SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 19:19:01 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
Don't use my nameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haar
Deze is beter
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 19:38:30 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haarje hebt de smaak te pakken. Nee ben nooit blond geweest.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mannen met rare baarden, vrouwen met te grote lippen. Handen die de verkeerde kant op wijzen of te veel/weinig vingers hebben. Wijnglazen die zweven. Bing maakt er nog een puinhoop van![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dottekeDit is meer mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haar
Deze is beter
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij stond nog op blond haarquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]je hebt de smaak te pakken. Nee ben nooit blond geweest.
ja en als je dan zeg een vrouw met dunne lippen, dan krijg je alsnog dikke lippenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Mannen met rare baarden, vrouwen met te grote lippen. Handen die de verkeerde kant op wijzen of te veel/weinig vingers hebben. Wijnglazen die zweven. Bing maakt er nog een puinhoop van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hij stond nog op blond haar
[..]
ja en als je dan zeg een vrouw met dunne lippen, dan krijg je alsnog dikke lippen
"Geen baard. Geen horloge". Oftewel, bing kent het woord "Geen" niet![]()
![]()
En een kopje wat aan je mond hangtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Geen baard. Geen horloge". Oftewel, bing kent het woord "Geen" niet
En een losse hand
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 19:45:28 ]![]()
Ik heb 3 handen, dus drinken uit 2 kopjes kan makkelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En een kopje wat aan je mond hangt
En een losse hand![]()
![]()
Maar je houd dat kopje met je tanden vastquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 handen, dus drinken uit 2 kopjes kan makkelijk![]()
![]()
Daarom is het maar goed dat ik "kopje thee" had gevraag en niet 2l bierglas.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar je houd dat kopje met je tanden vast![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat ik "kopje thee" had gevraag en niet 2l bierglas.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dottekeDoet me aan zo'n GTST-sterretje denken, kan alleen niet op d'r naam komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haar
Deze is beter
[ afbeelding ]
Had ooit een opmerking gemaakt dat hongersnood in Afrika ideaal was tegen de wereldbevolking.![]()
Georgina?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan zo'n GTST-sterretje denken, kan alleen niet op d'r naam komen.
Had ooit een opmerking gemaakt dat hongersnood in Afrika ideaal was tegen de wereldbevolking.![]()
Die ziet er tegenwoordig plasticer uit dan pure plasticquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, het is lang niet zo bitter meer als vroeger, dat weet ik. Maar toch haal ik het hele harde binnenste er uit voor ik het in de oven gooi. Dat stukje vind ik gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:16 schreef Dotteke het volgende: [..] welke bittere kern Dat was ooit eens,
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat kan. Ider zijn smaak. Voor mij geeft het net dat beetje smaak.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, het is lang niet zo bitter meer als vroeger, dat weet ik. Maar toch haal ik het hele harde binnenste er uit voor ik het in de oven gooi. Dat stukje vind ik gewoon niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, het is lang niet zo bitter meer als vroeger, dat weet ik. Maar toch haal ik het hele harde binnenste er uit voor ik het in de oven gooi. Dat stukje vind ik gewoon niet lekker![]()
![]()
@Dotteke ik wil langs deze onsympathieke weg je toch op deze koude winteravond vertellen dat ik je een fijn mens vind.Yea, she's on crack.![]()
lekker chick hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen
Wilma in Rotterdam in de zomer
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze ziet eruit als een onuitstaanbare influencekut.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen
Wilma in Rotterdam in de zomer
[ afbeelding ]Yea, she's on crack.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een onuitstaanbare influencekut.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een onuitstaanbare influencekut.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze voetbalt toch? Maak daar wat mee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
maar wat heb je nou?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:27 schreef Paul het volgende:
veel mensen op het fok forum heb ik gezegd als opdracht
Negerin? Blondine? Brunette?![]()
Swingen Wilma en jij?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:27 schreef Paul het volgende:
veel mensen op het fok forum heb ik gezegd als opdrachtYea, she's on crack.![]()
wilma is blankquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar wat heb je nou?
Negerin? Blondine? Brunette?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
North Sea Jazz?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
of wij wel eens dansen? Ja 1x op festivalYea, she's on crack.![]()
Dat hoor ik niet vaak hier. But thnx 😘quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dotteke ik wil langs deze onsympathieke weg je toch op deze koude winteravond vertellen dat ik je een fijn mens vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is niet genoeg papier op deze wereld om ze allemaal op uit te printen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
En zo ziet een DJMO die de vermoeiende acts van Paul ritueel verbrandt er uit
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is niet genoeg papier op deze wereld om ze allemaal op uit te printen.
STOP DE ACTS NOW!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daarom ook levend Paul verbranden!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is niet genoeg papier op deze wereld om ze allemaal op uit te printen.
Oh jee, ik voel een ban aankomen!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook levend Paul verbranden!![]()
![]()
Pfff nog altijd vergaderingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook levend Paul verbranden!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Nahwquote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dan zou hij typen van: "Not curse, you must!"![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 1848 / +312 / +359 / 2580 / 3052
2. Harrie / 1192 / +27 / +0 / 663 / 1053
3. Mickytjuh / 509 / +33 / +7 / 460 / 635
4. KillemWieft / 425 / +36 / +67 / 192 / 328
5. _UserName_ / 325 / +87 / +17 / 119 / 203
6. Tjalala / 313 / +15 / +10 / 381 / 559
7. mario390 / 219 / +41 / +14 / 324 / 505
8. devzero / 207 / +23 / +9 / 313 / 424
9. hemarookworst / 199 / +22 / +9 / 383 / 534
10. chufi / 195 / +2 / +121 / 102 / 169
11. kree / 187 / +0 / +0 / 229 / 333
12. Ply_ / 144 / +47 / +18 / 177 / 238
13. ToT / 135 / +11 / +6 / 362 / 487
14. DJMO / 124 / +25 / +12 / 248 / 322
15. Dr.Mikey / 115 / +9 / +20 / 124 / 195
16. DerRabbit / 95 / +26 / +3 / 296 / 347
17. HappyCharly / 90 / +0 / +0 / 158 / 206
18. Fogel / 87 / +23 / +5 / 169 / 254
19. M_0_0_N / 84 / +3 / +5 / 180 / 227
20. drakin / 79 / +20 / +0 / 189 / 244SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 09-01-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Mazikeen / 1848 / +312 / +359 / 2580 / 3052
2. Harrie / 1192 / +27 / +0 / 663 / 1053
3. Mickytjuh / 509 / +33 / +7 / 460 / 635
4. KillemWieft / 425 / +36 / +67 / 192 / 328
5. _UserName_ / 325 / +87 / +17 / 119 / 203
6. Tjalala / 313 / +15 / +10 / 381 / 559
7. mario390 / 219 / +41 / +14 / 324 / 505
8. devzero / 207 / +23 / +9 / 313 / 424
9. hemarookworst / 199 / +22 / +9 / 383 / 534
10. chufi / 195 / +2 / +121 / 102 / 169
11. kree / 187 / +0 / +0 / 229 / 333
12. Ply_ / 144 / +47 / +18 / 177 / 238
13. ToT / 135 / +11 / +6 / 362 / 487
14. DJMO / 124 / +25 / +12 / 248 / 322
15. Dr.Mikey / 115 / +9 / +20 / 124 / 195
16. DerRabbit / 95 / +26 / +3 / 296 / 347
17. HappyCharly / 90 / +0 / +0 / 158 / 206
18. Fogel / 87 / +23 / +5 / 169 / 254
19. M_0_0_N / 84 / +3 / +5 / 180 / 227
20. drakin / 79 / +20 / +0 / 189 / 244SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
360 punten
zijn niet normal wanneer je
vannacht niet bent
in mijn grote tijd heb ik 250
punten gemakt maar dat was
van vanacht weg![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:42 schreef mario390 het volgende:
360 punten
zijn niet normal wanneer je
vannacht niet bent
in mijn grote tijd heb ik 250
punten gemakt maar dat was
van vanacht wegja in de nacht slaap ik gewoon
![]()
Geluktquote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
@Rob wordt inmiddels gestoord van me. Ik ben voor de zesde keer The ghost whisperer aan het bingen
?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:56 schreef mario390 het volgende:
je heeft leicht spel wanneer
bijna niemand is![]()
Dat het makkelijk winnen is als je weinig tegenstanders hebt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Valt me tegen als mariotolk dat je dat niet begrijptquote:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nou valt mee hoor. Ik bolk gewoon met kutsmileysquote:Tjah. Ik bolk gewoon best veel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 21:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat het makkelijk winnen is als je weinig tegenstanders hebt.![]()
![]()
Ja ik had effe hulp nodigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt me tegen als mariotolk dat je dat niet begrijpt![]()
![]()
En nu zie ik serieus een smiley van een kut voor me. Bedankt he?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou valt mee hoor. Ik bolk gewoon met kutsmileys
[..]
Tjah. Ik bolk gewoon best veel.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
En nu zie ik serieus een smiley van een kut voor me. Bedankt he?![]()
![]()
Zou Bing de opdracht maak een smiley van een vagina accepteren?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Geen ideequote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zou Bing de opdracht maak een smiley van een vagina accepteren?![]()
![]()
Helaasquote:![]()
'Deze prompt is geblokkeerd. Het systeem heeft deze prompt automatisch gemarkeerd omdat het mogelijk conflict veroorzaakt met ons content-beleid. Meer beleidsschendingen kunnen leiden tot automatische blokkering van uw toegang.'Ik heb er één en ik ben er trots op
Shitquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas![]()
'Deze prompt is geblokkeerd. Het systeem heeft deze prompt automatisch gemarkeerd omdat het mogelijk conflict veroorzaakt met ons content-beleid. Meer beleidsschendingen kunnen leiden tot automatische blokkering van uw toegang.'![]()
![]()
![]()
Ja, mooi he?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
En nu zie ik serieus een smiley van een kut voor me. Bedankt he?![]()
![]()
406quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:33 schreef Mazikeen het volgende:
Wat zijn de meeste punten op een dag gehaald?
@:devzero of @:bondage ?![]()
Owquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:35 schreef devzero het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Ik riep maar watjammer.
![]()
Het is moeilijk te achterhalen. Want herberekenen kan niet vanwege de mensen die op anoniem zijn gegaan (hoewel maar een paar echt kandidaat zijn, zoals aloa). En om nou alle posts van monitor rond 21:30 te zoeken is ook onbegonnen werk.quote:![]()
Oprecht jammerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is moeilijk te achterhalen. Want herberekenen kan niet vanwege de mensen die op anoniem zijn gegaan (hoewel maar een paar echt kandidaat zijn, zoals aloa). En om nou alle posts van monitor rond 21:30 te zoeken is ook onbegonnen werk.![]()
![]()
Ik wel over de 300. 400 nooitquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:43 schreef devzero het volgende:
Ik weet niet of ik ooit meer 250 punten op een dag heb gemaakt, zeker nooit meer dan 300Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vanwege een vermeende dood verwensing of omdat ik het goed voor heb met dit forumquote:![]()
Ripquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vanwege een vermeende dood verwensing of omdat ik het goed voor heb met dit forum![]()
![]()
Je hoeft toch niet te weten wie iemand bolkte om te achterhalen hoeveel punten de poster voor hun post heeft gehaald? Technisch gezien zou het te achterhalen zijn, maar om van dik 5 jaar alles te gaan terug zoeken gaat enorm veel tijd kosten wat het niet waard is voor dat specifieke antwoord.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is moeilijk te achterhalen. Want herberekenen kan niet vanwege de mensen die op anoniem zijn gegaan (hoewel maar een paar echt kandidaat zijn, zoals aloa). En om nou alle posts van monitor rond 21:30 te zoeken is ook onbegonnen werk.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik zie jullie over 5 jaar nog wel eens, als deze reeks en het forum in het algemeen dan nog bestaatquote:
Denk het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zie jullie over 5 jaar nog wel eens, als deze reeks en het forum in het algemeen dan nog bestaat![]()
![]()
Zoals ik het zie blijven de posts van mensen die op anoniem gaan staan en word enkel hun username van hun account nummer verwijderd (voor een deel). Dus ik denk dat het wel na te zoeken is.quote:
Vraag is wil jij door honderd duizenden posts gaan zoeken en berekenen hoeveel punten iedereen hier ooit heeft gehaald voor elke dag dat DTS heeft bestaan?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals ik het zie blijven de posts van mensen die op anoniem gaan staan en word enkel hun username van hun account nummer verwijderd (voor een deel). Dus ik denk dat het wel na te zoeken is.
Vraag is wil jij door honderd duizenden posts gaan zoeken en berekenen hoeveel punten iedereen hier ooit heeft gehaald voor elke dag dat DTS heeft bestaan?![]()
Misschien iemand met een uitkering zoeken die vanuit de participatie wet die taak op zich wil nemen?quote:
In KLB en VBL zijn er genoeg te vinden
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien iemand met een uitkering zoeken die vanuit de participatie wet die taak op zich wil nemen?
In KLB en VBL zijn er genoeg te vinden![]()
![]()
En dan na trappen door een programmaatje te bouwen en in thuisserver te implementeren dat dat doet als ze eenmaal met een antwoord komen om hun fouten aan te duiden
Je laat niks voor mij overquote:
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moest ook wel on warm te blijven natuurlijkquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Bolken zoals de bolk bedoeld isquote:![]()
Was het zo rustig op werk?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik ben misselijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb gewoon de boiler aangehad op een aangename temperatuur.
Met al het methaan dat muis produceerde vanaf kerst avond zijn we al heel 2024 absurd veel aan het stoken voor weinig
Ja en ik was er van half 07:30 tot 20:30. Wel tering veel gedaan op het werkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken zoals de bolk bedoeld is![]()
Was het zo rustig op werk?![]()
![]()
Wow lange dag!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja en ik was er van half 07:30 tot 20:30. Wel tering veel gedaan op het werk
Nog steeds retouren vanuit de feestdagen of andere reden?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Zoveelquote:
Punten 👍Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja maar jij kan gewoon verdomd goed multitasken.
Wellicht blijf je zelfs beter gefocust wanneer je ook aan het bolken bent en krijg je meer gedaan...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Weet je welke retouren kut zijn?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow lange dag!
Nog steeds retouren vanuit de feestdagen of andere reden?
Van Belgen en buitenlandse namen401quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Zoveel
Punten 👍![]()
![]()
Ow ja en ik heb buikpijn van de belastingdienst.
Heb net maar ff ruim 7000 euro overgemaakt voor de voorlopige aanslag van 2024...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tell me.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:02 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Weet je welke retouren kut zijn?
Van Belgen en buitenlandse namen
[..]
401
In mijn tijd bij de grote blauwe punt waren rondom retouren de meeste problemen met Belgen (vanwege lange reistijden van retouren) en van buitenlanders en mensen die dachten de boel te kunnen scammen![]()
Klanten zijn soms gewoon kutOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Mensen zijn vooral gewoon kutquote:
Nou een schoenendoos.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tell me.
In mijn tijd bij de grote blauwe punt waren rondom retouren de meeste problemen met Belgen (vanwege lange reistijden van retouren) en van buitenlanders en mensen die dachten de boel te kunnen scammen![]()
Nederlanders pakken de doos gewoon in in een plastic tasje of papier.
Nee die kutbelgen tapen de doos helemaal in met tape en retour stickkrr erop. Net als de buitenlandse namen Nederlanders.![]()
Oké, daar heb ik geen ervaring mee. Heb nooit zelf gedeald met de manier waarop mensen het terug stuurde, alleen het gezeik van de mensen over dingen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:05 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou een schoenendoos.
Nederlanders pakken de doos gewoon in in een plastic tasje of papier.
Nee die kutbelgen tapen de doos helemaal in met tape en retour stickkrr erop. Net als de buitenlandse namen Nederlanders.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Of... een fucking 5 maanden oude onderbroek.... ja hij is versleten
Ja kut die magic body fashion mag je niet in de droger doen.
Of ze nog garantie hebben
En bol zegt gewoon: ja mevrouw heeft gewoon garantie.
Fuck bol. Waarom zeg je dat tegen de klant
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 23:07:52 ]![]()
Garantie op gedragen ondergoed met slijt plekkenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:07 schreef Mazikeen het volgende:
Of... een fucking 5 maanden oude onderbroek.... ja hij is versleten
Ja kut die magie body fashion mag je niet in de droger doen.
Of ze nog garantie hebben
En bol zegt gewoon: ja mevrouw heeft gewoon garantie.
Fuck bol. Waarom zeg je dat tegen de klant![]()
Welke mafkees heeft die klant dat verteld?
Bol klantenservicequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Garantie op gedragen ondergoed met slijt plekken![]()
Welke mafkees heeft die klant dat verteld?
Ik heb hem teruggezet naar bol met : waarom beloven jullie de klant zoiets? Hier zit geen garantie op. Als jullie de klant willen vergoeden dan moeten jullie dat vooral doen. Maar wij geen niet akkoord met garantie![]()
![]()
Lekker slapen maziOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja precies, en meteen even screenshots en case nummer doorsturen naar partner service. Weten die er ook meteen van en kunnen die wellicht ingrijpen voor er meer onduidelijkheid en verwarring komt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:10 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Bol klantenservice
Ik heb hem teruggezet naar bol met : waarom beloven jullie de klant zoiets? Hier zit geen garantie op. Als jullie de klant willen vergoeden dan moeten jullie dat vooral doen. Maar wij geen niet akkoord met garantieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slim wel.
Mijn klanten zijn gewoon standaard ontevreden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Werkte jij niet in het onderwijs of heb ik dat nu totaal verkeerd begrepen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Slim wel.
Mijn klanten zijn gewoon standaard ontevreden.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb de onderbroeken case niet meer terug gehadquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja precies, en meteen even screenshots en case nummer doorsturen naar partner service. Weten die er ook meteen van en kunnen die wellicht ingrijpen voor er meer onduidelijkheid en verwarring komt.
Dus denk dat bol verhoede heeft![]()
![]()
Dan heeft iemand het daar wel begrepen en heeft een broekie een strenge interne mail gehadquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik heb de onderbroeken case niet meer terug gehad
Dus denk dat bol verhoede heeft![]()
Ik heb ooit een case voorbij gehad waar een klant een kapotte laptop van rond de ¤1500 nieuwwaarde kapot had. Bleek uiteindelijk waterschade te zijn en een of andere mongool had gezegd dat die meteen vergoed werd zonder dat dat ding naar het reparatie centrum hoefde voor inspectie. Hele rant gehoord over dat dat echt niet kon en dat die klant mijn volledige naam en personeels nummer wilde en dat er advocaten op gezet zouden worden etc.
Nooit meer iets van gehoord daarna.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Duivels snel spel van Mazikeenquote:
Te laatIk heb er één en ik ben er trots op
Ahah, een slimme meid is voorbereid!quote:
Stacey van don en adThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kloptquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werkte jij niet in het onderwijs of heb ik dat nu totaal verkeerd begrepen?
Sinas is godinnen drankquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:24 schreef Mazikeen het volgende:
Effe mijn sinas opdrinken. En dan richting bed dit datOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
Ja BolkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Sinas zero van ahquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Sinas is godinnen drank![]()
![]()
Ow, dan heb je gewoon constant mini mensjes rond je lopen zonder leiding of verstand die puur op emotie besluiten maken.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Sinas is godinnen drank
Beetje de fase waar vrouwen in blijven hangen tot hun dood![]()
Klopt. Maar aloa (de originele) maakt ook een kans, want hij haalde soms ook heel veel punten. En je wilt niet de score van 2 anonieme users bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
Je hoeft toch niet te weten wie iemand bolkte om te achterhalen hoeveel punten de poster voor hun post heeft gehaald?
FOK! is een paar keer voor een aantal uur plat gegaan en het zou me eigenlijk niets verbazen als de hoogste score toen gehaald is. Maar dat is maar gokken.![]()
Ze heeft eigenlijk gewonnen die maandquote:Op dinsdag 9 januari 2024 22:53 schreef Shii het volgende:
Yvonne heeft de hoogste score gehaald denk ik.![]()
![]()
Ze zijn rond de 16.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dan heb je gewoon constant mini mensjes rond je lopen zonder leiding of verstand die puur op emotie besluiten maken.
Beetje de fase waar vrouwen in blijven hangen tot hun dood![]()
Dat mini valt wel meeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Waarschijnlijk gaat @Mazikeen ook uitproberen of bolken goed is voor je sekslevenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja maar jij kan gewoon verdomd goed multitasken.
Wellicht blijf je zelfs beter gefocust wanneer je ook aan het bolken bent en krijg je meer gedaan...![]()
![]()
Klopt klopt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Maar aloa (de originele) maakt ook een kans, want hij haalde soms ook heel veel punten. En je wilt niet de score van 2 anonieme users bij elkaar optellen.
FOK! is een paar keer voor een aantal uur plat gegaan en het zou me eigenlijk niets verbazen als de hoogste score toen gehaald is. Maar dat is maar gokken.
Er zijn een aantal complicaties die meespelen en qua AVG regelgeving denk ik dat je ook wel wat regels overtreed door dat helemaal uit te zoeken.
Zat alleen beetje wat intern overleg te spuwen over of het technisch gezien mogelijk was
Waarschijnlijk wat "niet helemaal goedgekeurde medicatie" door het voer of water gemengd denk ik @Grrrrrrrr kennendequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bolkevermaakt zich wel @:Grrrrrrrr
Als je als voorwaarde stelt dat je alleen de hoogste dagscore kunt halen als je niet anoniem bent gegaan, dan kun je het best berekenen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klopt klopt.
Er zijn een aantal complicaties die meespelen en qua AVG regelgeving denk ik dat je ook wel wat regels overtreed door dat helemaal uit te zoeken.
Zat alleen beetje wat intern overleg te spuwen over of het technisch gezien mogelijk was![]()
Ja deze afbeelding stuurde een collega me vanmiddag,quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die had een promo opname voor een show in een koeienstal (boerenrockfestival)
En ik moest zo hard lachen om de DisKoeBol
Ik wilde er meteen een gifje van maken voor hier.
Had ik nu pas tijd voorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Witlof is vet lekker!!!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:40 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik zou gaan koken
Helaas geen witlof. Lekkere groentenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je als voorwaarde stelt dat je alleen de hoogste dagscore kunt halen als je niet anoniem bent gegaan, dan kun je het best berekenen.
moet kunnen voor een keertjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat "niet helemaal goedgekeurde medicatie" door het voer of water gemengd denk ik @:Grrrrrrrr kennende
Uw ADH vitamine Worst
Die medicatie moet ergens worden uitgetest voor het de commerciële markt op gaatquote:
Maar niet de maximale dagscore.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Welke groenten?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:40 schreef devzero het volgende:
Ohja, ik zou gaan koken
Helaas geen witlof. Lekkere groenten![]()
Ahh mag ik wel verzoeken aan de volgende opener om mijn DisKoeBolk in de OP te plaatsen??
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik bedoelde meer het argument zelf.quote:
Neem het niet mee in maximale dag scores, dan is de volgende stap ze ook niet mee te nemen in seizoen scores van afgelopen seizoenen. Dat argument open je dan wel.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Net bij een onschuldige Bolkequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die medicatie moet ergens worden uitgetest voor het de commerciële markt op gaatdoe dat maar bij gevangen van zware delicten
Uw ADH vitamine Worst
Alleen voor de dagscores. Iemand die anoniem is gegaan telt gewoon niet mee.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.![]()
Ik weet niet wat jij gesnoven hebt...quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer het argument zelf.
Neem het niet mee in maximale dag scores, dan is de volgende stap ze ook niet mee te nemen in seizoen scores van afgelopen seizoenen. Dat argument open je dan wel.
Maar een afgesloten seizoen is een afgesloten seizoenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
En dat vind jij een goed plan?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net bij een onschuldige Bolkedoe dat maar bij gevangen van zware delicten
Bij mentaal instabiele mensen medicatie naar binnen pompen waarvan we de uitwerkingen niet weten en ze nog onstabieler kunnen maken?
Wat kan er mis gaan?
Lekker slapen
Ook namens
Snijbiet. Maar dan geroerbakken met wat tomaten en kruiden. In combintie met chana dall (soort van lentils) en roti. En gegrilde kip currie achtig iets.quote:
Klinkt raar, maar is best lekker![]()
![]()
Geïsoleerd kan wel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen voor de dagscores. Iemand die anoniem is gegaan telt gewoon niet mee.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
een gestoorde Bolke wil je ook niet hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat vind jij een goed plan?
Bij mentaal instabiele mensen medicatie naar binnen pompen waarvan we de uitwerkingen niet weten en ze nog onstabieler kunnen maken?
Wat kan er mis gaan?
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben nu al fan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Snijbiet. Maar dan geroerbakken met wat tomaten en kruiden. In combintie met chana dall (soort van lentils) en roti. En gegrilde kip currie achtig iets.
Klinkt raar, maar is best lekkerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik heb lucht verrijkt met CO2 de hele dag door gesnovenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gesnoven hebt...
Maar een afgesloten seizoen is een afgesloten seizoen
Lekker hoor. En klinkt helemaal niet raar wat mij betreft dan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Snijbiet. Maar dan geroerbakken met wat tomaten en kruiden. In combintie met chana dall (soort van lentils) en roti. En gegrilde kip currie achtig iets.
Klinkt raar, maar is best lekker![]()
![]()
Krijgen we wellicht wel interessante gedichten doorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
een gestoorde Bolke wil je ook niet hebben
CO₂ hoop ikquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb lucht verrijkt met CO2 de hele dag door gesnovenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat is correct en tevens juistquote:
GlücklichOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kun je high worden door overtollige inhalatie van grote hoeveelheden menselijk geproduceerde methaan![]()
Ik vraag dit voor een vriend
Uhh je kan er wel raar van gaan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:49 schreef DerRabbit het volgende:
Kun je high worden door overtollige inhalatie van grote hoeveelheden menselijk geproduceerde methaan![]()
Ik vraag dit voor een vriendOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dan moet ik morgen maar gaan zoeken naar betere afzuiging voor alle methaan lucht die muis produceertquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:50 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Uhh je kan er wel raar van gaan doen
Tjah,
Mensen produceren nu eenmaal methaanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Probeer eens een keer dichtbij de bron te snuiven en vertel ons het resultaatquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet ik morgen maar gaan zoeken naar betere afzuiging voor alle methaan lucht die muis produceert
Uw ADH vitamine Worst
Maar ook in zulke grote hoeveelheden dat je er een hele wijk op kunt laten koken
Dat overleeft geen enkel leven organismequote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Probeer eens een keer dichtbij de bron te snuiven en vertel ons het resultaat
Dat is wel heel duurzaam.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Maar ook in zulke grote hoeveelheden dat je er een hele wijk op kunt laten koken![]()
![]()
Goedkoop= duurkoopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
In dat geval: Fuck Groningen, gewoon die hele provincie leeg pompen! Kost wat maar dan heb je ook watquote:
Nou ja als je overlijdt door de stank...Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is een dure koop, maar in jouw woorden is goedkoop uiteindelijk duurkoop.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou ja als je overlijdt door de stank...
Dus dan liever miljoenen aan schade en mensen levens op offeren voor een paar maanden extra gas. Win/win situatie toch!
Ze gaan graag naar de diskoe!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Och arme. Het beest zou helemaal leip wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat "niet helemaal goedgekeurde medicatie" door het voer of water gemengd denk ik @:Grrrrrrrr kennende
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jaaaa diskoe!!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
MoehhhhOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee, dat zeg ik niet. Een anonieme bolk is ook een bolk. Ik zeg alleen dat als we alle posts gaan bekijken om daarmee dagelijkse scores te herbereken, anonieme users niet worden opgenomen in een lijst van topscores. Hun posts hebben wel invloed op andere users.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar daardoor stel je alweer dat er met terug werkende kracht de punten van mensen die op anoniem zijn gegaan hun punten en bolkjes kunt weghalen uit de scores wat de uiteindelijke uitslagen van voorgaande seizoenen kan beïnvloeden.
Als iemand een ronde heeft gewonnen en daarna op anoniem gaat, dan blijft die naam nog in de lijst van winnaars. Daar ga ik niet mee rommelen.
Wat je wel kunt krijgen is dat iemand een hoge dagscore kan hebben, ook al was die persoon uit de lijst. Dat kan met Haags het geval zijn. Tenslotte weet niemand meer wanneer die nou wel en niet in de lijsten stond![]()
Er zat wel veel knoflook door het etenquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:07 schreef Mickytjuh het volgende:
Nou ja als je overlijdt door de stank...![]()
![]()
Devje snapt mijn punt!
Maar het Haags probleem is wel een dingetje ja.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Aloa is een aantal keer in en uit de scores gegaan. Maar dat was zijn oorspronkelijke account en die is op anoniem gegaanquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Devje snapt mijn punt!
Maar het Haags probleem is wel een dingetje ja.![]()
![]()
Ja daArom is Haloa geen probleem![]()
Ik ga zo lekker slapen,
.helaas zal Killem mij vannacht wel inhalen. Maar ik ga er toch echt niet voor wakker blijvenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Slaap zequote:Op woensdag 10 januari 2024 00:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja daArom is Haloa geen probleem![]()
Ik ga zo lekker slapen,
.helaas zal Killem mij vannacht wel inhalen. Maar ik ga er toch echt niet voor wakker blijven
Ik ben er ook niet veel savonds. Ik ben aan een 2de Barbera Kingsolver boek begonnen, maar vertel dat de muis maar niet![]()
![]()
Oehh lekker lezen dus!
Ik ga met DisKoeBolkje naar bedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wordt ze dan boos?quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Slaap ze
Ik ben er ook niet veel savonds. Ik ben aan een 2de Barbera Kingsolver boek begonnen, maar vertel dat de muis maar niet![]()
Maar nogmaals verzoek om diskoe in de OP te plaatsen schatjes van meOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja ja nu weten we het wel, je bent wel heel erg marioaans aan het herhalenquote:Op woensdag 10 januari 2024 00:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nogmaals verzoek om diskoe in de OP te plaatsen schatjes van me
Uw ADH vitamine Worst
Ja je moet toch iets om te bolken met niet enkel
Even volposten, dan kun je zelf openen.quote:Op woensdag 10 januari 2024 00:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar nogmaals verzoek om diskoe in de OP te plaatsen schatjes van me![]()
![]()
Kan ik ook doen
Maar dan zal je zien dat er zo'n OP hunter isOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: