Vreselijk he. Arme man. 😝quote:Op maandag 19 februari 2024 19:43 schreef lily het volgende:
Die vrouw![]()
Je zal er 24 uur mee opgescheept zitten.
Hoe kunnen ze die koppelen aan die man. Gewoon zieligquote:
Stteds als je denkt ze kunnen ze niet gekker vinden komt er weer wat 🤣quote:Op maandag 19 februari 2024 19:51 schreef Dutch_view het volgende:
Arme Frans![]()
Nog nooit zo'n gestoord wijf gezien in LLDL
En ochtends als ontbijt dan cola drinken en dat vier keer per dag herhalen.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 19:10 schreef Dutch_view het volgende:
Snachts gaan eten en op de bank in slaap vallen
Ik vind haar een beetje zielig, hem echt een zak hooi. Met z’n stopcontactenquote:Op donderdag 22 februari 2024 20:06 schreef LuNaTiC het volgende:
Die Friezen… als het buiten in Friesland nog eens zo koud wordt als bij die 2 dooien krijgen we nog weleens een Elfstedentocht
Hij bleef haar 24 uur keihard afkraken en nog wou ze bovenop hemquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef DrDentz het volgende:
Niet lullig bedoeld maar heb liever een fotomodel 👍
Kijk ff hoe die gast er zelf uitziet 🥲
Echt zo'n Andrew Tate kinda dude.quote:
ha dat lijkt mij niet, dit is echt het type dat denkt dat zo'n tattoo leuk is.quote:Op vrijdag 1 maart 2024 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet vast in een dronken bui gebeurt zijn .....
Ja dat zag ik later pas ... triest figuurquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:57 schreef 111210 het volgende:
[..]
ha dat lijkt mij niet, dit is echt het type dat denkt dat zo'n tattoo leuk is.
Je bent toch ook van het padje af als je LLDL op je arm laat zetten.
Sowieso zijn hele houding is te debiel voor woorden
Lekker drankneusje heeft die vrouwquote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Wil en Adri![]()
'Wat heb jij jouw partner te bieden?' - 'Weinig!
'Zou je mij versieren als je me tegenkomt in de kroeg?' - Nee.
'Hoe ziet jou ideale partner eruit, lijk ik hier op?' - Nee!
'Hoe zie jij de toekomst, zie je mij in dit plaatje?' - 'Nee'
‘Wat heb jij een ander te bieden?’ - ‘Weinig’quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:35 schreef Dutch_view het volgende:
Wil en Adri![]()
'Wat heb jij jouw partner te bieden?' - 'Weinig!
'Zou je mij versieren als je me tegenkomt in de kroeg?' - Nee.
'Hoe ziet jou ideale partner eruit, lijk ik hier op?' - Nee!
'Hoe zie jij de toekomst, zie je mij in dit plaatje?' - 'Nee'
Vind die 2 bijna eng gewoonquote:Op vrijdag 15 maart 2024 22:21 schreef freaky40 het volgende:
Wat een links gedraaide idiootjes hebben ze weer gevonden. Het wordt steeds gekker in die villa's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |