quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:20 schreef nostra het volgende:
https://www.groene.nl/art(...)-%5BLIST_EMAIL_ID%5D
Artikel van De Groene over Omtzigt
Correctquote:Op maandag 8 januari 2024 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja laten we wel wezen. Het is veel mensen net zo goed te doen om Nederlanders van bijvoorbeeld Turkse of Marokkaanse afkomst. De "minder Marokkanen"-uitspraak sloeg natuurlijk niet op die paar veiligelanders die het asielsysteem terroriseren.
Aboutaleb gaat hem als partijleider vervangen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Frans is kennelijk alweer op zoek naar wat nieuws. Das rap. Doei Frans.
Moet dan van buiten het parlement…quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Aboutaleb gaat hem als partijleider vervangen?
Dat zagen we wel aankomen, toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Het is op zijn minst toevallig dat beide nieuwsberichten op dezelfde dag verschijnen, ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Aboutaleb gaat hem als partijleider vervangen?
Binnen de TK kan Klaver natuurlijk prima het fvz-schap overnemen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet dan van buiten het parlement…
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:21 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Dat hij genoemd wordt is niet onlogisch. Had ook Rutte wel bij dat rijtje verwacht. Maar verder geloof ik weinig van dit soort speculaties. Ook Sanchez uit Spanje staat er op maar is net aan een nieuwe termijn als premier begonnen, dus dat ligt ook niet zo voor de hand.quote:
Inderdaad, dit lijkt me niet bij Timmermans zelf vandaan te komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:07 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Dat hij genoemd wordt is niet onlogisch. Had ook Rutte wel bij dat rijtje verwacht. Maar verder geloof ik weinig van dit soort speculaties. Ook Sanchez uit Spanje staat er op maar is net aan een nieuwe termijn als premier begonnen, dus dat ligt ook niet zo voor de hand.
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 17:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat zagen we wel aankomen, toch?
[..]
Het is op zijn minst toevallig dat beide nieuwsberichten op dezelfde dag verschijnen, ja.
Lijkt me ook niet zo gek als het volk waarvoor je dingen beter wilt maken je alleen maar verrot scheld.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:31 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, als het de linksen tegenzit dan rennen ze gelijk weer weg.
Frans of frans of frans..
ScheldTquote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:35 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet zo gek als het volk waarvoor je dingen beter wilt maken je alleen maar verrot scheld.
Ik denk niet dat die daar nu heel rouwig over gaan zijn.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
ScheldT
Nou, en de kiezers die wel op je hebben gestemd?
Het is gewoon een artikel van de financial times waar dit in staat (en ja dat heb ik gecheckt voor het plaatsen). Dat is gewoon een serieuze bron.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:44 schreef Hanca het volgende:
Hoe mensen een willekeurige tweet zo voor waar aannemen, terwijl 2 van de 3 namen echt net begonnen zijn aan een nieuwe baan, dat verbaast me wel. Hebben jullie nu nog niet door dat 99% van wat op twitter staat volledige nonsens is? Hoe groot schatten jullie de kans dat Sanchez nu al weer zijn kabinet laat vallen, met het risico dat het rechts nu wel lukt een meerderheid te halen? Die kans is toch praktisch 0? Hoeveel waarde moet je dan hechten aan de andere namen? Ook gewoon helemaal 0, toch?
Twitter is geen nieuwsbron.
Het is nogal logisch dat Timmermans genoemd word maar hier word er gedaan alsof dat van hemzelf afkomstig is en dat hij vertrekt uit de 2e Kamer, sommigen roepen dat hij er naar gesolliciteerd heeft op basis van helemaal niets.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is gewoon een artikel van de financial times waar dit in staat (en ja dat heb ik gecheckt voor het plaatsen). Dat is gewoon een serieuze bron.
Het is ook niet gebeurd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 18:13 schreef Hexagon het volgende:
Nou lijkt me Johan Derksen niet echt degene die dat gaat bepalen.
Dat doet hij ook en hij verloor niet, PvdA/GL won in vergelijking met de vorige verkiezingen flink, dacht ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 19:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Het is ook niet gebeurd.
Maar het ging met name om zijn toezegging dat hij ook bij verlies door zou gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |