Ze wilde eigenlijk man zijn, deze zus van Pia Beck...quote:
gok eerlijk gezegd een kruising... had ook wel wat weg van onze hond. Denk iets van een corgi in zich iig.quote:Op donderdag 11 januari 2024 22:09 schreef freaky40 het volgende:
Wat voor ras was van dat hondje van die Haagse meid met die slome duikelaar? Leuke hond!
Ja zoiets dacht ik ook, die spitse oortjes en die oogjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 09:21 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
gok eerlijk gezegd een kruising... had ook wel wat weg van onze hond. Denk iets van een corgi in zich iig.
Ja, deed me een beetje aan de onze denken... hij keek soms ook net zo hahaquote:Op vrijdag 12 januari 2024 10:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, die spitse oortjes en die oogjes.
Ja, jammer dat de makers er dan zo'n leedvermaakstuk van maken door het tonen van die berichtjes. Leek me verder een lieve man, maar wel wat overenthousiast waardoor haar oester stevig dichtklapte.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:36 schreef RipCity het volgende:
Wat een chagrijnig stel (oude)vrouwen hebben ze de laatste weken zeg.
Dat is echt een leuke show. Nog best integer gedaan ook voor Netflix zijndequote:Op maandag 29 januari 2024 21:44 schreef freaky40 het volgende:
Weer een stel autisten, Love on the Spectrum op Netflix is leuker om te kijken...
zag in het voorstukje na de aflevering van gisteren dat ze niet op 1 lijn zitten wat betreft de kinderwens. Verder wel goeie match iddquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuke match dit tussen die 2 tekenaars
Da's toch wel belangrijk dingetje.. hopelijk komen ze er samen uit, mooi stel! Maar haar tattoos.. wat staat er in hemelsnaam op haar buik? Leek wel vliegende Dus in het schaap?! 😱quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zag in het voorstukje na de aflevering van gisteren dat ze niet op 1 lijn zitten wat betreft de kinderwens. Verder wel goeie match idd
Ja wel vertrouwen in dat dit een match wordt. Geen ideequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:49 schreef Perla het volgende:
[..]
Da's toch wel belangrijk dingetje.. hopelijk komen ze er samen uit, mooi stel! Maar haar tattoos.. wat staat er in hemelsnaam op haar buik? Leek wel vliegende Dus in het schaap?! 😱
Al wil hij wel erg graag en heb ik t idee dat zij daar nog niet helemaal in meegaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja wel vertrouwen in dat dit een match wordt. Geen ideemaarik hou er wel van
Tsja regelmatig leidt zo'n relatie tot de één die de ander tegens diens zin weet over te halen waardoor langzaamaan wrok ontstaat. En dan uiteindelijk klapt de relatie.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:49 schreef Perla het volgende:
[..]
Da's toch wel belangrijk dingetje.. hopelijk komen ze er samen uit, mooi stel! Maar haar tattoos.. wat staat er in hemelsnaam op haar buik? Leek wel vliegende Dus in het schaap?! 😱
Hij heeft de vorige keer niet goed opgeletquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:14 schreef RipCity het volgende:
Wat zal die jongen spijt hebben dat die zich heeft aangemeld voor haar
Was ze in haar eerste optreden ofzo ook zo? Ze leek er niet eens zin in te hebben. Raar gedrag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Beetje te hoog in haar mooie bolletje die blondie, omdat mevrouw een hele TV ster is geworden in haar aflevering natuurlijk...wat een verbeelding.
Was dat die Nick? Laatst zag ik hem nog in Veronica "Overtreders" met een groepje vrienden in de tram zonder kaartjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Eerste keer vond ik haar nog wel leuk overkomen maar misschien komt dat achteraf omdat ze zat opgescheept met een juist omhooggeschoten kereltje.
Die is volgens mij ook nog eens teruggekomen en toen was ie net zo vervelend.
Haha ja zou best kunnen!quote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was dat die Nick? Laatst zag ik hem nog in Veronica "Overtreders" met een groepje vrienden in de tram zonder kaartje
Heb 12 x ' ja precies' gehoord ..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:48 schreef freaky40 het volgende:
We hebben we er weer 1 met een stopwoordje: ‘Ja precies’ als reactie op tekst van die gast. Overigens is ze net zo ‘stoffig’ als haar haar….
Zat bij Humberto in de show vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Mooi momentje voor De TV Draait Door (uit DWDD), maar dat bestaat helaas niet meer. Ook niet in een ander programma meen ik.
Vreselijk he. Arme man. 😝quote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef lily het volgende:
Die vrouw![]()
Je zal er 24 uur mee opgescheept zitten.
Hoe kunnen ze die koppelen aan die man. Gewoon zieligquote:
Stteds als je denkt ze kunnen ze niet gekker vinden komt er weer wat 🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef Dutch_view het volgende:
Arme Frans![]()
Nog nooit zo'n gestoord wijf gezien in LLDL
En ochtends als ontbijt dan cola drinken en dat vier keer per dag herhalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef Dutch_view het volgende:
Snachts gaan eten en op de bank in slaap vallen
Ik vind haar een beetje zielig, hem echt een zak hooi. Met z’n stopcontactenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Friezen… als het buiten in Friesland nog eens zo koud wordt als bij die 2 dooien krijgen we nog weleens een Elfstedentocht
Hij bleef haar 24 uur keihard afkraken en nog wou ze bovenop hemquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Niet lullig bedoeld maar heb liever een fotomodel 👍
Kijk ff hoe die gast er zelf uitziet 🥲
Echt zo'n Andrew Tate kinda dude.quote:
ha dat lijkt mij niet, dit is echt het type dat denkt dat zo'n tattoo leuk is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet vast in een dronken bui gebeurt zijn .....
Ja dat zag ik later pas ... triest figuurquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef 111210 het volgende:
[..]
ha dat lijkt mij niet, dit is echt het type dat denkt dat zo'n tattoo leuk is.
Je bent toch ook van het padje af als je LLDL op je arm laat zetten.
Sowieso zijn hele houding is te debiel voor woorden
Lekker drankneusje heeft die vrouwquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Wil en Adri![]()
'Wat heb jij jouw partner te bieden?' - 'Weinig!
'Zou je mij versieren als je me tegenkomt in de kroeg?' - Nee.
'Hoe ziet jou ideale partner eruit, lijk ik hier op?' - Nee!
'Hoe zie jij de toekomst, zie je mij in dit plaatje?' - 'Nee'
‘Wat heb jij een ander te bieden?’ - ‘Weinig’quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Wil en Adri![]()
'Wat heb jij jouw partner te bieden?' - 'Weinig!
'Zou je mij versieren als je me tegenkomt in de kroeg?' - Nee.
'Hoe ziet jou ideale partner eruit, lijk ik hier op?' - Nee!
'Hoe zie jij de toekomst, zie je mij in dit plaatje?' - 'Nee'
Vind die 2 bijna eng gewoonquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat een links gedraaide idiootjes hebben ze weer gevonden. Het wordt steeds gekker in die villa's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |