Goed bezig jijquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb met gegeten
Nu even twee uur wachten en sporten
Had ik gisteren en vandaag ook niet.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb eigenlijk geen zin om te sporten
Oh.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is sinds dit jaar in Houten
Ik wil gewoon lekker kijken, aanraken, voelen en geïnspireerd rakenquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:03 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ben er ook weleens geweest. Er ligt nu nog steeds een prachtig onaangeroerd borduurpakket te wachten.
Wat voor sport doe je?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja ik ga wel. Maar heb gewoon geen zin
Same here.quote:
Beter.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:18 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow mijn sportschool is niet vervelend.
Geen vervelende mensen en leuk en lief personeel.
Mensen kijken naar elkaar om.
Gewoon de ring ingaan om het spannender te makenquote:
Je moet sporten!quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar heb eigenlijk geen zin om te sporten
Ik zit hier bij Basic Fitquote:Op donderdag 11 januari 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter.
Ik zit bij een relatief goedkope tent waar het zelden echt druk is. (Is vrij buitenaf buiten de stad.)
Diverse voormalige leden van Basic Fit vluchten er naar toe omdat daar allemaal van die Alfa haantjes zitten die continu hun spieren staan te showen en enorme ruzie trappen over wie er nu op zo'n apparaat mag, en van die overdreven sexy bitches die met hun mobieltje in de hand voor de spiegel staan te poseren voor hun Onlyfans/Instagram/TikTok followers.
Waar ik naar toe ga heb je af en toe ook van dat soort types, maar echt niet irritant veel.
Een dorp met stadsrechten?quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:25 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik zit hier bij Basic Fit
Maar ja wij zijn een dorp...
Ow, ja, kut.quote:
Ik had vroeger een abbonement bij de campus gym omdat het zwembad daarbij zat. In het gym gedeelte had je inderdaad dat soort mensen, maar als je dan het zwembad in ging, dan steeg de gemiddelde leeftijd van 19 naar 35quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter.
Ik zit bij een relatief goedkope tent waar het zelden echt druk is. (Is vrij buitenaf buiten de stad.)
Diverse voormalige leden van Basic Fit vluchten er naar toe omdat daar allemaal van die Alfa haantjes zitten die continu hun spieren staan te showen en enorme ruzie trappen over wie er nu op zo'n apparaat mag, en van die overdreven sexy bitches die met hun mobieltje in de hand voor de spiegel staan te poseren voor hun Onlyfans/Instagram/TikTok followers.
Waar ik naar toe ga heb je af en toe ook van dat soort types, maar echt niet irritant veel.
quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:45 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Jullie mogen jullie lekkere sportschoolkont altijd naar mij DM'en.
Elite internet troll pretends to be a naive little boy @Paulquote:
Ik heb door de jaren veel gelezen over abbonementen.quote:Op donderdag 11 januari 2024 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had vroeger een abbonement bij de campus gym omdat het zwembad daarbij zat. In het gym gedeelte had je inderdaad dat soort mensen, maar als je dan het zwembad in ging, dan steeg de gemiddelde leeftijd van 19 naar 35
Ik heb vroeger ook gelezenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik heb door de jaren veel gelezen over abbonementen.
Je hebt het maar druk mee met die drie rollenquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Elite internet troll pretends to be a naive little boy @:paul
Experienced dutch hackler pretends to be a non-native Austrian @:mario390
Tasty bratwurst pretends to be a rookworst @:hemarookworst
Net niet goedgenoeg voor een ONZ topic
Je bent een "d" vergeten.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk mee met die drie rollen
wellicht heb je wat leuke scoops voor een frontpage-artikel?quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Elite internet troll pretends to be a naive little boy @:paul
Experienced dutch hackler pretends to be a non-native Austrian @:mario390
Tasty bratwurst pretends to be a rookworst @:hemarookworst
Net niet goedgenoeg voor een ONZ topic
Ow bij ons werd het gewoon doodnormaal defeceren genoemd.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:06 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bij ons thuis werd poepen vroeger een knoop naaien genoemd.
3? Onder mijn kin zitten maar 2 rollen en mijn buikje bestaat uit 4quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk mee met die drie rollen
Ik ben op stand grootgenaaid.quote:Op donderdag 11 januari 2024 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow bij ons werd het gewoon doodnormaal defeceren genoemd.
Loop je wel minder uit de toon met de rest van de bevolking daarquote:Op donderdag 11 januari 2024 18:07 schreef devzero het volgende:
[..]
3? Onder mijn kin zitten maar 2 rollen en mijn buikje bestaat uit 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |