Die leest het hier wel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeker, nodig Lenny ook maar uit
quote:
Ik ga haar niet versieren hoorquote:
Och, doe maar een poging. Wil dat weleens zien.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga haar niet versieren hoor
quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Och, doe maar een poging. Wil dat weleens zien.
Sow Koekjequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:44 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor passieve instellingzo heb ik jou niet opgevoed
Jazeker, in haar omgeving zitten veel bossen en moerassen. Ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lenny is zo iemand die mensen spoorloos kan laten verdwijnen, ik kijk wel uit
Kan je wel mooi wandele- oooooohhhhhh...quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, in haar omgeving zitten veel bossen en moerassen. Ik kijk wel uit.
Niks wandelen... nu ja... het was je laatste wandeling.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan je wel mooi wandele- oooooohhhhhh...
Ik heb hem doorquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Niks wandelen... nu ja... het was je laatste wandeling.
Dussss... doe maar een poging. Ze vind het vast leuk of aandoenlijk.quote:
Ik ben heel aandoenlijk en leuk somsquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:54 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dussss... doe maar een poging. Ze vind het vast leuk of aandoenlijk.
Nou, dat gaat zeker neuken worden met haar.quote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel aandoenlijk en leuk soms
Há! Die las ik effequote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben heel aandoenlijk en leuk soms
Nou nee, ik ga niet zomaar in andermans relatie prikkenquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, dat gaat zeker neuken worden met haar.
Wou je soms zeggen van nietquote:
Je zei het goedquote:Op donderdag 18 januari 2024 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen van niet
Lastig deze...quote:
Mond vol tandjes nu dan?quote:
Ik heb ze bijna allemaal nog!quote:
Gelukkig!quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb ze bijna allemaal nog!
3 kiezen getrokken en 1 wortelkanaalbehandeling, vind het wel goed zoquote:
Met of zonder verdoving?quote:Op donderdag 18 januari 2024 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
3 kiezen getrokken en 1 wortelkanaalbehandeling, vind het wel goed zo
Morning allemaal!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Goedemorgen
Het heeft gesneeuwd en niemand kan meer autorijden
LoLkequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Morning allemaal!![]()
Hier alleen wat poedersneeuw.
Stig!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
LoLke
Hier hoorde ik al een hoop geschuif
Lenny is wakker?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:47 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stig!![]()
Hier niks. Geen vallende kinderen of bejaarden. Alleen wat kwaad kijkende poezen.
Nee, die is werken.quote:
Ohwquote:
Nee, naast mij is een hoekhuis waar altijd 2 katten voor het raam zitten. Vrijwel dag en nacht en die kijken altijd boos.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ohw
Poezels niet naar buiten dus?
Ze plotten je te vermoordenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, naast mij is een hoekhuis waar altijd 2 katten voor het raam zitten. Vrijwel dag en nacht en die kijken altijd boos.
Nee, volgens Lenny is dat één van mijn parkieten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze plotten je te vermoorden
Een parkietquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:55 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, volgens Lenny is dat één van mijn parkieten.Dat is de hoofdverdachte.
Goed onthouden: Kiri deed het!quote:
Zal het doenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:58 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Goed onthouden: Kiri deed het!
Whehe, Kiri is een soort van fabeldier. Net als dat vreemde konijn van Lenny.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal het doen
Kom ik wel even langs:
[ afbeelding ]
Duivelkiet en Satanijn!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, Kiri is een soort van fabeldier. Net als dat vreemde konijn van Lenny.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Duivelkiet en Satanijn!
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 10:08 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Perfect omschreven! @:Lenny77
Ja, gewoon boven 0quote:
Bedoelde de zon.quote:
Die is ook boven 0quote:
Die niet dacht ikquote:
Hou maar op.quote:
Ik ben nog niet eens begonnenquote:
Wel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |