Afgaande op haar IG account is ze heel de tijd aan het reizen. November Palm Springs; december Marbella.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
Zou ze al weer in de states terug zijn, Charlotte? Ze was daar nogal vol van al die tijd.
Sorry, had het niet door, keek of er nieuwe post was en toen zag ik...oepsquote:
Ik moest even gaan opzoeken hoelang je moet wachtenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja dacht open maar
2 minuten voorbij
2 minutenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik moest even gaan opzoeken hoelang je moet wachten
Ja ik had van huh, waar zijn de wielenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Gelul over een woonwagen en een huis. Ik zag gewoon stenen die de grond raken bij zijn woonwagen, dus in feiten is het gewoon een huis. Kunnen dan wel wielen onder zitten, maar lekker belangrijk verder in die context...
In het programma "bij ons op het kamp" zie je meer van dit soort "wagens" zelfs met een etage erop , heeft niks meer met een woonwagen te maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:44 schreef freaky40 het volgende:
Gelul over een woonwagen en een huis. Ik zag gewoon stenen die de grond raken bij zijn woonwagen, dus in feiten is het gewoon een huis. Kunnen dan wel wielen onder zitten, maar lekker belangrijk verder in die context...
Die gasten doen daar altijd zo gewichtig over.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:49 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
In het programma "bij ons op het kamp" zie je meer van dit soort "wagens" zelfs met een etage erop , heeft niks meer met een woonwagen te maken.
Zitten ook vaak badkamers in die bijna net zo groot zijn als mijn woonkamerquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:49 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
In het programma "bij ons op het kamp" zie je meer van dit soort "wagens" zelfs met een etage erop , heeft niks meer met een woonwagen te maken.
Gelukkig niet. We hebben ook filmpjes gehad en gewoon streamsquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:48 schreef Ireth het volgende:
Ik ga vanmorgen de deur uit met een SL en ik kom thuis met een SL![]()
Ik hoop voor jullie dat het niet nog steeds dezelfde is
Dat duurt tot?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu is de power of nomination game bezig
Vaak krijgen ze te horen dat over het spel niet gesproken mag wordenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:58 schreef Gellarboy het volgende:
Maar elke keer als er een spel is krijgen we dat dus niet te zien?.
Zodat de uitzendingen niet gespoiled kunnen worden op socials natuurlijk. Oh nee, want vervolgens gaan ze natuurlijk wel de uitkomsten van de spellen bespreken in het leefgedeelte. WAT IS HET NUT DAN?!?!?!.
Huh? Ik dacht dat Basir al de PON had, dus nu komt er nog een duo bij of zo?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 14:51 schreef LonesomeFairy het volgende:
Nu is de power of nomination game bezig
Ik denk hetquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Basir al de PON had, dus nu komt er nog een duo bij of zo?
POWER OF NOMINATION GAME ‼️quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat Basir al de PON had, dus nu komt er nog een duo bij of zo?
Ja, dat viel mij ook gelijk opquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
"En daarom heb ik beslist dat ...."
Das toch "besloten"??? Of wordt ik nou gek??? Of is dit iets Belgs??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is slordig Nederlands dat je helaas heel erg vaak hoortquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:08 schreef Ireth het volgende:
"En daarom heb ik beslist dat ...."
Das toch "besloten"??? Of wordt ik nou gek??? Of is dit iets Belgs??
Ja, de stem is een beetje te liefjesquote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:13 schreef Harry het volgende:
De Stem is wel eens karakteristieker en krachtiger geweest.
Taalkundig kunnen beiden.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is slordig Nederlands dat je helaas heel erg vaak hoort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |