pruimen. (Maar dat zingen geldt wat mij betreft voor iedereen)quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van mij ook hoor.
Ik vind hem niet vervelend.
Oh jaa die bechamelsaus van Kitty overal overheenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:33 schreef Ireth het volgende:
Wat zat dit jaar hét bb-voedsel gaan worden na de bechamelsaus, de verzopen-in-olie-boterhammen en de eeuwige kwark met pindasaus...
na zoveel jaar BB zou je toch verwachten dat de kandidaten zich hadden verdiept in koken voor grotere groepen en met weinig middelen.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:42 schreef ledn81 het volgende:
Weer geen kruiden om te koken op een beetje zout na. Deze hele week dus weer hele lading kip, paprika en pasta. Dat is duidelijk niet veranderd/verbeterd ten opzichte van vorig jaar. Erg jammer BB
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
En dat alles met een roze pak aan, dat ik ongeveer hier kon ruiken![]()
![]()
Het is gewoon saai. Het gaat niet om de bewoners en wat ze wel of niet kunnen. Zonder kruiden met alleen een beetje zout en olie koken is gewoon erg beperkt. En dan ook meteen een hele week met dezelfde ingredienten. Hebben we nu wel gezien en is saai.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
na zoveel jaar BB zou je toch verwachten dat de kandidaten zich hadden verdiept in koken voor grotere groepen en met weinig middelen.
Het maakt je belangrijk, je zult dan niet snel worden weggestemd enz.
ze geven altijd andere namen aan de bewoners, dat hoort hier zo, ik vind dat ook erg lastig. geloof dat er ook 1 lips heetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:33 schreef Harry het volgende:
Judeska = Ariana ??
Waarom die eerste naam?
Ik schreef per ongeluk ashletquote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Trashley vind ik wel goed gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |