Volgens de commentator op Radio1 zou die rood gehad moeten hebbenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die Medic kan er ook niet zoveel van
Ok boomerquote:Op zondag 14 januari 2024 16:01 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Volgens de commentator op Radio1 zou die rood gehad moeten hebben
Dit ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is Ajax. Die hebben wel meer wedstrijden verklooid.
Een Blauwvinger, die lul.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
De VAR slaapt niet in een Go Ahead-pyjama.
Als je tegen de verhoudingen in op voorsprong komt tegen de Eagles dan weet je dat iedere wedstrijd dit seizoen gewoon billenknijpen gaat wordenquote:Op zondag 14 januari 2024 16:04 schreef Ramboetan het volgende:
Balen voor iedereen hier op dit forum.
Als je die conclusie nu pas weet te trekken ben je enorm traag van begripquote:Op zondag 14 januari 2024 16:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je tegen de verhoudingen in op voorsprong komt tegen de Eagles dan weet je dat iedere wedstrijd dit seizoen gewoon billenknijpen gaat worden
Zo kan je schijnbaar ook gewoon kampioen worden zoals Feyenoord vorig jaar.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:11 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je tegen de verhoudingen in op voorsprong komt tegen de Eagles dan weet je dat iedere wedstrijd dit seizoen gewoon billenknijpen gaat worden
Met een middelmatige spits.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo kan je schijnbaar ook gewoon kampioen worden zoals Feyenoord vorig jaar.
Neuh, sommigen hier beweren dat Ajax in februari ‘gewoon’ weer 3e staat.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je die conclusie nu pas weet te trekken ben je enorm traag van begrip
Namen en rugnummers.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Neuh, sommigen hier beweren dat Ajax in februari ‘gewoon’ weer 3e staat.
Het is nog 6 weken.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:15 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Neuh, sommigen hier beweren dat Ajax in februari ‘gewoon’ weer 3e staat.
Dat gevoel had ik ook.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:21 schreef GGMM het volgende:
Als die erin was gegaan was het een goal geweest
En Xena?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
Een type Hercules had hiervan gewonnen.
Is het dezelfde die Feyenoord een cruciaal punt tegen psv gaf met een zeer discutabele penalty? Of was dat een ander?quote:
Die ene waardoor Ajax kampioen werd (lol)quote:Op zondag 14 januari 2024 16:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is het dezelfde die Feyenoord een cruciaal punt tegen psv gaf met een zeer discutabele penalty? Of was dat een ander?
Hehehehe Makkelie was dat toch?quote:Op zondag 14 januari 2024 16:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die ene waardoor Ajax kampioen werd (lol)
Het is nog een ander ook
Je bent er maar druk meequote:Op zondag 14 januari 2024 16:43 schreef PSVCL het volgende:
Duidelijk dat ajax europees voetbal moet halen van de knvb
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
Die Hartman jongens, is dat nou een crib of een blood?
Cribquote:Op zondag 14 januari 2024 16:55 schreef RamboDirk het volgende:
Die Hartman jongens, is dat nou een crib of een blood?
Correctie. Eentje die gewoon niet kan fluiten.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:11 schreef trein2000 het volgende:
Weer een scheidsrechter met kuipvrees.
Intikkertjequote:Op zondag 14 januari 2024 17:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wotte kan weer lekker oprotten
Het is dit weekend echt beroerd met de arbitrage. Die moeten echt nog even uit de winterslaap komen.quote:Op zondag 14 januari 2024 17:11 schreef trein2000 het volgende:
Weer een scheidsrechter met kuipvrees.
Als zelfs Cillessen ineens lijkt te kunnen keepen dan zegt dat alles.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Kijken of de Feyenoorders weer door blijven drammen dat Bijlow de beste optie is voor het NL elftal.
Alsof Feyenoord bij machte is zoiets te bewerkstelligenquote:Op zondag 14 januari 2024 18:40 schreef Shreyas het volgende:
Kijken of Feyenoord een PSV'tje doet door in de laatste minuut te scoren.
LEGIOEN = MET PENSIOENquote:Op zondag 14 januari 2024 18:43 schreef ThijsTH het volgende:
Dat altijd zo bewierookte Legioen was wel erg stil
Karmaquote:Op zondag 14 januari 2024 18:44 schreef Zorro het volgende:
Volgende week Vitesse - Feyenoord.
Ik zie kansen voor Vitesse om uit het dal te kruipen
Download de APP.quote:Op zondag 14 januari 2024 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Sinclair Bisschop oogt lichtelijk teleurgesteld.
quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:07 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland gaat bij God bidden dat Henderson een blessure oploopt. SAD
Dat is toch die darter? Wist niet dat die ook aan voetbal deed.quote:Op donderdag 18 januari 2024 21:07 schreef Zipportal het volgende:
@:KingRoland gaat bij God bidden dat Henderson een blessure oploopt. SAD
Walgelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-stilte-voor-muller
Een minuut stilte @:DombohetOlifantje1
Ze doen maar. Kijk er toch niet naar.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 13:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)t-stilte-voor-muller
Een minuut stilte @:DombohetOlifantje1
WOWquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent echt niet in orde
Zo dan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jij bent echt niet in orde
Het lijkt me in jouw geval beter om tot iemand anders te komen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg weer van alle kanten klappen te verwerken.
Ik moet weer even tot mezelf komen.
Lekker gevoetbald pik!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 22:48 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Groetjes uit het linkerrijtje van de Eredivisie.
Ik heb niet gevoetbald hè, dat deden de spelersquote:
Ahhww super!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik heb niet gevoetbald hè, dat deden de spelers.
Trouwens, die peptalk die ik alle spelers vandaag bij het aankomen in het stadion heb gegeven heeft wel echt goed geholpen!
De meeste spelers herkennen mij inmiddels ook wel een beetje. Driouech, El Yaakoubi, Baas en Van Gassel zijn duidelijk het meest enthousiast over mijn liedjes. Driouech begint er echt altijd overquote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ahhww super!
FCDB heeft een puntje gekregen vandaag, dus ik ben blij
Welk stukje is dat???quote:Op zaterdag 20 januari 2024 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Dat is toch geweldig
Je bent een cultheld,
Ik moest echt lachen toen Noël van de week in dat interview zei dat hij dan van je was en jij wist duidelijk niet zo goed hoe je er op moest reageren.
Ik heb dat stukje echt 5 keer afgespeeld
Linkervoet vol op de enkel, terecht rood.quote:
Stevige tackle.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Linkervoet vol op de enkel, terecht rood.
Ik vond het ook echt geen rood overigensquote:Op zaterdag 20 januari 2024 17:54 schreef Jojoortje het volgende:
Nog een keer in slomo gekeken. Hoe kun je hier nou rood voor geven??
Ja. Donder app!quote:
Wat zegt dat over onze eredivisie?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 18:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ajax gewoon 3e aan het eind van de rit.
Bevroren veld. Man man man.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Almere op het LAATSTE moment afgelast.
Flop ronde.
Ik wilde het n[i]et voorstellen...quote:
Generatie-Z aidsquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:13 schreef Zorro het volgende:
Wat klagen ze nou ever een hard veld? Alsof een kunstgrasveld zo lekker zacht ligt. En dat kan dan wel.
Wtfquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:03 schreef Zipportal het volgende:
Almere op het LAATSTE moment afgelast.
Flop ronde.
Dan baal je echt, weer dat teringeind terug en dan Limburg inglibberen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker weer terug naar Sittard LOL
Het is toch ook godvergeten krankzinnig dat ze een veld nog moeten goedkeuren terwijl iedereen al daar is. Zelfde als bij Eagles-RKC vorig jaar. Wat zitten daar voor idioten bij de KNVB.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan baal je echt, weer dat teringeind terug en dan Limburg inglibberen.
Idioot zijn is een functie-eis in Zeist.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is toch ook godvergeten krankzinnig dat ze een veld nog moeten goedkeuren terwijl iedereen al daar is. Zelfde als bij Eagles-RKC vorig jaar. Wat zitten daar voor idioten bij de KNVB.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
wat is die commentator een vuile hond
als de scheids bij dat scherm staat zit hij te beinvloeden en roept dat hET pingel is
als de scheids weg is bij dat scherm gaat hij het tegenovergestelde roepen
KORTOM WAT EEN HOND
Schatje tochquote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
als de scheids bij dat scherm staat zit hij te beinvloeden en roept dat hET pingel is
KORTOM WAT EEN HOND
Wow rustig!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
KORTOM WAT EEN HOND
Mostar na de maaltijd. @Zorro vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Na Mostar-uit hadden er al belletjes moeten rinkelen in Alkmaar.
Erg leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mostar na de maaltijd. @:zorro vindt dit leuk.
Ajax had ook punten moeten laten liggen tegen GAE, maar Henderson zie ik wel wat volwassenheid toevoegen daar.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook al sinds vorige maand. AZ en Twente verspelen veel te veel punten.
Cambuur de CL in.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Flikker op slappe Jan Jood want boehoe ESPN moet een sprookje zijn waar alles heel mooi en blij is .
jij heb vorige week de wedstrijd van ajax niet gezienquote:
Maar ze spelen woensdag uitquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
Nou Feyenoord gaat winnen woensdag want het is een thuiswedstrijd in de loting. Als PSV zou winnen hebben ze twee bekerwedstrijden achter elkaar thuis, dat kan nooit.
Dit is scherp opgemerkt. Dan kan het nog!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ze spelen woensdag uit
Richard team beste teamquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Bram is Team Richard. @:de_boswachter
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
Edit: Dit moet natuurlijk in het bekertopic
Ja ik kreeg ook echt error van die postquote:Op zaterdag 20 januari 2024 22:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar ze spelen woensdag uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |