Dat is een persoonlijke vraagquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:29 schreef Farenji het volgende:
Ik doe het zelf niet zo vaak, maar wil toch weer eens een lekker soepie maken. Wat is de allerlekkerste soep?
Nee, het enige juiste antwoord is erwtensoep.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is een persoonlijke vraag
Het antwoord is voor iedereen anders.
Hij wil denk ik ook heel veel lekkere soepreceptenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Let's agree to disagree before dit topic in de soep looptquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:51 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Nee, het enige juiste antwoord is erwtensoep.
Die staan in het CUL kookboek waar ik naar linkte.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hij wil denk ik ook heel veel lekkere soeprecepten
De beroemde schijf van 30quote:Op vrijdag 12 januari 2024 23:32 schreef Gimmick het volgende:
Allerlekkerste is moeilijk en verandert regelmatig.
Maak vaak:
• rode linzen soep
• misosoep
• Toscaanse witte bonensoep
Het zijn ook efficiënte vehikels om veel gezonde dingen binnen te krijgen. Met die Toscaanse bonensoep kwam ik op bijna 15 verschillende plantaardige bronnen, dan schiet het lekker op (‘richtinglijn’ voor gezond dieet is 30 verschillende planten per week)
Zolang de soep maar met een lepel gegeten wordtquote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:29 schreef Farenji het volgende:
Ik doe het zelf niet zo vaak, maar wil toch weer eens een lekker soepie maken. Wat is de allerlekkerste soep?
En daar is je eigen antwoord op je eigen vraag…quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:36 schreef Farenji het volgende:
Ik vind zelf eigenlijk franse uiensoep het allerlekkerste, met gegratineerd stokbrood met geraspte gruyère, daar geniet ik altijd enorm van, maar nadeel van uiensoep is dat ik er echt verschrikkelijke gasvorming van krijg.
Die twee Toscaanse soepen, ribollita en de witte bonensoep lijken me ook erg lekker!
Dat wordt dan dus wat VIND je de lekkerste soep.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:29 schreef Farenji het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |