Is dat geen Strani?quote:
De meeste seizoenen vonden ze het geen enkel probleem om duizenden euro's weg te gooien. Dan is dit peanuts ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het was maar 200 euro per keer joh
In totaal ook nog 400 euro verdiend.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
De meeste seizoenen vonden ze het geen enkel probleem om duizenden euro's weg te gooien. Dan is dit peanuts ja.
Die had deze opdracht net zo goed niet mee kunnen doen. Al was ze misschien vooral aan het observeren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rian zit er maar beteuterd bij.
Wat zijn smakpoten?quote:
Haha schat ik reageer dus op een post die zegt dat het dat niet is omdat dat desesperando isquote:
Dat is toch een Wagner pizza?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Tooske zei Picolino, en dat wordt dus goedgekeurd.
Ja dat laatste dacht ik dus ook, vandaar dat ik nog nooit van ‘desesperado’ gehoord had.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
archaïsch Spaans voor bandiet, outlaw, struikrover (letterlijk is een desperado een "wanhopige")
Gebakken door Prigozjin?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch een Wagner pizza?
Nou, Tooske mag er nog best zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch een Wagner pizza?
Volgens mij zei ze Igorinoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:47 schreef Fred_B het volgende:
Tooske zei Picolino, en dat wordt dus goedgekeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |