[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
SSDD maar over het algemeen prima te doen
Ik heb geen lekkere tieten en zo dus nvt bij mijquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 12-01-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En iets over rookworsten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[Insert garpje over een aankomende promotie en je baas]![]()
Jaaaaaa DisKoeBolk feestquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die gaat dus lekker mee naar Bonzaifeest
Same here. We doen wat we kunnen en maken er het beste van.quote:
Niet iedere baas heeft behoefte aan tieten. Sommige bazen hebben behoefte aan dikke, sappige rookworstenquote:
Lang weekend begint.... nuquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bijna weekend! Gaat gij nog wat leuks doen?
Wat voor temperaturen is het nu buiten bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lang weekend begint.... nu![]()
Iets leuks? Ik ga mijn tent opzetten om te kijken hoe dat ook alweer ginghopelijk als het droog is buiten
Waddan?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
we stonden eigenlijk op het punt een cruise vanuit Dubai te boeken voor maar, maar gezien de nieuwe situaties daar maar ff uitstellen
Is dat voor ons romantische uitje naar Dollywood?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Lang weekend begint.... nu![]()
Iets leuks? Ik ga mijn tent opzetten om te kijken hoe dat ook alweer ginghopelijk als het droog is buiten
Onze dank is grootsquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:41 schreef bondage het volgende:
Zojuist https://www.thuisserver.net/tools/dts_stats/ van een update voorzien
Extra stat userscore / dag toegevoegd en de heatmap kleurtjes iets duidelijker gemaakt.
NEINquote:Op vrijdag 12 januari 2024 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker je bedje in duiken en heerlijk slapen!
Het is zijne koNIJnlijkheid ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |