SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is het al tijd voor?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De Noordoostpolderquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de Noordoostpolder. Niemand keek raar op als je in je eentje langs kanalen en landwegen fietste naar vrienden. Nu wordt ik raar aangekeken als ik mijn dochtertje en een vriendinnetje alleen naar het park laat lopen, wat om de hoek ligt.Hoe ben je dat trauma ter boven gekomen dan?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daarom hebben mannelijke koks als geheel ook het tienvoud aan sterren ten opzichte van vrouwelijke koks. Omdat mannen niet kunnen koken en vrouwen welquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een man die kookt? Niet te vertrouwen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom hebben mannelijke koks als geheel ook het tienvoud aan sterren ten opzichte van vrouwelijke koks. Omdat mannen niet kunnen koken en vrouwen wel
Of het zijn allemaal transmannenTrotste mama van Ambar
Lastig. Gelukkig heb ik geen nachtmerries meer van bollen pellen tijdens de zomervakantiequote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De NoordoostpolderHoe ben je dat trauma ter boven gekomen dan?
![]()
![]()
Dat verklaart wel waarom Gordon Ramsay zo veel stemming wisselingen heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart.
Of het zijn allemaal transmannen
Zullen we @ieniminimuis voortaan vragen om sarcastische opmerkingen aan te duiden met een disclaimer?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom hebben mannelijke koks als geheel ook het tienvoud aan sterren ten opzichte van vrouwelijke koks. Omdat mannen niet kunnen koken en vrouwen wel![]()
Lijkt mij heel onverstandigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we @:ieniminimuis voortaan vragen om sarcastische opmerkingen aan te duiden met een disclaimer?Trotste mama van Ambar
Graagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we @:ieniminimuis voortaan vragen om sarcastische opmerkingen aan te duiden met een disclaimer?![]()
Daar is Sheldon ook blij mee
Ik ben een millenial. Mijn leven hangt aan elkaar van ironie, sarcasme, memes en avocado's
Trotste mama van Ambar
En vergeet niet je havermout melk cappuccino!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een millenial. Mijn leven hangt aan elkaar van ironie, sarcasme, memes en avocado'sOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik mag geen koffie drinken van de directeur.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet niet je havermout melk cappuccino!Trotste mama van Ambar
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hmmm. Bing weet nog niet dat ik geen groente eet
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:33 schreef DJMO het volgende:
Hmmm. Bing weet nog niet dat ik geen groente eet
Trotste mama van Ambar
Er zijn wel wat uitzonderingen hoor. Zo vind ik rode bietjes wel lekker, net als bloemkool (met saus) en witlof met ham en kaas uit de ovenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Dit vond ik wel grappig trouwens. In de mobiele app herkende hij m'n nieuwe opdracht van de opdracht daarvoor en stelde daar terug een vraag over
Geniet ervan!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar natuurlijk. Ik ken elke hond op aarde.quote:Trotste mama van Ambar
Ze mogen de vloer daar wel eens schoonmaken.I'm surrounded by morons!
maar rex was toch ookquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik ken elke hond op aarde.
bij julie in tv![]()
Je kent zelfs mijn knuffelhond lang voor dtsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik ken elke hond op aarde.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maar rex was toch ookquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kent zelfs mijn knuffelhond lang voor dts
bij julie in tv![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:44 schreef Fogel het volgende:
Ze mogen de vloer daar wel eens schoonmaken.![]()
![]()
ik kijk geen tvquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar rex was toch ook
bij julie in tvUw ADH vitamine Worst
Een schaaphond?quote:I'm surrounded by morons!
@mario390SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een man zonder baard en een duitse herdershond die aan het wandelen zijn op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uiteraard. Ik zei niet voor niets: elke hond.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kent zelfs mijn knuffelhond lang voor dtsTrotste mama van Ambar
wat voor hond was het dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zei niet voor niets: elke hond.Uw ADH vitamine Worst
We hoeven voorlopig nog niet bang te zijn dat AI onze banen afpakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:00 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Jadikke oosterijker met herdershond.
ChatGTP word wel hard aan het werk gezet vandaag
4 poten, staart, kop. Lijkt verdacht veel op een hond.quote:Trotste mama van Ambar
Kont afvegen is sowieso alleen voor homo'squote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had en zort, moest ik
niet afvegenTrotste mama van Ambar
Wie is die rare vent in die rode regenjas die nu een wandeling maakt? Is dat niet die man met dat rare accent die verderop op de hoek woont? Die altijd savonds met zijn schattige dochtertje een rondje loopt ja het eten? Wat een gek om nu te wandelen, straks komt er een vliegende tuinstoel tegen zijn hoofd![]()
welke ras bedoel iquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
4 poten, staart, kop. Lijkt verdacht veel op een hond.Uw ADH vitamine Worst
Racist.quote:
Ik ben inclusief en woke, ik denk niet in rassen.Trotste mama van Ambar
heb je een nederlands accent of ene amerikaans accentquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:06 schreef devzero het volgende:
Wie is die rare vent in die rode regenjas die nu een wandeling maakt? Is dat niet die man met dat rare accent die verderop op de hoek woont? Die altijd savonds met zijn schattige dochtertje een rondje loopt ja het eten? Wat een gek om nu te wandelen, straks komt er een vliegende tuinstoel tegen zijn hoofd
Dus amerikaans sprekend met accent
Of nederlands sprekend met accent![]()
Mijn kat voelt zich buitengeslotenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Racist.
Ik ben inclusief en woke, ik denk niet in rassen.![]()
![]()
Beidenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:07 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
heb je een nederlands accent of ene amerikaans accent
Dus amerikaans sprekend met accent
Of nederlands sprekend met accent![]()
![]()
vroeger dus welquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Racist.
Ik ben inclusief en woke, ik denk niet in rassen.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 08:34 schreef ieniminimuis het volgende:
het is een Basset en daarmee punt uit.
Dat mensen het verschil niet tussen een Basset en een Beagle weten...
Als ik een euro zou krijgen voor elke keer dat onze Basset uitgescholden werd voor Beagle dan had ik toch wel een aardig zakcentje.Uw ADH vitamine Worst
Is het geen hond die zich identificeert als kat?quote:Trotste mama van Ambar
Serieus in gaan op mijn sarcastische en ironische middagquote:
Trotste mama van Ambar
nee joh vond het wel lachenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Serieus in gaan op mijn sarcastische en ironische middagUw ADH vitamine Worst
OMG het was nog een serieus topic van Hema ook nog
Jammer wel dat de foto's het niet doenTrotste mama van Ambar
Hij klinkt soms als een schaapje, dus eerder een ramquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is het geen hond die zich identificeert als kat?![]()
Hoe zou ram het vinden om een broertje of zusje te krijgen? Een wasbeer ofzo die zich identificeert als kat?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij klinkt soms als een schaapje, dus eerder een ramTrotste mama van Ambar
nou ja semi serieusquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG het was nog een serieus topic van Hema ook nog
Jammer wel dat de foto's het niet doen
vergelijkbare foto
KLB / Hond kijkt treurigUw ADH vitamine Worst
Dat is wel een basset ja. Ik had in 2012quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja semi serieus
vergelijkbare foto
KLB / Hond kijkt treurigal gelijk
Trotste mama van Ambar
Ik heb weinig met wasberen. Op een afstand zien ze er schattig uit, maar ze poepen gewoon in je tuinquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoe zou ram het vinden om een broertje of zusje te krijgen? Een wasbeer ofzo die zich identificeert als kat?![]()
![]()
Maar ik ben een soort van Disney prinsesje. Ik vind alle dieren schattigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb weinig met wasberen. Op een afstand zien ze er schattig uit, maar ze poepen gewoon in je tuin
Trotste mama van Ambar
Ik zie dat ik daar ook in heb gereageerdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nou ja semi serieus
vergelijkbare foto
KLB / Hond kijkt treurig![]()
![]()
heb je nooit commisaris rexquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij klinkt soms als een schaapje, dus eerder een ram
gekijkt?![]()
Wist je dat er een gondel naar beneden was gevallen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je nooit commisaris rex
gekijkt?![]()
je hebt wel vaker op mij gereageerd, jouw eerste interactie van mij was ook een leuke, ik mij volgens mij afvragen waarom in dollarsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie dat ik daar ook in heb gereageerd
quote:Op woensdag 1 februari 2012 03:31 schreef devzero het volgende:
Is dat niet die duitse sekt van $10 per fles?Uw ADH vitamine Worst
zeker heb hier allesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wist je dat er een gondel naar beneden was gevallen?
van geplaast![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Wist je dat er een gondel naar beneden was gevallen?![]()
![]()
Ik was wel erg serieus in dat topicquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:19 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je hebt wel vaker op mij gereageerd, jouw eerste interactie van mij was ook een leuke, ik mij volgens mij afvragen waarom in dollars
[..]![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 12:29 schreef Mazikeen het volgende:
@:M_0_0_N
Jaaaa!! dit is zo mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja maar je heb het al 1000 keer gezegdquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet grappig he
1 lopt met de levenIn roze pyama?quote:
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2024 16:26:03 ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:23 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar je heb het al 1000 keer gezegd
[..]
In roze pyama?![]()
![]()
![]()
Ik was toen nog verstandig, eerst studeren dan drinkenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik was wel erg serieus in dat topicUw ADH vitamine Worst
Het is "laat" en ik ben nu volgens mij de enige die nog op kantoor is
Las het in de krant. Erg hoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja. Boodschappen doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
ziet er wel uit als een tokkiefeestquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:33 schreef Paul het volgende:
ik gaan met @:mazikeen hierheen hee
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
was zij in de Top 2000?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er wel uit als een tokkiefeest
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
waarom zou je dat willenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
deze dagen plaatste naomi en beeldquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ziet er wel uit als een tokkiefeest
zij had en micro bestellt,, mar gekregt heeft
zij en schirmde heeft uitgezien als
en micro![]()
microquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
deze dagen plaatste naomi en beeld
zij had en micro bestellt,, mar gekregt heeft
zij en schirmde heeft uitgezien als
en microschirm
Uw ADH vitamine Worst
Nutteloos feitje, maar ik had vroeger een account op de Cray van het ECMWF (via iemand van het KNMI waar ik toen samenwerkte). Die machine is al lang geleden bij het straatvuil gezet en mijn account was ook snel weer door de shredderquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:37 schreef Paul het volgende:
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland![]()
![]()
Nou eerste post van iemand die weer en klimaat door elkaar haalt is er weer hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:37 schreef Paul het volgende:
NWS / Weermodel voorspelt ‘sneeuwbom des doods’ in Nederland![]()
Uw ADH vitamine Worst
ergisteren kwam mutti
om 1:45 draaide de sleutel en
stand erin, ik dacht ik draai en film![]()
ze zei in huis lopt
irgendwo water![]()
in de gesloten instelling ben je toch veilig?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:47 schreef Paul het volgende:
IK BEN BANG VOOR DE SNEEUWBOM VOLGENDE WEEK @:MAZIKEEN IK BEN BANGUw ADH vitamine Worst
OKquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:47 schreef mario390 het volgende:
ergisteren kwam mutti
ze zei in huis lopt
irgendwo waterWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
rustig paulquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:47 schreef Paul het volgende:
IK BEN BANG VOOR DE SNEEUWBOM VOLGENDE WEEK @:MAZIKEEN IK BEN BANG![]()
Wist je al dat Franz Beckenbauer overleden is?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:47 schreef mario390 het volgende:
ergisteren kwam mutti
ze zei in huis lopt
irgendwo water![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wist je al dat Franz Beckenbauer overleden is?hou op
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wist je al dat Franz Beckenbauer overleden is?
Hij legt wel graag dingen vaak uit. Misschien kan hij docent worden en collega van @Mickytjuh wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wist je al dat Franz Beckenbauer overleden is?Uw ADH vitamine Worst
Hij herhaalt graag, maar uitleggen durf ik het niet te noemenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij legt wel graag dingen vaak uit. Misschien kan hij docent worden en collega van @:Mickytjuh worden![]()
Dan kan mario beter omroepen bij ÖBBquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij herhaalt graag, maar uitleggen durf ik het niet te noemenUw ADH vitamine Worst
PAPIER HIER PAPIER HIERquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan kan mario beter omroepen bij ÖBB
JULLIE HEBBEN
DOCH AUCH
PAPIER![]()
je weet toch nietquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:59 schreef devzero het volgende:
[..]
PAPIER HIER PAPIER HIER
JULLIE HEBBEN
DOCH AUCH
PAPIER
wat öbb is![]()
![]()
Maybequote:![]()
Nee ik weet niet, geen idee of ik ooit meer dan 312 punten gehaald heb
Kan ik oktober wel een keer gebeurd zijn![]()
Eten zoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toen pissen plassen werd begon het gezeik.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:10 schreef Mazikeen het volgende:
Ik over een uurtje denk ik.
Ik ga nu wel even plassen![]()
Lekker is dat zegquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen pissen plassen werd begon het gezeik.![]()
Wat was wassen voordat wassen wassen was?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Toen pissen plassen werd begon het gezeik.Uw ADH vitamine Worst
issenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat was wassen voordat wassen wassen was?Trotste mama van Ambar
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar moet op gespankt worden, dan worden ze vanzelf warmquote:
Uw ADH vitamine Worst
whoehoeeeeeequote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar moet op gespankt worden, dan worden ze vanzelf warm![]()
![]()
@Mazikeen zal ik wilma voordragen, als ze mij overleefd kan ze heel rotterdam wel aan
NWS / Aboutaleb stopt als burgemeester van RotterdamWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik wist dit nog niet. Dit is het beste nieuws ooitquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:19 schreef Paul het volgende:
@:mazikeen zal ik wilma voordragen, als ze mij overleefd kan ze heel rotterdam wel aan
NWS / Aboutaleb stopt als burgemeester van Rotterdam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wist dit nog niet. Dit is het beste nieuws ooit![]()
![]()
Iemand die wel Zomercarnaval door laat gaan met elk jaar schietpartijen, maar een dance parade mag niet
Mongooltje![]()
![]()
Wordt vast opgevolgd door een Afrikaanse lesbische moslima in een rolstoel die onze taal lang niet machtig is, om de bevolking zo goed mogelijk te vertegenwoordigen in deze tijden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wist dit nog niet. Dit is het beste nieuws ooit![]()
Als die Afrikaanse lesbische moslima in een rolstoel die onze taal lang niet machtig is de Dance Parade weer invoert, vind ik het helemaal primaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt vast opgevolgd door een Afrikaanse lesbische moslima in een rolstoel die onze taal lang niet machtig is, om de bevolking zo goed mogelijk te vertegenwoordigen in deze tijden.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Als die Afrikaanse lesbische moslima in een rolstoel die onze taal lang niet machtig is de Dance Parade weer invoert, vind ik het helemaal prima![]()
![]()
Kan ze lekker meedoen met rolstoeldansen en zo kijken of er nog wat te scharen valt!
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
![]()
Kan ze lekker meedoen met rolstoeldansen en zo kijken of er nog wat te scharen valt!
Echt hoor ik Wil dance parade terug![]()
![]()
öbbquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:25 schreef devzero het volgende:
Is anti-woke eigenlijk ook niet gewoon heel erg woke?
is oostenrijkse
bandesbuhnen![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat over een 5 jarig meisje, dus ik hoop van niet.
Is naar een boek van Astrid Lindgren!
![]()
Jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 16:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Wist je al dat Franz Beckenbauer overleden is?
Even een afscheidsliedje voor hem
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Maar ik ben weer thuis.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Haha ja war een hel
Vooral omdat ik om 19:30 weer een vergadering hebOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Altijd zeuren tegen supportersquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Haha ja war een hel
Vooral omdat ik om 19:30 weer een vergadering heb![]()
![]()
Aboutalebquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok, ik moet voor ik ga vergaderingen nog een oude wijven dutje doen,
De stukken doorlezen,
Eten opwarmen
Eten
.hoe laat zet ik de wekker?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hij was laatst nog al negatief over Wilders zou het daar mee te maken hebben?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Half achtquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
De verhulsjes leuke mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb hem toch iets eerder gezet want voor de vergadering moet ik ook nog 20 minuten rijden.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
JaaaaaOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik ben gewoon echt doodopOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Tot zoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:33 schreef Mazikeen het volgende:
Dus....Hey je misbruikt mijn naam 😛SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:36 schreef Mazikeen het volgende:
hihiPotjandorieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mijn buik doet rare geluiden makeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Nee heb hongerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Kijk. Ik eet wel groente!Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Rob wil het ooi niet eten, maar als je de witlof kookt met een bouillonblokje en voor het de oven ingaat de bittere kern wegsnijdt is het echt hartstikke lekkerquote:![]()
Ik haalde bittere kern ook weg, en dan kook ik het.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob wil het ooi niet eten, maar als je de witlof kookt met een bouillonblokje en voor het de oven ingaat de bittere kern wegsnijdt is het echt hartstikke lekker![]()
En dan prakken door de aardappeltjes. en dan lust ik het ook![]()
![]()
Zo bitter is witlof niet meer, net zoals spruiten minder sterke smaak heeft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spruiten lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welke bittere kern Dat was ooit eens,quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
@:Rob wil het ooi niet eten, maar als je de witlof kookt met een bouillonblokje en voor het de oven ingaat de bittere kern wegsnijdt is het echt hartstikke lekker
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heyquote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
welke bittere kern Dat was ooit eens,![]()
![]()
alle groenten hebben een mildere smaak gekregen. Alles moet snel snel snel zo jammerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: