lekker gokkkenquote:Op woensdag 14 februari 2024 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
100K is zo'n magisch getal, ik denk dat veel mensen die winst willen pakken het dan doen, of net daarvoor, dus ik doe het net voor die mensen. En de hoeveelheid hangt af van wanneer het zover is.. Hoe vroeger, hoe kleiner het percentage.
omdat het pure vaporware is?quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:44 schreef Gremen het volgende:
[..]
Interessant, denk juist dat de Gaming (GameFi) coins het relatief gezien goed gaan doen komende jaar
Dat dus! De hype volgen. En ik zeg relatief he. Uiteindelijk volgt alles gewoon BTC op en neer. Denk alleen dat gaming het wel eens een (paar) procent beter kan doen dan bijv andere groepen altcoins. (het blijft allemaal vaporware)quote:Op woensdag 14 februari 2024 20:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
omdat het pure vaporware is?
of waarom precies?
Niet aan 't afromen maat?quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, geld
1 bitcoin = 1 bitcoin
Genoeg uitcashen om aankoop en aandelen verliezen op 0 te zetten. Rest laten staan en bij een daling naar 95k alles eruitquote:Op dinsdag 13 februari 2024 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat doen jullie bij 100k?
Laten staan.
Deels uitcashen?
Alles uitcashen?
Vanaf nu alles betalen met bitcoin?
4 x 0 is 0.quote:Op woensdag 14 februari 2024 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sowieso, geld
1 bitcoin = 1 bitcoin
Zouden meer mensen dat doen?quote:Op woensdag 14 februari 2024 23:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Genoeg uitcashen om aankoop en aandelen verliezen op 0 te zetten. Rest laten staan en bij een daling naar 95k alles eruit
Volledig getethered hier. Beetje verkeerd moment zo lijkt het.quote:
Lekker gokken @aTypischquote:Op donderdag 15 februari 2024 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volledig getethered hier. Beetje verkeerd moment zo lijkt het.
MAAR DIT PAKKEN ZE NIET MEER VAN MIJ AF
quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef dimmak het volgende:
Gaan we een ATH zien voor de halving? Zou ook uniek zijn, maar gezien de ETF inflows is dat een kwestie van tijd.
Ik hoop nog op een grote dip. Al die boomers met hun ETFs in paniek zou leuk zijn.quote:Op donderdag 15 februari 2024 09:01 schreef dimmak het volgende:
Gaan we een ATH zien voor de halving? Zou ook uniek zijn, maar gezien de ETF inflows is dat een kwestie van tijd.
quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain heeft er zin in @:aTypisch @:Wereldgozer
Hoe gaat het met steppnquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:58 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain heeft er zin in @:aTypisch @:Wereldgozer
quote:The Netherlands has a vibrant startup and technology sector, a strong financial services industry and the highest fintech adoption rate among developed economies. It also has one of the highest crypto adoption rates in Europe with around 20% of Dutch citizens owning crypto.
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2024 15:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heb vorig jaar verkocht voor, jaja, Solana's
Komt er dan ook weer een outflow of worden die ETF's weer onderling verhandeld?quote:Op donderdag 15 februari 2024 11:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik hoop nog op een grote dip. Al die boomers met hun ETFs in paniek zou leuk zijn.
dat kan wel ja, hoeft niet onderlingquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:11 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Komt er dan ook weer een outflow of worden die ETF's weer onderling verhandeld?
Ben nog niet ingestaptquote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:42 schreef onlogisch het volgende:
VaporwareVechain door de 5 cent heen.
@:Fathank
@:Wereldgozer
Volledig BTC?quote:Op vrijdag 16 februari 2024 09:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben nog niet ingestapt
@:nattekat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |