Precies!quote:
Only a flesh wound.quote:
Ik had beter als TT 'Monty Python quotes genot' kunnen noemenquote:
Dat verdiend een aparte sc.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had beter als TT 'Monty Python quotes genot' kunnen noemen
Ja!quote:
Overduidelijk een goed plan.quote:
I knowquote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Overduidelijk een goed plan.
Oh echt? Nice! Ben zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 21:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:LordofLeaves: ben wel bezig met een nieuw Doom-level. Al zal het wel even duren eer ik deze af heb
Morning!quote:
Ja echt, al ben ik de boel nog aan het uittekenen en opzetten, plus leren hoe sommige trucjes werkenquote:Op zondag 14 januari 2024 10:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Oh echt? Nice! Ben zeer benieuwd.
[..]
Morning!
Jammer he.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:38 schreef Puzzie het volgende:
Ah leuk weer een Stiggy topic .. 'toevallig' altijd lapo
Heb er nu al zin in.quote:Op zondag 14 januari 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja echt, al ben ik de boel nog aan het uittekenen en opzetten, plus leren hoe sommige trucjes werkenWil er wat mindfucks in stoppen
Haha nice! Het is wederom weer een experiment met wat ik kan doen met die tools. Ik ga vooral kijken hoe vaak ik mensen kan laten schrikken en hoe vaak ik ze op het verkeerde been kan zetten, eer het saai of vervelend wordtquote:
Mijn zegen heb je!quote:Op zondag 14 januari 2024 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha nice! Het is wederom weer een experiment met wat ik kan doen met die tools. Ik ga vooral kijken hoe vaak ik mensen kan laten schrikken en hoe vaak ik ze op het verkeerde been kan zetten, eer het saai of vervelend wordt
quote:
Dussss.... get cracking!quote:
Ja ja, ben al bezigquote:
quote:Op zondag 14 januari 2024 18:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ja, ben al bezig
Zal wel een keer screenshots plaatsen
Een keer he, duurt nog evenquote:
Kerst 2025?quote:Op zondag 14 januari 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een keer he, duurt nog even
Give or takequote:
Whehe, okee okee. Jij je zin.quote:
Takes time!quote:
Zo herkenbaar. Niks mis mee hoor.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Takes time!
En. Ik ben zo'n perfectionist dat het soms tegen me werkt
Was ooit eens bezig met een level, en toen ik bijna klaar was dacht ik: nee, niet goed. Dus opnieuw begonnenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zo herkenbaar. Niks mis mee hoor.
En hoe was de uiteindelijke versie?quote:Op zondag 14 januari 2024 19:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was ooit eens bezig met een level, en toen ik bijna klaar was dacht ik: nee, niet goed. Dus opnieuw begonnen
Radicaal andersquote:Op zondag 14 januari 2024 19:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En hoe was de uiteindelijke versie?
Verbaasd mij ook weer niks.quote:
True haha. Al doende leert men en zoquote:
Goeie god... dat word dus kerstmis 2026.quote:Op zondag 14 januari 2024 19:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
True haha. Al doende leert men en zo
Ik ga mijn best doenquote:Op zondag 14 januari 2024 19:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goeie god... dat word dus kerstmis 2026.
Weet ik toch.quote:
quote:
LoLkequote:Op maandag 15 januari 2024 09:26 schreef LordofLeaves het volgende:
Morning allemaal!![]()
Voor zover er nog andere mensen hier zijn.
Nog niet bevroren?quote:
Nee, maar wel deels ingesneeuwdquote:
Even met de brander erover heen.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, maar wel deels ingesneeuwd
Of zout. Denk dat ik dat eens ga doenquote:Op maandag 15 januari 2024 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Even met de brander erover heen.
Brander is leuker.quote:Op maandag 15 januari 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of zout. Denk dat ik dat eens ga doen
Dat welquote:
Hier is het al een heel eind weg!quote:Op maandag 15 januari 2024 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
Hier nog steeds sneeuwbuien.
Pure ellende.
Hier blijft het zelfs liggen. Wrede wereld.quote:Op maandag 15 januari 2024 13:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier is het al een heel eind weg!
Het is niet eerlijk neequote:Op maandag 15 januari 2024 13:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hier blijft het zelfs liggen. Wrede wereld.
Zo Lennyquote:Op maandag 15 januari 2024 19:18 schreef LordofLeaves het volgende:
Tijd voor wat leuks in deze sc.
[ afbeelding ]
Nee, dat is haar niet.quote:
Wie dan wel?quote:
Weet ik veel. Goeie kont wel.quote:
Zeker wel!quote:Op maandag 15 januari 2024 19:35 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Weet ik veel. Goeie kont wel.
Nou, dan moet Lenny haar eigen kont maar posten.quote:Op maandag 15 januari 2024 19:39 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Teleurstelling op teleurstelling, net als ik
Lennys-sexynessquote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan moet Lenny haar eigen kont maar posten.
Dat is ze zeker.quote:
quote:Op maandag 15 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dan moet Lenny haar eigen kont maar posten.
LoLkequote:
Nog meer sneeuw!quote:
Hier valt helemaal niks meerquote:
Ze heeft het wel koudquote:
Nicequote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
Ben dol op winterthema's.quote:
Krijg je het vanzelf warm vanquote:
Echt wel.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Krijg je het vanzelf warm van
Ze lijkt op een Russische dame waar ik ooit een soort van relatie mee hadquote:Op dinsdag 16 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
Nog eentje om het af te leren.
[ afbeelding ]
Is ook wel nodigquote:
Vanwege Poetin?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 17:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ze lijkt op een Russische dame waar ik ooit een soort van relatie mee hadTip: begin nooit aan een Russische dame en al helemaal niet die uit Moskou
Ja, over een paar maanden mag ze wel een trui aantrekken.quote:
Prikken ze er nog doorheen!quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, over een paar maanden mag ze wel een trui aantrekken.
Dat vinden wij niet erg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prikken ze er nog doorheen!
Hmmm... niet meer doen dan eh.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:03 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, vanwege het maximum op je creditcard
Nuchtere Nederlandse vrouwen zijn het helemaal sindsdienquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... niet meer doen dan eh.
Oh, die zijn er vast genoeg.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nuchtere Nederlandse vrouwen zijn het helemaal sindsdien
Nederlandse vrouwen zijn van nature geen flirts, of in ieder geval gematigder met sensueel contact. Russische vrouwen gaan, hoe cliché, vooral voor de status en gooien direct alles in de strijd om de man binnen te halen. Als Nederlandse man is dat wat onwennig en als je je laat meeslepen hierin dan kom je altijd in drama terecht. Nederlandse vrouwen zijn wat dat betreft veel verstandiger en maken niet overal problemen van.quote:
Hmmm... weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn van nature geen flirts, of in ieder geval gematigder met sensueel contact. Russische vrouwen gaan, hoe cliché, vooral voor de status en gooien direct alles in de strijd om de man binnen te halen. Als Nederlandse man is dat wat onwennig en als je je laat meeslepen hierin dan kom je altijd in drama terecht. Nederlandse vrouwen zijn wat dat betreft veel verstandiger en maken niet overal problemen van.
Mijn ervaring hoor, geen gouden standaardquote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Hmmm... weet ik dat ook weer.
Weet ik en dat is prima.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Mijn ervaring hoor, geen gouden standaard
Zeker nietquote:
LoLkequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
Mogguh Stig en de zwijgende andere posters.![]()
Gelukkig dat nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn van nature geen flirts, of in ieder geval gematigder met sensueel contact. Russische vrouwen gaan, hoe cliché, vooral voor de status en gooien direct alles in de strijd om de man binnen te halen. Als Nederlandse man is dat wat onwennig en als je je laat meeslepen hierin dan kom je altijd in drama terecht. Nederlandse vrouwen zijn wat dat betreft veel verstandiger en maken niet overal problemen van.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen wereldwijd dan weer met z'n allen
Nederlanders zijn meesterklagersquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan Nederlanders (alle geslachten) niet ook bekend als een klagend volk? Of vinden we dat vooral zelf?
Of klagen over je partner!quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nederlanders zijn meesterklagersEn overal kom je ze tegen, al sta je eenzaam op de top van de Himalaya
"Hoi, hoi, nog een Nederlander hier, wat leuk"
![]()
En je kunt klagen over het weer of het verkeer oid, maar je kunt ook klagen tegen je partner en dat is vervelend
Hier staan Nederlanders bekend als gezellige eerlijke mensenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan Nederlanders (alle geslachten) niet ook bekend als een klagend volk? Of vinden we dat vooral zelf?
En directquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staan Nederlanders bekend als gezellige eerlijke mensen![]()
Ja, op zich snap ik dat wel, maar je moet ze niet tegenkomen in het buitenland wanneer ze op vakantie zijn en dit aan iedereen willen laten weten en dan in Zuid-Frankrijk op de camping een kolonie gaan vormen en elke avond total loss gaan aan de alcohol, wat ook weer de nodige herrie en andere ongemakken oplevertquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, dat we dat misschien vooral zelf vinden dat Nederlanders veel klagen. Gezellig en eerlijk klinkt iig een stuk beter! Haha en lees ook wel eens dat buitenlanders schrikken van hoe het in- en uitstappen bij te treinen gaat. Netjes in de rij wachten doen we niet zo aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik klaag nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, dat we dat misschien vooral zelf vinden dat Nederlanders veel klagen. Gezellig en eerlijk klinkt iig een stuk beter! Haha en lees ook wel eens dat buitenlanders schrikken van hoe het in- en uitstappen bij te treinen gaat. Netjes in de rij wachten doen we niet zo aan
Ik welquote:
Waarover dan?quote:
Wat me op dat moment te binnen schietquote:
Klinkt gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat me op dat moment te binnen schiet
Ben ik niet hoorquote:
Alle vrouwen hier weer blij.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier weer blij.
Schijnbaar ben ik geen typische Fokker.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je zit op Fok, je moet wel
Lekker niet-typisch zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik geen typische Fokker.
Morning Stigs en kornuiten!quote:
Lekker typen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker niet-typisch zijn
LoLkequote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning Stigs en kornuiten!
Lekker niet-typen!quote:
Lekker typen met de piemel!quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
[..]
Lekker niet-typen!
Is nog best lastig somsquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Lekker typen met de piemel!
Oefening baart kunst eh?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Is nog best lastig soms
Swipen gaat wel
Dat is ook weer zoquote:
Maar het is lastig ja. Heb het vaak genoeg geprobeerd.quote:
Het swipen of het typen?quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar het is lastig ja. Heb het vaak genoeg geprobeerd.
Typen natuurlijk. Swipen zal wel gaan.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het swipen of het typen?
Ik dacht alquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Typen natuurlijk. Swipen zal wel gaan.
Vandaag nog mee beginnen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik dacht al
Life goals: typen met je piemel
ProBR iK!quote:
Somsquote:
Je hebt het typen al aardig onder de duim, zie ik.quote:
Dat is niet het enige wat onder de duim zitquote:Op donderdag 18 januari 2024 14:00 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt het typen al aardig onder de duim, zie ik.
Wil ik de rest weten?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat onder de duim zit
Plak, duim of beiden?quote:Op donderdag 18 januari 2024 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is niet het enige wat onder de duim zit
Soms is het beter niet te wetenquote:
Gelukkig.quote:Op donderdag 18 januari 2024 17:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms is het beter niet te weten
Soms zit die helm in de wegquote:
Ja, die mag nooit af eh? Stig is een Mandalorian.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zit die helm in de weg
Alleen als niemand het zietquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, die mag nooit af eh? Stig is een Mandalorian.
Whehe, zeker doen!quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen als niemand het ziet
Bij een eerstvolgende meet ga ik ook gewoon met helm op zitten
Als wij ooit een drankje doen dan zekerquote:
Zal het onthouden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als wij ooit een drankje doen dan zeker
Zeker, nodig Lenny ook maar uitquote:
Die leest het hier wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, nodig Lenny ook maar uit
quote:
Ik ga haar niet versieren hoorquote:
Och, doe maar een poging. Wil dat weleens zien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga haar niet versieren hoor
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, doe maar een poging. Wil dat weleens zien.
Sow Koekjequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor passieve instellingzo heb ik jou niet opgevoed
Jazeker, in haar omgeving zitten veel bossen en moerassen. Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lenny is zo iemand die mensen spoorloos kan laten verdwijnen, ik kijk wel uit
Kan je wel mooi wandele- oooooohhhhhh...quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, in haar omgeving zitten veel bossen en moerassen. Ik kijk wel uit.
Niks wandelen... nu ja... het was je laatste wandeling.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je wel mooi wandele- oooooohhhhhh...
Ik heb hem doorquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks wandelen... nu ja... het was je laatste wandeling.
Dussss... doe maar een poging. Ze vind het vast leuk of aandoenlijk.quote:
Ik ben heel aandoenlijk en leuk somsquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dussss... doe maar een poging. Ze vind het vast leuk of aandoenlijk.
Nou, dat gaat zeker neuken worden met haar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel aandoenlijk en leuk soms
Há! Die las ik effequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel aandoenlijk en leuk soms
Nou nee, ik ga niet zomaar in andermans relatie prikkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dat gaat zeker neuken worden met haar.
Wou je soms zeggen van nietquote:
Je zei het goedquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen van niet
Lastig deze...quote:
Mond vol tandjes nu dan?quote:
Ik heb ze bijna allemaal nog!quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal nog!
3 kiezen getrokken en 1 wortelkanaalbehandeling, vind het wel goed zoquote:
Met of zonder verdoving?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
3 kiezen getrokken en 1 wortelkanaalbehandeling, vind het wel goed zo
Morning allemaal!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Het heeft gesneeuwd en niemand kan meer autorijden
LoLkequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning allemaal!![]()
Hier alleen wat poedersneeuw.
Stig!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Hier hoorde ik al een hoop geschuif
Lenny is wakker?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stig!![]()
Hier niks. Geen vallende kinderen of bejaarden. Alleen wat kwaad kijkende poezen.
Nee, die is werken.quote:
Ohwquote:
Nee, naast mij is een hoekhuis waar altijd 2 katten voor het raam zitten. Vrijwel dag en nacht en die kijken altijd boos.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Poezels niet naar buiten dus?
Ze plotten je te vermoordenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, naast mij is een hoekhuis waar altijd 2 katten voor het raam zitten. Vrijwel dag en nacht en die kijken altijd boos.
Nee, volgens Lenny is dat één van mijn parkieten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze plotten je te vermoorden
Een parkietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, volgens Lenny is dat één van mijn parkieten.Dat is de hoofdverdachte.
Goed onthouden: Kiri deed het!quote:
Zal het doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed onthouden: Kiri deed het!
Whehe, Kiri is een soort van fabeldier. Net als dat vreemde konijn van Lenny.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het doen
Kom ik wel even langs:
[ afbeelding ]
Duivelkiet en Satanijn!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Kiri is een soort van fabeldier. Net als dat vreemde konijn van Lenny.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duivelkiet en Satanijn!
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Perfect omschreven! @:Lenny77
Ja, gewoon boven 0quote:
Bedoelde de zon.quote:
Die is ook boven 0quote:
Die niet dacht ikquote:
Hou maar op.quote:
Ik ben nog niet eens begonnenquote:
Wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen
Niet.quote:
@Lenny77 , help es!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet.
En daar gaan we dan...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, stuur de Satanijn niet op me af!
[ afbeelding ]
Wij spelen lief!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij spelen lief!
* TheStigsDutchCousin winkt naar LordofLeaves
Dat je dat kan zien door dat vizierquote:
Verbaasd mij ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je dat kan zien door dat vizier
* TheStigsDutchCousin maakt mental note om vizier te vervangenquote:
Ja sorry.quote:
Vertel eens wat leuks dan.quote:
Ik had mijn helm vol.quote:
Beter de helm dan de broek.quote:
Ik hang hier niet echt meer....quote:
Ja zeg, we hebben je hier nodig!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hang hier niet echt meer....
Maar ik zal even wat kopiëren waar ik mee bezig ben dit weekend.
True datquote:
Wat gaan jullie dan allemaal veranderen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
[Crossposts]
Inmiddels weer bij vriendin, net gegeten. Morgen weer sjouwen en verbouwen. (Qua meubels, omgooien en dingen naar de stort).
Afgelopen twee weekenden ook gedaan, steeds een beetje.
Morgen komt iemand met een aanhanger om alle verzamelde rommel in 1 keer weg te brengen.
vriendin wil huis omgooien.
voorlopig waren het alleen zij en ik, maar idd morgen hulp van lieve mensen!
Ze gaan er een club van maken!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan allemaal veranderen?
Een stripclub?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan er een club van maken!
Mannelijke strippers dan denk ikquote:
Meh, wil tetten, poes en billen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannelijke strippers dan denk ik
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, wil tetten, poes en billen!
Kan ik met helm op blijven gluren.quote:
Dat is wel handig ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik met helm op blijven gluren.
Vooruit denkenquote:
Een meester ben je ook eh.quote:
Heeft lang mogen duren maar dan heb je ook watquote:
Allicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft lang mogen duren maar dan heb je ook wat
Elk 2 paar van aanwezig.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, wil tetten, poes en billen!
Huiskamer omgooien, salontafel, kleed en 1 bank weg en boven kledingkast in elkaar getimmerd vorige weekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan allemaal veranderen?
We komen gewoon kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Elk 2 paar van aanwezig.
Ik zal even informeren of ze er open voor staat
Maar jij hebt @:Lenny77 ?!![]()
Mag dat?
En @:TheStigsDutchCousin dan....??
Kom jij eens strippen dan? Zit genoeg aan wat *uit* kan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannelijke strippers dan denk ik
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik met helm op blijven gluren.
Helm blijft op, de rest wil ik best wel doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom jij eens strippen dan? Zit genoeg aan wat *uit* kan.
Want... kan dat ding óók eens af.
[..]
Flauw.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helm blijft op, de rest wil ik best wel doen.
Jij wil gewoon weer teveelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Flauw.
Of doelde je op een ander helm(pje)
^^quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weer teveel
Of heet dat ambitieus?quote:
Ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of heet dat ambitieus?
Bijna goedquote:
Het zal wel bij Monty python genot blijvenquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zal wel bij Monty python genot blijven
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zal wel bij Monty python genot blijven
Ik mag vast wel, zolang ik maar nergens aan zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Elk 2 paar van aanwezig.
Ik zal even informeren of ze er open voor staat
Maar jij hebt @:Lenny77 ?!![]()
Mag dat?
En @:TheStigsDutchCousin dan....??
Ja hoor... de dames willen maar weer één ding. Typisch hoor.quote:
Daar betalen we jullie toch voor, als chippendales...?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor... de dames willen maar weer één ding. Typisch hoor.![]()
Wat schuift dat?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar betalen we jullie toch voor, als chippendales...?![]()
![]()
Mwah, ik wil nog wel meer dan alleen een striptease hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 09:53 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja hoor... de dames willen maar weer één ding. Typisch hoor.![]()
Maar daar begint t meestal meequote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mwah, ik wil nog wel meer dan alleen een striptease hoor
Wat de gek ervoor geeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Niet altijd even uitgebreid uitgevoerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Ik stuur je wel even een DM met de voorwaarden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voorwaarden?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik stuur je wel even een DM met de voorwaarden.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Wat de gek ervoor geeft.Nou, ik hoor de kassa al rinkelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
Dat ligt natuurlijk aan jezelf, en wat je zoal meebrengtquote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nou, ik hoor de kassa al rinkelen
Euhhh... okee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 10:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar betalen we jullie toch voor, als chippendales...?![]()
![]()
Wat dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja, goeie.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 11:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voorwaarden?Zit er ook een offerte bij?
quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 12:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk aan jezelf, en wat je zoal meebrengt
Moet ik ook nog wat meebrengen? Tsss...quote:
Aan "lichamelijke eye candy", natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ik ook nog wat meebrengen? Tsss...
Haha, wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Aan "lichamelijke eye candy", natuurlijk.
Tenminste, daar doelde ik op
Jaja, de liefde van deze vrouw gaat door de mond maagquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:04 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Moet ik ook nog wat meebrengen? Tsss...
Wij hadden het duidelijk niet over hetzelfdequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Aan "lichamelijke eye candy", natuurlijk.
Tenminste, daar doelde ik op
Zal mijn best met het strippen wel doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaja, de liefde van deze vrouw gaat door de mond maag
Of misschien een leuk plantje
Beide mag ook?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een plantje om op te eten?quote:
Die zijn er welquote:
Ik ben bekend met het concept groentequote:
Maar dan dacht ik nóg wat anders wat jij naast een striptease bedoeldequote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Komkommer voor jou dan.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het concept groente
Nu ja, @SemperLibertas vroeg hoeveel het zou schuiven.quote:
Aubergine uiteraardquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komkommer voor jou dan.
Een snackkomkommer?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komkommer voor jou dan.
Oh jeej, hoge verwachtingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, @:SemperLibertas vroeg hoeveel het zou schuiven.
Dat hangt natuurlijk ook een beetje af van de Eye Candy Factor
Ja, Ms. Specialquote:
Wel wat groterquote:
Ik weet niet of je dat wel aan zou kunnen hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, @:SemperLibertas vroeg hoeveel het zou schuiven.
Dat hangt natuurlijk ook een beetje af van de Eye Candy Factor
Stiekem die aubergine in je bokser doen.quote:
Ik ken je verder niet, nee.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:58 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat wel aan zou kunnen hoor
Laat ze de 'helm' wel zienquote:Op zaterdag 20 januari 2024 15:59 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stiekem die aubergine in je bokser doen.
quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ze de 'helm' wel zien
De roze?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laat ze de 'helm' wel zien
Nu heb ik je aandacht wel he?quote:
De paarse natuurlijk!quote:
Ah ja, zou ik ook doen.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De paarse natuurlijk!
Ligt aan het lichtquote:
Uiteraard. Dames willen missen een dubbelact!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |