Ik heb geen probleem met mingeld, maar een opdracht waar je de halve pot leeg kunt spelen is nooit leuk.quote:
Dit is inderdaad niet zo erg. Dat hoort er wel een beetje bij i.t.t. een halve/hele pot die kan verdwijnen zonder dat dit dan volledig op het conto van de mol geschreven kan worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met mingeld, maar een opdracht waar je de halve pot leeg kunt spelen is nooit leuk.
Dit valt me wel mee
Dit valt ook nog wel mee ja, kandidaten hebben ook gewoon belang er bij om geld te scoren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem met mingeld, maar een opdracht waar je de halve pot leeg kunt spelen is nooit leuk.
Dit valt me wel mee
quote:
Dat lijkt mij correct en tevens juist.quote:
Guantanamera is toch gewoon van Frank en Mirella?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
Tuurlijk is het Cuba, Guantanamo is toch Cuba.
Jaaa het origineel wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Guantanamera is toch gewoon van Frank en Mirella?
Het gaat om de antwoorden, niet de vragen!quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Tooske was toch VJ, die moet deze vragen zo uit de mouw schudden
Alsof ze deze gedateerde meuk ooit op TMF draaidenquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef ZaZoe het volgende:
Tooske was toch VJ, die moet deze vragen zo uit de mouw schudden
Dat lijkt wel het mini addertje te zijn ja. Wat Justin wel al gelijk zei.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je moet dus beide vragen goed hebben en dan is het 400 euro, maar anders is het hopeloos?
Ach ja, dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het gaat om de antwoorden, niet de vragen!
Dat maakt het wel makkelijker te mollen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt wel het mini addertje te zijn ja. Wat Justin wel al gelijk zei.
Wacht wat is desperado danquote:Op zaterdag 20 januari 2024 20:41 schreef Strani het volgende:
Desperado is niet wanhopig, dat is desesperado.
Wanhopigequote:
archaïsch Spaans voor bandiet, outlaw, struikrover (letterlijk is een desperado een "wanhopige")quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |