[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD maar over het algemeen prima te doen
Ik heb geen lekkere tieten en zo dus nvt bij mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En iets over rookworsten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]![]()
Jaaaaaa DisKoeBolk feestquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die gaat dus lekker mee naar Bonzaifeest
Same here. We doen wat we kunnen en maken er het beste van.quote:
Niet iedere baas heeft behoefte aan tieten. Sommige bazen hebben behoefte aan dikke, sappige rookworstenquote:
Lang weekend begint.... nuquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna weekend! Gaat gij nog wat leuks doen?
Wat voor temperaturen is het nu buiten bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lang weekend begint.... nu![]()
Iets leuks? Ik ga mijn tent opzetten om te kijken hoe dat ook alweer ginghopelijk als het droog is buiten
Waddan?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
we stonden eigenlijk op het punt een cruise vanuit Dubai te boeken voor maar, maar gezien de nieuwe situaties daar maar ff uitstellen
Is dat voor ons romantische uitje naar Dollywood?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lang weekend begint.... nu![]()
Iets leuks? Ik ga mijn tent opzetten om te kijken hoe dat ook alweer ginghopelijk als het droog is buiten
Onze dank is grootsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:41 schreef bondage het volgende:
Zojuist https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/ van een update voorzien
Extra stat userscore / dag toegevoegd en de heatmap kleurtjes iets duidelijker gemaakt.
NEINquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker je bedje in duiken en heerlijk slapen!
Het is zijne koNIJnlijkheid ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |