SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 19:19:01 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:13 schreef Mazikeen het volgende:
Don't use my nameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@DottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haar
Deze is beter
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 19:38:30 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dottekeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haarje hebt de smaak te pakken. Nee ben nooit blond geweest.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mannen met rare baarden, vrouwen met te grote lippen. Handen die de verkeerde kant op wijzen of te veel/weinig vingers hebben. Wijnglazen die zweven. Bing maakt er nog een puinhoop van![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dottekeDit is meer mijn kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haar
Deze is beter
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij stond nog op blond haarquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]je hebt de smaak te pakken. Nee ben nooit blond geweest.
ja en als je dan zeg een vrouw met dunne lippen, dan krijg je alsnog dikke lippenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:39 schreef devzero het volgende:
Mannen met rare baarden, vrouwen met te grote lippen. Handen die de verkeerde kant op wijzen of te veel/weinig vingers hebben. Wijnglazen die zweven. Bing maakt er nog een puinhoop van![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:40 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
hij stond nog op blond haar
[..]
ja en als je dan zeg een vrouw met dunne lippen, dan krijg je alsnog dikke lippen
"Geen baard. Geen horloge". Oftewel, bing kent het woord "Geen" niet![]()
![]()
En een kopje wat aan je mond hangtquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:44 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Geen baard. Geen horloge". Oftewel, bing kent het woord "Geen" niet
En een losse hand
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 19:45:28 ]![]()
Ik heb 3 handen, dus drinken uit 2 kopjes kan makkelijkquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:45 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
En een kopje wat aan je mond hangt
En een losse hand![]()
![]()
Maar je houd dat kopje met je tanden vastquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 3 handen, dus drinken uit 2 kopjes kan makkelijk![]()
![]()
Daarom is het maar goed dat ik "kopje thee" had gevraag en niet 2l bierglas.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:46 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Maar je houd dat kopje met je tanden vast![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom is het maar goed dat ik "kopje thee" had gevraag en niet 2l bierglas.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dottekeDoet me aan zo'n GTST-sterretje denken, kan alleen niet op d'r naam komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow wacht je hebt geen blond haar
Deze is beter
[ afbeelding ]
Had ooit een opmerking gemaakt dat hongersnood in Afrika ideaal was tegen de wereldbevolking.![]()
Georgina?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me aan zo'n GTST-sterretje denken, kan alleen niet op d'r naam komen.
Had ooit een opmerking gemaakt dat hongersnood in Afrika ideaal was tegen de wereldbevolking.![]()
Die ziet er tegenwoordig plasticer uit dan pure plasticquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja, het is lang niet zo bitter meer als vroeger, dat weet ik. Maar toch haal ik het hele harde binnenste er uit voor ik het in de oven gooi. Dat stukje vind ik gewoon niet lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:16 schreef Dotteke het volgende: [..] welke bittere kern Dat was ooit eens,
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat kan. Ider zijn smaak. Voor mij geeft het net dat beetje smaak.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, het is lang niet zo bitter meer als vroeger, dat weet ik. Maar toch haal ik het hele harde binnenste er uit voor ik het in de oven gooi. Dat stukje vind ik gewoon niet lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat heb ik ook hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, het is lang niet zo bitter meer als vroeger, dat weet ik. Maar toch haal ik het hele harde binnenste er uit voor ik het in de oven gooi. Dat stukje vind ik gewoon niet lekker![]()
![]()
@Dotteke ik wil langs deze onsympathieke weg je toch op deze koude winteravond vertellen dat ik je een fijn mens vind.Yea, she's on crack.![]()
lekker chick hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen
Wilma in Rotterdam in de zomer
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze ziet eruit als een onuitstaanbare influencekut.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:20 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen
Wilma in Rotterdam in de zomer
[ afbeelding ]Yea, she's on crack.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een onuitstaanbare influencekut.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:22 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ze ziet eruit als een onuitstaanbare influencekut.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ze voetbalt toch? Maak daar wat mee
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
maar wat heb je nou?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:27 schreef Paul het volgende:
veel mensen op het fok forum heb ik gezegd als opdracht
Negerin? Blondine? Brunette?![]()
Swingen Wilma en jij?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:27 schreef Paul het volgende:
veel mensen op het fok forum heb ik gezegd als opdrachtYea, she's on crack.![]()
wilma is blankquote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:27 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
maar wat heb je nou?
Negerin? Blondine? Brunette?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
North Sea Jazz?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
of wij wel eens dansen? Ja 1x op festivalYea, she's on crack.![]()
Dat hoor ik niet vaak hier. But thnx 😘quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
@:Dotteke ik wil langs deze onsympathieke weg je toch op deze koude winteravond vertellen dat ik je een fijn mens vind.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er is niet genoeg papier op deze wereld om ze allemaal op uit te printen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
En zo ziet een DJMO die de vermoeiende acts van Paul ritueel verbrandt er uit
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is niet genoeg papier op deze wereld om ze allemaal op uit te printen.
STOP DE ACTS NOW!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daarom ook levend Paul verbranden!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is niet genoeg papier op deze wereld om ze allemaal op uit te printen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Oh jee, ik voel een ban aankomen!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook levend Paul verbranden!![]()
![]()
Pfff nog altijd vergaderingOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook levend Paul verbranden!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 20:41 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: