Die heeft zich wel in rap tempo in de nesten gewerktquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooralsnog speelt ze mooi weer en is er geen vuiltje aan de lucht, volgens Dilan zelf.
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-74772618
Vooral dit ook
[..]
"Je kunt de eerste kamer natuurlijk niet een brief met instructies sturen" aldus Dilan, die de eerste kamer een brief met instructies stuurde.
Zou het stiekem niet een poweplay-move van Schippers zijn om VVD-leider te worden?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:13 schreef Hanca het volgende:
[..]
Denk niet dat de VVD in de Tweede Kamer bereid is om Schippers en Van den Burg voor de bus te gooien, eigenlijk. De fractie stond ook al niet volledig achter die motie. Denk dus niet dat de Tweede Kamer deze wet weer in gaat trekken.
Als ze dat had gewild, dan was ze dat al.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zou het stiekem niet een poweplay-move van Schippers zijn om VVD-leider te worden?
Als huilwekkend een woord was, dan paste het bij de 'strategie' van Dilan.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vooralsnog speelt ze mooi weer en is er geen vuiltje aan de lucht, volgens Dilan zelf.
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-74772618
Vooral dit ook
[..]
"Je kunt de eerste kamer natuurlijk niet een brief met instructies sturen" aldus Dilan, die de eerste kamer een brief met instructies stuurde.
Misschien heeft ze gedacht "Laat eerst iemand anders maar de klap van Rutte opvangen"quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:26 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als ze dat had gewild, dan was ze dat al.
Maar dan nog heeft Yesilgoz dit verhaal ontstellend slecht gespeeld, dit had echt niet zo'n drama hoeven zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien heeft ze gedacht "Laat eerst iemand anders maar de klap van Rutte opvangen"
En wie zou het dan midden in de formatie over moeten gaan nemen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 11:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Volgende week zaterdag is het VVD congres, dat wordt must see tv. Ik denk dat Yesilgoz dat niet gaat overleven.
Nog een zeteltje of vier-vijf extra van de VVD gepakt gok ik.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
En, waar staat de pvv nu in de peilingen?
Hans Wiegel natuurlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie zou het dan midden in de formatie over moeten gaan nemen?
Daniel Koerhuis.quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wie zou het dan midden in de formatie over moeten gaan nemen?
Dan zie ik nog eerder Johan "Mij niet bellen...." Remkes tussenpaus worden.quote:
Zodat de VVD ook voor lul staat richting een ander deel van de eigen achterban en ze voor de derde keer zichzelf belachelijk maken op hetzelfde onderwerp?quote:Op woensdag 17 januari 2024 16:22 schreef Hexagon het volgende:
Die hopen natuurlijk dat de senaatsfractie voor de stemming nog draait.
Heb er ook geen medelijden mee, hadden ze het kabinet maar niet moeten laten klappenquote:Op woensdag 17 januari 2024 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het wel mooi die puinhoop bij de VVD
Als het je clubje niet is is het wel genieten ja.quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:13 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het wel mooi die puinhoop bij de VVD
"Ik zie dat er veel is veranderd, ook binnen de VVD"quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb er ook geen medelijden mee, hadden ze het kabinet maar niet moeten laten klappen
Wilders cs hebben er alle baat bij als de chaos en problemen zo groot mogelijk zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:06 schreef Blastbeat het volgende:
Het is wel echt tekenend voor het politieke niveau dat het verschil tussen instroom en spreiding door zoveel politici óf bewust genegeerd wordt, óf niet begrepen wordt.
Nou, dat vind ik echt kwaadaardig. Het is best een lastige kwestie, die migratie. Hoe houd je dat nou beheersbaar op de lange termijn en hoe organiseer je dat goed?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wilders cs hebben er alle baat bij als de chaos en problemen zo groot mogelijk zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |