Stefan is inderdaad nog beschikbaarquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik hoop van zegen een bod verstuurd.
Denken dat @hhh38 voor morgen om 19:59 zijn bod heeft verzondenquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:23 schreef Pino112 het volgende:
Als iedereen z'n bod verstuurd heeft, kunnen we dan niet gewoon eerder verder gaan?
Scheelt wachten
Ik zit in het hoofd van die arme jongen.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken dat @:hhh38 voor morgen om 19:59 zijn bod heeft verzonden
quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat minder aan het langlaufen dan toen ik hem kocht
Je box is vol volgens fok!quote:Op zaterdag 13 januari 2024 09:06 schreef knijn1985 het volgende:
11 Bodjes binnen!
1 hoeft er niet dus nog 20.
Er zijn nog best wat leuke namen over toch? Geen superrenners meer natuurlijk, maar nog genoeg potentiële puntenschrapersquote:Op vrijdag 12 januari 2024 20:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar in de vorige ronde keuze nog reuze was, valt het nu al erg tegen. Erg bang dat ik 10 logische namen gekozen heb en straks alsnog 6 of 7 renners in ronde 4 moet zien te scoren
Ja, maar ik ben bang dat we allemaal voor die renners gaan en zoveel budget heb ik niet.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn nog best wat leuke namen over toch? Geen superrenners meer natuurlijk, maar nog genoeg potentiële puntenschrapers
Ja er zijn denk ik nog 30 renners over waar nog enige potentie in zit, bij de rest is wel karig. Ik heb nog 2 miljoen budget over en dan kun je niet op de mooiste renners gaan bieden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 11:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben bang dat we allemaal voor die renners gaan en zoveel budget heb ik niet.
Ik vind dit wel prima, zijn lef van de 1e ronde mag wel gestimuleerd worden.quote:Op zaterdag 13 januari 2024 10:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zou willen voorstellen dat maxi-mus aan het einde van alle biedrondes zijn team gratis aan mag vullen tot 14.
Junior Planckaert?quote:Op zaterdag 13 januari 2024 13:40 schreef heywoodu het volgende:
10 miljoen op een junior, hoppa. Bod op de post
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@DeLuna heeft nog nooit van Bauke Mollema gehoordquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Er is hier iemand een act aan het opvoeren.
'Ik ga niks opsturen'
'Ik ken al deze mensen niet'
'Te oud'quote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:46 schreef Momo het volgende:
[..]
@:DeLuna heeft nog nooit van Bauke Mollema gehoord
Andrew August zit er nog tussen, die is altijd heel goed in één maandquote:Op zaterdag 13 januari 2024 18:38 schreef Pino112 het volgende:
Er is hier iemand een act aan het opvoeren.
'Ik ga niks opsturen'
'Ik ken al deze mensen niet'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |