zag in het voorstukje na de aflevering van gisteren dat ze niet op 1 lijn zitten wat betreft de kinderwens. Verder wel goeie match iddquote:Op woensdag 31 januari 2024 19:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuke match dit tussen die 2 tekenaars
Da's toch wel belangrijk dingetje.. hopelijk komen ze er samen uit, mooi stel! Maar haar tattoos.. wat staat er in hemelsnaam op haar buik? Leek wel vliegende Dus in het schaap?! 😱quote:Op woensdag 31 januari 2024 19:07 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zag in het voorstukje na de aflevering van gisteren dat ze niet op 1 lijn zitten wat betreft de kinderwens. Verder wel goeie match idd
Ja wel vertrouwen in dat dit een match wordt. Geen ideequote:Op donderdag 1 februari 2024 00:49 schreef Perla het volgende:
[..]
Da's toch wel belangrijk dingetje.. hopelijk komen ze er samen uit, mooi stel! Maar haar tattoos.. wat staat er in hemelsnaam op haar buik? Leek wel vliegende Dus in het schaap?! 😱
Al wil hij wel erg graag en heb ik t idee dat zij daar nog niet helemaal in meegaat.quote:Op donderdag 1 februari 2024 06:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja wel vertrouwen in dat dit een match wordt. Geen ideemaarik hou er wel van
Tsja regelmatig leidt zo'n relatie tot de één die de ander tegens diens zin weet over te halen waardoor langzaamaan wrok ontstaat. En dan uiteindelijk klapt de relatie.quote:Op donderdag 1 februari 2024 00:49 schreef Perla het volgende:
[..]
Da's toch wel belangrijk dingetje.. hopelijk komen ze er samen uit, mooi stel! Maar haar tattoos.. wat staat er in hemelsnaam op haar buik? Leek wel vliegende Dus in het schaap?! 😱
Hij heeft de vorige keer niet goed opgeletquote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:14 schreef RipCity het volgende:
Wat zal die jongen spijt hebben dat die zich heeft aangemeld voor haar
Was ze in haar eerste optreden ofzo ook zo? Ze leek er niet eens zin in te hebben. Raar gedrag.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Beetje te hoog in haar mooie bolletje die blondie, omdat mevrouw een hele TV ster is geworden in haar aflevering natuurlijk...wat een verbeelding.
Was dat die Nick? Laatst zag ik hem nog in Veronica "Overtreders" met een groepje vrienden in de tram zonder kaartjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 19:50 schreef LuNaTiC het volgende:
Eerste keer vond ik haar nog wel leuk overkomen maar misschien komt dat achteraf omdat ze zat opgescheept met een juist omhooggeschoten kereltje.
Die is volgens mij ook nog eens teruggekomen en toen was ie net zo vervelend.
Haha ja zou best kunnen!quote:Op zondag 4 februari 2024 01:22 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Was dat die Nick? Laatst zag ik hem nog in Veronica "Overtreders" met een groepje vrienden in de tram zonder kaartje
Heb 12 x ' ja precies' gehoord ..quote:Op vrijdag 16 februari 2024 20:48 schreef freaky40 het volgende:
We hebben we er weer 1 met een stopwoordje: ‘Ja precies’ als reactie op tekst van die gast. Overigens is ze net zo ‘stoffig’ als haar haar….
Zat bij Humberto in de show vanavond.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Mooi momentje voor De TV Draait Door (uit DWDD), maar dat bestaat helaas niet meer. Ook niet in een ander programma meen ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |