Tja, ik heb nog dubbele cijfers aan miljoenen over en moet nog één renner, dus ik twijfel nog tussen volle bak op een enigszins degelijke jongeman en redelijk zeker zijn of gewoon delen door 5-6 en er vanuit gaan dat het voor één van hen wel genoeg isquote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
De derde ronde vind ik wel echt het meest vermakelijk, dan wordt er altijd gesmeten voor B-garnituur.
Ik weet mezelf altijd in de meest onmogelijke posities te manoeuvreren bij dit spel, zelfs als ik niet meedoe.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Nu moet je de OP ook onderhouden @:DecoAoreste . Scheelt dat je niet mee doet, dus dan heb je daar tijd genoeg voor.
Dat mag ik hopen. In de planning de 5e biedronde na de eerste etappe doen was uit noodzaak, maar dat kan prima lijkt me.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:51 schreef Momo het volgende: Telt de Tour Down Under trouwens al mee? Die begint de 16de.
Ik wilde het topic al sluiten omdat ik knijn heb aangeboden om te helpen met de OP, maar we waren al weer 3 posts verderquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Nu moet je de OP ook onderhouden @:DecoAoreste . Scheelt dat je niet mee doet, dus dan heb je daar tijd genoeg voor.
Ik volg dit topic stiekem toch wel, dus mention me hier maar gewoon als er iets in de OP moetquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik wilde het topic al sluiten omdat ik knijn heb aangeboden om te helpen met de OP, maar we waren al weer 3 posts verder
Ja, dat was toch ook het idee, dat we als het goed is bijna klaar zijn met het bieden als Down Under begint?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. In de planning de 5e biedronde na de eerste etappe doen was uit noodzaak, maar dat kan prima lijkt me.
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat was toch ook het idee, dat we als het goed is bijna klaar zijn met het bieden als Down Under begint?
5e ronde kan vaak via DM ff snel geregeld wordenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen. In de planning de 5e biedronde na de eerste etappe doen was uit noodzaak, maar dat kan prima lijkt me.
Hoe laat? Weer om 20:00?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:19 schreef knijn1985 het volgende:
Biedronde 3: deadline 13 januari
grote kans dat dit zondagochtend wordt qua verwerking. Iedereen mag raden waarom
Is goed. Ik kan die van een ander spel wel als voorbeeld nemen maar zitten ook vrouwen koersen bij.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er al nagedacht over een speelschema? Anders kan ik wel kijken of ik daarvoor iets in elkaar kan flansen.
owjaaaaquote:
Ronde vier is straks voor de vrouwenpicks toch?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:38 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Is goed. Ik kan die van een ander spel wel als voorbeeld nemen maar zitten ook vrouwen koersen bij.
Als je maar tot 62 speelrondes komt met elk 2 tot 5 koersen en de grote rondes apart.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:38 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Is goed. Ik kan die van een ander spel wel als voorbeeld nemen maar zitten ook vrouwen koersen bij.
Ik bedoelde kalender. Speelschema is gewoon nummertjes trekken als je het goed doet.quote:
Dat was een ongekend succes vorig jaar jaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoelde kalender. Speelschema is gewoon nummertjes trekken als je het goed doet.
Ik lust geen wijn inderdaadquote:Op vrijdag 12 januari 2024 16:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Knijn je hebt het wel heel vaak over![]()
Wil je ons wat vertellen?
Hij zuipt?quote:
Veel als de deadline vandaag zou zijn want dat had ik me vergistquote:Op vrijdag 12 januari 2024 17:57 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Ja wat heeft dat met elkaar te maken?
Hoe gaat het met Jonas?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 18:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry @:rellende_rotscholier! Ik deed het niet eens om jou te pesten.
Turner was vorig jaar echt een ramp. Altijd wat met die gozer.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben erg blij met Ben Turner, kan niet naar zn foto kijken zonder hieraan te denken:
[ afbeelding ]
Dit jaar wint ie Roubaixquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Turner was vorig jaar echt een ramp. Altijd wat met die gozer.
Die is weer voorbestemd voor Van Baarle heb ik gezien in mijn glazen bol.quote:
Inbetweenersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:09 schreef Fretwork het volgende:
Ik ben erg blij met Ben Turner, kan niet naar zn foto kijken zonder hieraan te denken:
[ afbeelding ]
Oh, die van mij tipte Derek Geequote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is weer voorbestemd voor Van Baarle heb ik gezien in mijn glazen bol.
Van Empel!quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke fenomenen raden jullie aan?
Classic ronde 3quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar in de vorige ronde keuze nog reuze was, valt het nu al erg tegen. Erg bang dat ik 10 logische namen gekozen heb en straks alsnog 6 of 7 renners in ronde 4 moet zien te scoren
Je hoeft maar naar zijn youtube te kijken om te weten dat Cedrik Bakke Christophersen gaat 'raketten' dit seizoenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke fenomenen raden jullie aan?
Stefan is inderdaad nog beschikbaarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop van zegen een bod verstuurd.
Denken dat @hhh38 voor morgen om 19:59 zijn bod heeft verzondenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Als iedereen z'n bod verstuurd heeft, kunnen we dan niet gewoon eerder verder gaan?
Scheelt wachten
Ik zit in het hoofd van die arme jongen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken dat @:hhh38 voor morgen om 19:59 zijn bod heeft verzonden
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat minder aan het langlaufen dan toen ik hem kocht
Je box is vol volgens fok!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:06 schreef knijn1985 het volgende:
11 Bodjes binnen!
1 hoeft er niet dus nog 20.
Er zijn nog best wat leuke namen over toch? Geen superrenners meer natuurlijk, maar nog genoeg potentiële puntenschrapersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar in de vorige ronde keuze nog reuze was, valt het nu al erg tegen. Erg bang dat ik 10 logische namen gekozen heb en straks alsnog 6 of 7 renners in ronde 4 moet zien te scoren
Ja, maar ik ben bang dat we allemaal voor die renners gaan en zoveel budget heb ik niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn nog best wat leuke namen over toch? Geen superrenners meer natuurlijk, maar nog genoeg potentiële puntenschrapers
Ja er zijn denk ik nog 30 renners over waar nog enige potentie in zit, bij de rest is wel karig. Ik heb nog 2 miljoen budget over en dan kun je niet op de mooiste renners gaan bieden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bang dat we allemaal voor die renners gaan en zoveel budget heb ik niet.
Ik vind dit wel prima, zijn lef van de 1e ronde mag wel gestimuleerd worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou willen voorstellen dat maxi-mus aan het einde van alle biedrondes zijn team gratis aan mag vullen tot 14.
Junior Planckaert?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:40 schreef heywoodu het volgende:
10 miljoen op een junior, hoppa. Bod op de post
Bijna goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DeLuna heeft nog nooit van Bauke Mollema gehoordquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Er is hier iemand een act aan het opvoeren.
'Ik ga niks opsturen'
'Ik ken al deze mensen niet'
'Te oud'quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
@:DeLuna heeft nog nooit van Bauke Mollema gehoord
Andrew August zit er nog tussen, die is altijd heel goed in één maandquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
'Ik ga niks opsturen'
Je bent zelf een actquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
'Ik ga niks opsturen'
Het zou knap zijn als je die ook op een strakke deadline weet te leveren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een kind baren makkelijker is
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:19 schreef knijn1985 het volgende:
Biedronde 3: deadline 13 januari
grote kans dat dit zondagochtend wordt qua verwerking. Iedereen mag raden waarom
weer een slapeloze nacht dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.
[..]
Maar ook:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja dan kan ik eventueel nog 's avonds proberen
Eventueel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja dan kan ik eventueel nog 's avonds proberen
Vertel.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb trouwens een tactiek toegepast deze ronde waarvan ik niet eens zeker weet of het helemaal volgens de regels is, maar goed.
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.
Dat mag gewoon, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |