Ome Willem wil vast de koninklijke rijtuig beschikbaar stellen voor de Bolkesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je ze niet meer laten vervoeren met de konijnlijke vee koets?![]()
Een veewagon voor zichzelf is luxer dan waar ik in zit op dat moment dus ze motten niet zeuren.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wil Bolke & Bolke tussen de paupers en plebs vervoeren als ze ook een welverdiende trip in luxe kunnen krijgen![]()
Noem jij de Bolkes nu nog minder dan paupers?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ome Willem wil vast de koninklijke rijtuig beschikbaar stellen voor de Bolkes
Nijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noem jij de Bolkes nu nog minder dan paupers?![]()
Je mag dit weekend wel vertoeven in mijn Konijnlijk buitenhuisje dat in de volksmond "paleis op de Dam" word genoemdquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een veewagon voor zichzelf is luxer dan waar ik in zit op dat moment dus ze motten niet zeuren.
[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD maar over het algemeen prima te doen
Ik heb geen lekkere tieten en zo dus nvt bij mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |