Niet.quote:
@Lenny77 , help es!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet.
En daar gaan we dan...
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, stuur de Satanijn niet op me af!
[ afbeelding ]
Wij spelen lief!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wij spelen lief!
* TheStigsDutchCousin winkt naar LordofLeaves
Dat je dat kan zien door dat vizierquote:
Verbaasd mij ook.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je dat kan zien door dat vizier
* TheStigsDutchCousin maakt mental note om vizier te vervangenquote:
Ja sorry.quote:
Vertel eens wat leuks dan.quote:
Ik had mijn helm vol.quote:
Beter de helm dan de broek.quote:
Ik hang hier niet echt meer....quote:
Ja zeg, we hebben je hier nodig!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik hang hier niet echt meer....
Maar ik zal even wat kopiëren waar ik mee bezig ben dit weekend.
True datquote:
Wat gaan jullie dan allemaal veranderen?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:11 schreef Sally het volgende:
[Crossposts]
Inmiddels weer bij vriendin, net gegeten. Morgen weer sjouwen en verbouwen. (Qua meubels, omgooien en dingen naar de stort).
Afgelopen twee weekenden ook gedaan, steeds een beetje.
Morgen komt iemand met een aanhanger om alle verzamelde rommel in 1 keer weg te brengen.
vriendin wil huis omgooien.
voorlopig waren het alleen zij en ik, maar idd morgen hulp van lieve mensen!
Ze gaan er een club van maken!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan allemaal veranderen?
Een stripclub?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze gaan er een club van maken!
Mannelijke strippers dan denk ikquote:
Meh, wil tetten, poes en billen!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannelijke strippers dan denk ik
Ik ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, wil tetten, poes en billen!
Kan ik met helm op blijven gluren.quote:
Dat is wel handig ja.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik met helm op blijven gluren.
Vooruit denkenquote:
Een meester ben je ook eh.quote:
Heeft lang mogen duren maar dan heb je ook watquote:
Allicht.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft lang mogen duren maar dan heb je ook wat
Elk 2 paar van aanwezig.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Meh, wil tetten, poes en billen!
Huiskamer omgooien, salontafel, kleed en 1 bank weg en boven kledingkast in elkaar getimmerd vorige weekquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat gaan jullie dan allemaal veranderen?
We komen gewoon kijkenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Elk 2 paar van aanwezig.
Ik zal even informeren of ze er open voor staat
Maar jij hebt @:Lenny77 ?!![]()
Mag dat?
En @:TheStigsDutchCousin dan....??
Kom jij eens strippen dan? Zit genoeg aan wat *uit* kan.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mannelijke strippers dan denk ik
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik met helm op blijven gluren.
Helm blijft op, de rest wil ik best wel doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Kom jij eens strippen dan? Zit genoeg aan wat *uit* kan.
Want... kan dat ding óók eens af.
[..]
Flauw.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helm blijft op, de rest wil ik best wel doen.
Jij wil gewoon weer teveelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Flauw.
Of doelde je op een ander helm(pje)
^^quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weer teveel
Of heet dat ambitieus?quote:
Ook!quote:Op vrijdag 19 januari 2024 20:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of heet dat ambitieus?
Bijna goedquote:
Het zal wel bij Monty python genot blijvenquote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zal wel bij Monty python genot blijven
Jaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 21:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het zal wel bij Monty python genot blijven
Ik mag vast wel, zolang ik maar nergens aan zit.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Elk 2 paar van aanwezig.
Ik zal even informeren of ze er open voor staat
Maar jij hebt @:Lenny77 ?!![]()
Mag dat?
En @:TheStigsDutchCousin dan....??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |