Schijnen deelnemers te zijn van Germany's Next Top Model 2024.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb geen problemen met de clip, zit genoeg moois in.
En ze mag er zelf ook wezenquote:Op maandag 4 maart 2024 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schijnen deelnemers te zijn van Germany's Next Top Model 2024.
[ afbeelding ]
Dezelfde synthgeluiden als die nummers van Ice MC.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Stukje Eurodance, had het 20 jaar geleden goed gedaan.
Fun fact: Ice MC stond dit jaar in de nationale finale van San Marino (waar elke nationaliteit mee mag doen).quote:Op dinsdag 5 maart 2024 04:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dezelfde synthgeluiden als die nummers van Ice MC.
De zwakke vocalen doen me verder al vrezen voor hoe het live over zal komen. Live kan een dun stemmetje slechts hooguit minimaal opgepoetst/verhuld worden.
Op m'n dertiende, toen die Ice MC-nummers uit kwamen, draaide ik eurodance e.d. grijs (In deze Spotify-lijst staat die generatie van toen) en had ik het vast prima gevonden. Heel hoog lag de lat niet. Maar tot m'n grootste favorieten had het waarschijnlijk alsnog niet behoord.
Die van Joost ongetwijfeld wel, als het destijds al had bestaan.
Het refreintje is best een oorwurm, ondanks de matige stem.quote:Op donderdag 7 maart 2024 16:37 schreef Aguero het volgende:
Eigenlijk best een guilty pleasure.![]()
Ik verbaas me wel hoe hoog dit staat bij de bookmakers op dit moment.
Oh meid, of ze heeft iets teveel Sangria lopen pimpelen de dag ervoor of ze kan eigenlijk helemaal niet zo fantastisch zingen. Ze klinkt als een bejaarde gay kater namelijk...quote:Op zondag 31 maart 2024 18:34 schreef Momo het volgende:
Hier de upload van de organisatie met meer camera´s. Vocaal is het niet super hoor.
Nee dit mag je niet met Ice MC vergelijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 04:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dezelfde synthgeluiden als die nummers van Ice MC.
De zwakke vocalen doen me verder al vrezen voor hoe het live over zal komen. Live kan een dun stemmetje slechts hooguit minimaal opgepoetst/verhuld worden.
Op m'n dertiende, toen die Ice MC-nummers uit kwamen, draaide ik eurodance e.d. grijs (In deze Spotify-lijst staat die generatie van toen) en had ik het vast prima gevonden. Heel hoog lag de lat niet. Maar tot m'n grootste favorieten had het waarschijnlijk alsnog niet behoord.
Die van Joost ongetwijfeld wel, als het destijds al had bestaan.
Ze is professioneel danser, dus dat kan ze zeker. Ben benieuwd of ze dit vocaal net zo gaan lijmen als Polen vorig jaar met meer backings en heel veel oefenen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:36 schreef ijs_beer het volgende:
Dansen kan ze, maar jeetje, zelfs niet al te moeilijke laten noten zijn er niet op. Wat een iel stemmetje ook.
Vind ik niks shocking aan met deze vocalenquote:Op zondag 31 maart 2024 21:24 schreef NailQueen het volgende:
Als het in Malmö net zo vocaal slecht is kan het best eens een shocking NQ worden. En dit doet pijn want dit is een van mijn favorieten.
...krolse kat, dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 04:57 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De rottige worden weggehaald?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:51 schreef molloot200 het volgende:
Hoe zijn die comments onder die video zo extreem positief trouwens?
Het zijn vast niet alleen de bookmakers die nu omhoog schietenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |