quote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 19:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn van nature geen flirts, of in ieder geval gematigder met sensueel contact. Russische vrouwen gaan, hoe cliché, vooral voor de status en gooien direct alles in de strijd om de man binnen te halen. Als Nederlandse man is dat wat onwennig en als je je laat meeslepen hierin dan kom je altijd in drama terecht. Nederlandse vrouwen zijn wat dat betreft veel verstandiger en maken niet overal problemen van.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:56 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen wereldwijd dan weer met z'n allen
Nederlanders zijn meesterklagersquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan Nederlanders (alle geslachten) niet ook bekend als een klagend volk? Of vinden we dat vooral zelf?
Of klagen over je partner!quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:17 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nederlanders zijn meesterklagersEn overal kom je ze tegen, al sta je eenzaam op de top van de Himalaya
"Hoi, hoi, nog een Nederlander hier, wat leuk"
![]()
En je kunt klagen over het weer of het verkeer oid, maar je kunt ook klagen tegen je partner en dat is vervelend
Hier staan Nederlanders bekend als gezellige eerlijke mensenquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Staan Nederlanders (alle geslachten) niet ook bekend als een klagend volk? Of vinden we dat vooral zelf?
En directquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier staan Nederlanders bekend als gezellige eerlijke mensen![]()
Ja, op zich snap ik dat wel, maar je moet ze niet tegenkomen in het buitenland wanneer ze op vakantie zijn en dit aan iedereen willen laten weten en dan in Zuid-Frankrijk op de camping een kolonie gaan vormen en elke avond total loss gaan aan de alcohol, wat ook weer de nodige herrie en andere ongemakken oplevertquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, dat we dat misschien vooral zelf vinden dat Nederlanders veel klagen. Gezellig en eerlijk klinkt iig een stuk beter! Haha en lees ook wel eens dat buitenlanders schrikken van hoe het in- en uitstappen bij te treinen gaat. Netjes in de rij wachten doen we niet zo aanquote:Op woensdag 17 januari 2024 18:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik klaag nooit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik, dat we dat misschien vooral zelf vinden dat Nederlanders veel klagen. Gezellig en eerlijk klinkt iig een stuk beter! Haha en lees ook wel eens dat buitenlanders schrikken van hoe het in- en uitstappen bij te treinen gaat. Netjes in de rij wachten doen we niet zo aan
Ik welquote:
Waarover dan?quote:
Wat me op dat moment te binnen schietquote:
Klinkt gevaarlijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat me op dat moment te binnen schiet
Ben ik niet hoorquote:
Alle vrouwen hier weer blij.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Alle vrouwen hier weer blij.
Schijnbaar ben ik geen typische Fokker.quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:11 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je zit op Fok, je moet wel
Lekker niet-typisch zijnquote:Op donderdag 18 januari 2024 09:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Schijnbaar ben ik geen typische Fokker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |