SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Is het al tijd voor?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
De Noordoostpolderquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in de Noordoostpolder. Niemand keek raar op als je in je eentje langs kanalen en landwegen fietste naar vrienden. Nu wordt ik raar aangekeken als ik mijn dochtertje en een vriendinnetje alleen naar het park laat lopen, wat om de hoek ligt.Hoe ben je dat trauma ter boven gekomen dan?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Daarom hebben mannelijke koks als geheel ook het tienvoud aan sterren ten opzichte van vrouwelijke koks. Omdat mannen niet kunnen koken en vrouwen welquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een man die kookt? Niet te vertrouwen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom hebben mannelijke koks als geheel ook het tienvoud aan sterren ten opzichte van vrouwelijke koks. Omdat mannen niet kunnen koken en vrouwen wel
Of het zijn allemaal transmannenTrotste mama van Ambar
Lastig. Gelukkig heb ik geen nachtmerries meer van bollen pellen tijdens de zomervakantiequote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De NoordoostpolderHoe ben je dat trauma ter boven gekomen dan?
![]()
![]()
Dat verklaart wel waarom Gordon Ramsay zo veel stemming wisselingen heeftquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart.
Of het zijn allemaal transmannen
Zullen we @ieniminimuis voortaan vragen om sarcastische opmerkingen aan te duiden met een disclaimer?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom hebben mannelijke koks als geheel ook het tienvoud aan sterren ten opzichte van vrouwelijke koks. Omdat mannen niet kunnen koken en vrouwen wel![]()
Lijkt mij heel onverstandigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we @:ieniminimuis voortaan vragen om sarcastische opmerkingen aan te duiden met een disclaimer?Trotste mama van Ambar
Graagquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Zullen we @:ieniminimuis voortaan vragen om sarcastische opmerkingen aan te duiden met een disclaimer?![]()
Daar is Sheldon ook blij mee
Ik ben een millenial. Mijn leven hangt aan elkaar van ironie, sarcasme, memes en avocado's
Trotste mama van Ambar
En vergeet niet je havermout melk cappuccino!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben een millenial. Mijn leven hangt aan elkaar van ironie, sarcasme, memes en avocado'sOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik mag geen koffie drinken van de directeur.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En vergeet niet je havermout melk cappuccino!Trotste mama van Ambar
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hmmm. Bing weet nog niet dat ik geen groente eet
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:33 schreef DJMO het volgende:
Hmmm. Bing weet nog niet dat ik geen groente eet
Trotste mama van Ambar
Er zijn wel wat uitzonderingen hoor. Zo vind ik rode bietjes wel lekker, net als bloemkool (met saus) en witlof met ham en kaas uit de ovenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Dit vond ik wel grappig trouwens. In de mobiele app herkende hij m'n nieuwe opdracht van de opdracht daarvoor en stelde daar terug een vraag over
Geniet ervan!quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Maar natuurlijk. Ik ken elke hond op aarde.quote:Trotste mama van Ambar
Ze mogen de vloer daar wel eens schoonmaken.I'm surrounded by morons!
maar rex was toch ookquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik ken elke hond op aarde.
bij julie in tv![]()
Je kent zelfs mijn knuffelhond lang voor dtsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Ik ken elke hond op aarde.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maar rex was toch ookquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kent zelfs mijn knuffelhond lang voor dts
bij julie in tv![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:44 schreef Fogel het volgende:
Ze mogen de vloer daar wel eens schoonmaken.![]()
![]()
ik kijk geen tvquote:Op dinsdag 9 januari 2024 15:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar rex was toch ook
bij julie in tvUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: