Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier terug gevonden worden: https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ali met z'n grijpgrage tengels?!?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:03 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Nee sorry Marco heeft mij niet gecoacht![]()
![]()
Trouwens, bijna Bonzai Classics feestje tochquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ook, maar ik wil vooral weer eens dat ik gewoon naar buiten kan en het dan semi-lekker weer is.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Necrofiel gespot.quote:
Mijn moeder is al dik 20 jaar dood
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nog acht nachtjes slapen!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Trouwens, bijna Bonzai Classics feestje toch"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zit Woudje straks met z'n snikkel in een urn te roeren!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Necrofiel gespot.
Mijn moeder is al dik 20 jaar dood![]()
![]()
HongurOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Zekers, die hebben ook wel een uitje verdiend. Wel nog een veewagen zien te regelen bij de NS.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik probeer een Star Trek gifje te vinden, maar helaas.quote:
Klingongs die voddka een "delicate spice from earth" noemen.![]()
![]()
Als er een alcoholische drank is dat geen smaak heeft is het wodka welUw ADH vitamine Worst
Waarom ben ik zo moeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ergo perfect om te mixenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Als er een alcoholische drank is dat geen smaak heeft is het wodka wel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Waarom wil je ze niet meer laten vervoeren met de konijnlijke vee koets?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zekers, die hebben ook wel een uitje verdiend. Wel nog een veewagen zien te regelen bij de NS.![]()
Daar krijgen ze maar kapsones vanquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je ze niet meer laten vervoeren met de konijnlijke vee koets?![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Er zit wel verschil tussen goedkope en duurdere soorten, maar om nou te zeggen dat het geweldig vol van smaak is?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
Als er een alcoholische drank is dat geen smaak heeft is het wodka wel![]()
![]()
Dus jij wil Bolke & Bolke tussen de paupers en plebs vervoeren als ze ook een welverdiende trip in luxe kunnen krijgenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar krijgen ze maar kapsones van![]()
Ome Willem wil vast de koninklijke rijtuig beschikbaar stellen voor de Bolkesquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom wil je ze niet meer laten vervoeren met de konijnlijke vee koets?
Uw ADH vitamine Worst
Een veewagon voor zichzelf is luxer dan waar ik in zit op dat moment dus ze motten niet zeuren.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus jij wil Bolke & Bolke tussen de paupers en plebs vervoeren als ze ook een welverdiende trip in luxe kunnen krijgen![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Noem jij de Bolkes nu nog minder dan paupers?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ome Willem wil vast de koninklijke rijtuig beschikbaar stellen voor de Bolkes![]()
Nijnquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Noem jij de Bolkes nu nog minder dan paupers?![]()
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Je mag dit weekend wel vertoeven in mijn Konijnlijk buitenhuisje dat in de volksmond "paleis op de Dam" word genoemdquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een veewagon voor zichzelf is luxer dan waar ik in zit op dat moment dus ze motten niet zeuren.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: