Afstraffing voor het gebruik van 'me'.quote:
Maar dat was ook wel een sensationele ontknoping!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
'You need it in the future' dit is namelijk je uitnodiging voor de slotaflevering a la het seizoen in Albanië
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Krijgt zij ook een boodschap en een topito?
EDIT Ja dus
Dat viel me ook op ja! Echt in de ogen staren was het.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:27 schreef Coolio69 het volgende:
Jip keek heel strak naar Anna tijdens haar uitslag terwijl de rest naar het scherm keek. Zou ze vol op Anna hebben ingezet en haar reactie willen zien? Dan zou Anna dus niet de mol zijn toch?
Daarom doen ze nog een poging. Misschien dat het dit keer wel lukt om de hype waar te maken.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar dat was ook wel een sensationele ontknoping!
Zeggen wij ook al 2 afleveringen. Althans "kan vanalles zijn, ook gewoon de uitnodiging voor de laatste aflevering"quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:28 schreef Redefine het volgende:
'You need it in the future' dit is namelijk je uitnodiging voor de slotaflevering a la het seizoen in Albanië
Vorig jaar hadden ze een afvallershotel. Dat zullen ze denk ik altijd wel gaan doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.
Uiteraard. Dat is standaard inmiddels. Dat ze niet terug naar huis vliegen dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze zolang de opnames duren daar vakantie mogen houden, zodat het thuisfront niets te weten komt bij een vroege thuiskomst.
quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden ze een afvallershotel. Dat zullen ze denk ik altijd wel gaan doen.
Victor Reinier?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie is die man?![]()
Die heb ik kennelijk uit mijn geheugen gewist..
En ik bedoel niet Splinter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |