Je bent zelf een actquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Er is hier iemand een act aan het opvoeren.
'Ik ga niks opsturen'
'Ik ken al deze mensen niet'
Het zou knap zijn als je die ook op een strakke deadline weet te leveren.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 19:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat een kind baren makkelijker is
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.quote:
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 11:19 schreef knijn1985 het volgende:
Biedronde 3: deadline 13 januari
grote kans dat dit zondagochtend wordt qua verwerking. Iedereen mag raden waarom
weer een slapeloze nacht dusquote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.
[..]
Maar ook:quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik gok dat we met zijn allen rustig kunnen gaan slapen.
[..]
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja dan kan ik eventueel nog 's avonds proberen
Eventueel.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:07 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Doe maar wel ja dan kan ik eventueel nog 's avonds proberen
Vertel.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:07 schreef Pistolero het volgende:
Ik heb trouwens een tactiek toegepast deze ronde waarvan ik niet eens zeker weet of het helemaal volgens de regels is, maar goed.
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.quote:
Dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 20:09 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het totaalbedrag van al mijn 10 biedingen is ruim meer dan het budget dat ik nog over heb. Maar aangezien ik nog maar maximaal 5 renners kan binnen hengelen zal ik nooit boven de 100 miljoen uit komen.
Dat mag gewoon, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |