Het is een lekker liedje, maar verre van uniek inderdaad, dus zal niet heel bijzonder veel scoren verwacht ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 00:53 schreef BramVeen2002 het volgende:
Ik ben bang dat dit de fan favorite gaat zijn die uiteindelijk minder scoort.
Verder wel leuk, komt wel in mijn top 10![]()
![]()
Volgens mij heb jij met van dit soort pop hits hetzelfde als wat ik met die ballads zoals Brividi hebquote:Op maandag 4 maart 2024 18:13 schreef Greys het volgende:
Ik heb hier echt helemaal niks mee.
Niet met het lied.
Niet met dat vervelende stemmetje.
Niet met de video.
Ja die clip maakt het nogal trashy, eigenlijk is clipje wat eerder werd gedeeld met het gelekte nummer nog het beste qua vibes (ook al kwam het van een ander nummer van haar).quote:Op maandag 4 maart 2024 18:16 schreef Cee het volgende:
Ik vind het nogal trashy. Nummer is oké maar de clip, mwoah.
Ik ben dol op sommige pop hits, maar dit raakt voor mij geen enkel 'oeh lekker' dingetje.quote:Op maandag 4 maart 2024 18:15 schreef Nexum het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij met van dit soort pop hits hetzelfde als wat ik met die ballads zoals Brividi heb
Omg, dit is nu mijn favoriet. Hello there. Hoop dat zij gewoon centraal staat tijdens haar optreden in een leuk pakje.quote:
Schijnen deelnemers te zijn van Germany's Next Top Model 2024.quote:Op maandag 4 maart 2024 22:22 schreef ijs_beer het volgende:
Ik heb geen problemen met de clip, zit genoeg moois in.
En ze mag er zelf ook wezenquote:Op maandag 4 maart 2024 22:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Schijnen deelnemers te zijn van Germany's Next Top Model 2024.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |