Ik hou ook wel van Eurodancequote:Op donderdag 29 februari 2024 20:44 schreef Meridiaan het volgende:
Lekkere inzending hoor, dansbaar. Ik houd wel van Eurodance
Ja we beginnen met een rave en eindigen met een ravequote:Op donderdag 29 februari 2024 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Dit gaat de tweede halve finale openen. Mark my words!
(En we gaan afsluiten met hakkkuuhh met Joostje)
Dat denk ik ook. Wel een leuk liedje, maar het is iets wat weinig jury-stemmen gaat trekken en ook niet iets wat massaal televotes gaat binnenharken. En dan moet het live nog overeind blijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:53 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik ben bang dat dit de fan favorite gaat zijn die uiteindelijk minder scoort.
Verder wel leuk, komt wel in mijn top 10![]()
![]()
Komt er nog aan! Ze heeft op Insta wat clips gedeeld van de videoclip.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
Maar na al die tijd enkel een audio release, geen videoclip?
Dit heeft ook wel wat overeenkomsten. Naar ik vrees ook in het ESF-resultaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:05 schreef NailQueen het volgende:
Ik was vroeger erg fan van Cascada (alweer meer dan 15 jaar geleden auw!). Dus dit ik vind ik leuk
Het is een lekker liedje, maar verre van uniek inderdaad, dus zal niet heel bijzonder veel scoren verwacht ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:53 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik ben bang dat dit de fan favorite gaat zijn die uiteindelijk minder scoort.
Verder wel leuk, komt wel in mijn top 10![]()
![]()
Volgens mij heb jij met van dit soort pop hits hetzelfde als wat ik met die ballads zoals Brividi hebquote:Op maandag 4 maart 2024 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier echt helemaal niks mee.
Niet met het lied.
Niet met dat vervelende stemmetje.
Niet met de video.
Ja die clip maakt het nogal trashy, eigenlijk is clipje wat eerder werd gedeeld met het gelekte nummer nog het beste qua vibes (ook al kwam het van een ander nummer van haar).quote:Op maandag 4 maart 2024 18:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind het nogal trashy. Nummer is ok maar de clip, mwoah.
Ik ben dol op sommige pop hits, maar dit raakt voor mij geen enkel 'oeh lekker' dingetje.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij met van dit soort pop hits hetzelfde als wat ik met die ballads zoals Brividi heb
Omg, dit is nu mijn favoriet. Hello there. Hoop dat zij gewoon centraal staat tijdens haar optreden in een leuk pakje.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |