SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, sowieso nooit op de voorgrondquote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee dat vond ik wel leuk eigenlijk. Maar probeerde jij in de klas altijd op de achtergrond te blijven?
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je jarig bent wordt er toch juist voor jou gezongen? Waarbij je dan ongemakkelijk heel dat versje af moet horen
Wees dan gewoon eens duidelijkquote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomt![]()
@Strani begreep het wel in een keerquote:
Oké dan snap ik wel dat zo'n moment heel ongemakkelijk voor je was.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sowieso nooit op de voorgrond
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomt
Het was súper duidelijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Strani begreep het wel in een keer
Die is misschien wel wat slimmerquote:Op maandag 8 januari 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Strani begreep het wel in een keer
quote:
Achtergrond ftw.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sowieso nooit op de voorgrond
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomt
Ik wil dat onzichtbare kleed van Harry Potterquote:Op maandag 8 januari 2024 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Achtergrond ftw.
Invisibility skills unlocked.
Ik heb het niet eens nodig.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat onzichtbare kleed van Harry Potter
Nou ja... ik zag je wel.quote:
Ho wacht als hij onzichtbaar had moeten zijn is hij wettelijk beschermd, ongeacht wat hij deed.quote:
quote:
Dit jaar nogquote:Op maandag 8 januari 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
is @:crv hier de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd?
quote:
quote:
Dit is weer compleet nieuw voor mijquote:Op maandag 8 januari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht als hij onzichtbaar had moeten zijn is hij wettelijk beschermd, ongeacht wat hij deed.
Ja, ik ging dat niet zingen aan tafel.quote:
Ja ik dacht meteen even zeggen voor er problemen van komen.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is weer compleet nieuw voor mij
Ja, super fijn dat je mee denktquote:Op maandag 8 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht meteen even zeggen voor er problemen van komen.
Gedaan, mag ik nu eten?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo slechte invloed? Gewoon opstaan met je luie gat anders krijg je geen eten
Nee, want jouw buikje moet erafquote:
Ik denk dat ik morgen niet meer wakker word als ik nu niets eet.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jouw buikje moet eraf
Wat ga je eten dan ?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen niet meer wakker word als ik nu niets eet.
Heel goed. Hou 'm kortquote:Op maandag 8 januari 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jouw buikje moet eraf
Ik leer hier van de bestequote:
Ik zat eigenlijk aan anderen te denken.quote:
Oh.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan anderen te denken.
AFFIRMATIVE!quote:Op maandag 8 januari 2024 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
Negeer dat ik alleen de Dalek aangekleed heb, die het waarschijnlijk niet eens koud kan hebben.
Oh je bent wel wezen kijken? Het is niet ook een dioxine melder?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 03:32 schreef essnhills het volgende:
Mijn rookmelder beneden ging af en ik weet niet waarom
Ja ben naar beneden gegaan. Niks raars te zien.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 03:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh je bent wel wezen kijken? Het is niet ook een dioxine melder?
kijk dat scheeltquote:Op dinsdag 9 januari 2024 03:57 schreef essnhills het volgende:
Ach, weet wel dat ik er wakker van wordt als ie beneden afgaat, en heb er nog een bij de overloop hier
Ja lig weer in bed. Zo proberen weer verder te slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 04:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk dat scheelt![]()
Nu weer omdraaien en verder snurken?
ja boot gaat om 1230. Ik was met veel energie opgestaan maar dat is nu weer weg dus rest van de dag rustig aanquote:Op dinsdag 9 januari 2024 04:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lig weer in bed. Zo proberen weer verder te slapen
Ben jij al bijna onderweg naar je eindbestemming?
Ja ben al weer bijna 2 uurtjes op.quote:
Beter dan te laatquote:
Ja wekker ging om 0800quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben al weer bijna 2 uurtjes op.
En jij bent lekker op vakantie las ik
O dat doe je beter als ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja wekker ging om 0800
Heb denk ik iets van 12 uur geslapen
1127. Moet nog een uurtje wachten.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat doe je beter als ik.
Hoe laat is het nu daar dan?
O ja dag is al half voorbij. Heb je nooit geen moeite met dt verschil als je terug komt in Nederland?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
1127. Moet nog een uurtje wachten.
Zit jij aan je eerste bakkie?
Ja valt vaak wel mee met hoeveel last ik er van heb.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dag is al half voorbij. Heb je nooit geen moeite met dt verschil als je terug komt in Nederland?
Nee joh ben al 2 uurtjes op helaas.
Gelukkig maar, is best een verschil in tijd.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 05:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja valt vaak wel mee met hoeveel last ik er van heb.
Ga je vanmiddag nog even slapen?
Hey Karzai, dat was ik ookquote:
ja vervelend is dat, maar ik lag ook om een uur of tien in coma gisterenquote:
O dan heb je toch zo 7 tot 8 uurtjes slaap gepakt.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:01 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja vervelend is dat, maar ik lag ook om een uur of tien in coma gisteren
ik heb nu wel ruim de tijd om even rustig wakker te worden
werd wel nog een keertje wakker voor mijn oude mannen plasjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je toch zo 7 tot 8 uurtjes slaap gepakt.
Lekker toch dat je dan daarna weer moet slapen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
werd wel nog een keertje wakker voor mijn oude mannen plasje
ik word wel vaker wakker snachts, maar ik blijf dan gewoon liggen en luister ik even naar radio1, meestal kan ik daarna nog wel even slapenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch dat je dan daarna weer moet slapen.
Ben blij dat ik er niet uit hoef om te plassen want een keer wakker is wakker hier
Hopelijk slaap je nog even een uurtje, sweet dreamsquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik word wel vaker wakker snachts, maar ik blijf dan gewoon liggen en luister ik even naar radio1, meestal kan ik daarna nog wel even slapen
dat ga ik nu ook nog maar even doen, en dan stap ik over een uurtje onder de douche
Hey Budaquote:
Ja vroeg en koud. Lekker weer voor in bed, bij een openhaard en dan lekker in bed blijvenquote:
Helaas zo naar het stationquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vroeg en koud. Lekker weer voor in bed, bij een openhaard en dan lekker in bed blijven
Kleed je maar goed aan, schijnt koud te zijn buitenquote:
Media blazen tegenwoordig alles opquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleed je maar goed aan, schijnt koud te zijn buiten
Ik moet trouwens wel lachen. Er komen een paar dagen vorst aan en het nieuws gaat steeds over misschien schaatsen en vorst en koud Zoveel ophef was er eerder nooit. Dan kwam je er zelf wel achter dat het koud was
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:45 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie maar lekker schaatsen en klappertanden hehehehehhe
Ik heb dit liever als 30 graden. ALs straks het zonnetje schijnt en het vriest ben ik blijquote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:45 schreef bitterbal het volgende:
Gaan jullie maar lekker schaatsen en klappertanden hehehehehhe
Goede test.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 03:57 schreef essnhills het volgende:
Ach, weet wel dat ik er wakker van wordt als ie beneden afgaat, en heb er nog een bij de overloop hier
Alsof mensen niet meer zelf na kunnen denken dat ze zich warm moeten aankleden bij deze temperaturen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kleed je maar goed aan, schijnt koud te zijn buiten
Ik moet trouwens wel lachen. Er komen een paar dagen vorst aan en het nieuws gaat steeds over misschien schaatsen en vorst en koud Zoveel ophef was er eerder nooit. Dan kwam je er zelf wel achter dat het koud was
Gisteren even op 18 gr gezet even beetje doorwarmen vanmorgen was het 16.1 gradenquote:
Ja echt he, of niet kunnen zien dat het regent, die voelen natuurlijk niet dat het nat is buitenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Also mensen niet meer zelf na kunnen denken dat ze zich warm moeten aankleden bij deze temperaturen.
Toen ik gisteren naar bed ging, was het iets van 16,7 of zo.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren even op 18 gr gezet even beetje doorwarmen vanmorgen was het 16.1 graden
Nee precies. Misschien is het wel beter als die mensen doodvriezen bij deze temperaturen. Maar dat mag ik zeker niet zeggen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he, of niet kunnen zien dat het regent, die voelen natuurlijk niet dat het nat is buiten
Ook 2 graden afgekoeld net als hierquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik gisteren naar bed ging, was het iets van 16,7 of zo.
Intussen 14 graden.
Nee, dat doe maar niet das niet zo aardigquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee precies. Misschien is het wel beter als die mensen doodvriezen bij deze temperaturen. Maar dat mag ik zeker niet zeggen.
Dacht ik al. Dan zeg ik het niet, maar denk ik het alleen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat doe maar niet das niet zo aardig
Goed zoquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dacht ik al. Dan zeg ik het niet, maar denk ik het alleen.
Ja, dat.quote:
stoelverwarming en stuurverwarming aan gehad in de autoquote:
Ja, die voelde ik wel ja... Gelukkig hoefde ik niet te fietsen naar kantoor ...quote:
Dat heb ik niet meerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
stoelverwarming en stuurverwarming aan gehad in de auto
Ja, bijna.quote:
quote:
wel een goede dag om die te ontdooien jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan wel bijna mijn vriezer uitzetten
Waar ligt bij jou de grens?quote:
dus hier moeten we ons niet aanstellen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Lapland is het in elk geval -43 graden
dat lijkt mij zelfs te koudquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In Lapland is het in elk geval -43 graden
Ik heb geen stuurverwarmingquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op warmte kan je je uit kledenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik denk richting -20
maar op kou kan je je kleden, warmte niet
Preciesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus hier moeten we ons niet aanstellen.
quote:
Ik alleen stoelverwarmingquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik alleen stoelverwarming
Stuurverwarming heb ik niet.
Ik heb een verkoudheid, telt dat ook?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoor whatever floats your boatquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een verkoudheid, telt dat ook?
Ik geen van beide moet er zo op uit in de scootmobielquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een loopneus. Het hoesten of gelukkig opgehoudenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een verkoudheid, telt dat ook?
Oefff, succes Dottekequote:Op dinsdag 9 januari 2024 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geen van beide moet er zo op uit in de scootmobiel
En dan staat hij een uurtje buiten omdat ik dan bij de fysio ben Er dan weer opgaan zittenquote:
quote:
EN hopen dat ie nog startquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan staat hij een uurtje buiten omdat ik dan bij de fysio ben Er dan weer opgaan zitten
Brrrrrrquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan staat hij een uurtje buiten omdat ik dan bij de fysio ben Er dan weer opgaan zitten
Dat hoop ik dan ook, gaat vast goedkomenquote:
Ik zou de verwarming aan doenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In mijn thuiskantoortje. 16,1 graden. Ik twijfel om een vest aan te doen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:
Oke Wim Hof.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Intussen 17 graden. Die staat aan, maar voordat het hier lekker is opgewarmd...quote:
Hier 22 graden in thuiskantoor. Buiten vind ik kou niet erg, maar binnen moet het gewoon lekker warm zijnquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je kan wel zien dat ze in Zwitserland geen energiebelasting hebbenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier 22 graden in thuiskantoor. Buiten vind ik kou niet erg, maar binnen moet het gewoon lekker warm zijn
alsof jij de verwarming nog niet aan hebt..quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kan wel zien dat ze in Zwitserland geen energiebelasting hebben
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof jij de verwarming nog niet aan hebt..
Jij zit natuurlijk met het raam open een cornetto te etenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Als je het nu al koud hebt ben je een gefaalde levensvorm, dan heeft Moeder Natuur niet zo'n heel erg goed werk afgeleverd en had je vader beter een andere vrouw kunnen zoeken om noest mee te paren.
Vroeger was deze temperatuur nog te warm om te ijshockeyen met een jasje aan.
En vertel nu even wat nieuws?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:44 schreef UitStraling het volgende:
Als je het nu al koud hebt ben je een gefaalde levensvorm, dan heeft Moeder Natuur niet zo'n heel erg goed werk afgeleverd en had je vader beter een andere vrouw kunnen zoeken om noest mee te paren.
Vroeger was deze temperatuur nog te warm om te ijshockeyen met een jasje aan.
Oei.quote:
Goed, wel echt ff wennen om weer lange dagen van huis te zijn.quote:
TaMieke is ook liefquote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, wel echt ff wennen om weer lange dagen van huis te zijn.
En het is wel echt een senior functie, dus weinig begeleiding en veel verwachtingen. Moet nog even mn informatie vinden dat ik ook daar aan kan voldoen.
Lief dat je er naar vraagt
Dat geloof ik. Nieuwe plek is sowieso wennen en zeker na zo'n tijd flink klussen thuis.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 08:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed, wel echt ff wennen om weer lange dagen van huis te zijn.
En het is wel echt een senior functie, dus weinig begeleiding en veel verwachtingen. Moet nog even mn informatie vinden dat ik ook daar aan kan voldoen.
Lief dat je er naar vraagt
Niet te klef hequote:
Ja komt ook wel goed, en 4 dagen werken is wel chill ben ik al achter na een goeie maandquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Nieuwe plek is sowieso wennen en zeker na zo'n tijd flink klussen thuis.
Jij kan dat, alle vertrouwen in
[..]
Niet te klef he![]()
Vijf seconden binnen en meteen weer een tyfusbendequote:
ik wist gewoon dat je dit ging zeggenquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf seconden binnen en meteen weer een tyfusbende
je bent sarcastisch hequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er gewoon netjes georganiseerd uit
Valt toch wel meequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vijf seconden binnen en meteen weer een tyfusbende
ja toen ik de 2e daar neerzette zag ikdat er al 1 had neergezetquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Valt toch wel mee![]()
Waarom je alleen 2 tubes tandpasta nodig hebt weet ik niet
Hoeveel jaar ga je?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen ik de 2e daar neerzette zag ikdat er al 1 had neergezet
ik ben altijd klefquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat geloof ik. Nieuwe plek is sowieso wennen en zeker na zo'n tijd flink klussen thuis.
Jij kan dat, alle vertrouwen in
[..]
Niet te klef he![]()
deze kamer heb je de hele maand?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:12 schreef bitterbal het volgende:
daar is de boot
[ afbeelding ]
daar in de verte is de einbestemming
[ afbeelding ]
de thaise bitterbrommert
[ afbeelding ]
en de kamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yesquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben altijd klef
[..]
deze kamer heb je de hele maand?
Is dat nou een tandenborstel of een scheermesje om je tanden te poetsen?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen ik de 2e daar neerzette zag ikdat er al 1 had neergezet
scheermesjequote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat nou een tandenborstel of een scheermesje om je tanden te poetsen?
Ik leer allemaal nieuwe dingen over jouquote:
Ow ja daar wen je snel aan. De vrijdagmiddag vrij scheelt al veel.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja komt ook wel goed, en 4 dagen werken is wel chill ben ik al achter na een goeie maand
dat was algemeen bekend toch?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik leer allemaal nieuwe dingen over jou
[..]
Ow ja daar wen je snel aan. De vrijdagmiddag vrij scheelt al veel.
wat maakt deze anders dan een nederlandse?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
weet niet zo goed wat ik wil doen . heb maar een thaise ice tea besteld
melk en veel suikerquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat maakt deze anders dan een nederlandse?
Zit er crsipy pork in?
Gadverdammequote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gadverdamme
Melk in ice tea...
Everyday we stray further from god..
Maanden naartoe geleefd, nu ben je daar....quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:49 schreef bitterbal het volgende:
wat kunnen kinderen mensen toch rot geluiden maken
goed idee, als ze die hadden\quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maanden naartoe geleefd, nu ben je daar....![]()
Ga rode panda's jagen. En dan aaien
Daar hield je veel van toch?quote:
Thanks, heb eigenlijk heel geen uitnodiging gehad?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Ga je er naar toe?
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dankjewel
weer depressief today?doe ik met je mee
![]()
![]()
![]()
Van harte.quote:
blij dat ik er niet benquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Dit weer is toch wel intens genieten als je wat Vikingbloed door je aderen hebt stromen en geen LEGO en PS5 in de kast hebt staan.
Gezien dat Autrechre op ReWire optreedt in Nederland?quote:
..huehue?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:52 schreef gianni61 het volgende:
mijn peer is gigantisch.
Dat wilde ik even kwijt
Blij met mijn PS5 met dit weer. Die geeft zoveel warmte af dat de verwarming nauwelijks aan hoeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Dit weer is toch wel intens genieten als je wat Vikingbloed door je aderen hebt stromen en geen LEGO en PS5 in de kast hebt staan.
Da's meer de 4 hier.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met mijn PS5 met dit weer. Die geeft zoveel warmte af dat de verwarming nauwelijks aan hoeft.
Aww.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dankjewel
weer depressief today?doe ik met je mee
![]()
![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien dat Autrechre op ReWire optreedt in Nederland?
Zolang er maar warmte van af komt.quote:
hoop dat ie ook gigantisch lekker isquote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:52 schreef gianni61 het volgende:
mijn peer is gigantisch.
Dat wilde ik even kwijt
'ik kan er niks aan doen'quote:
quote:
thanks! wat veel reacties op de verjaardag van mn neefje, had ik niet verwachtquote:
Nog een maand te gaan.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:43 schreef bitterbal het volgende:
weet niet zo goed wat ik wil doen . heb maar een thaise ice tea besteld
echt?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blij met mijn PS5 met dit weer. Die geeft zoveel warmte af dat de verwarming nauwelijks aan hoeft.
jaquote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb me in vier meter sjaal gewikkeld en ik kom er morgen pas weer uit.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Knuffel voor alle mensen met depressieve gevoelens hier. Ben lief voor jezelf vandaag
Intens is wat overdreven.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:54 schreef UitStraling het volgende:
Als ik met de Playstation ga, of TV kijk, komt er minimaal één kat op schoot en soms ook twee. Dat zijn ook prima kacheltjes.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:03 schreef Crack_ het volgende:
echt?Mijn kat rent zowat naar mn PS om erachter te gaan zitten als ik hem aanzet, snoezig
Misschien moet ik dan ook maar even gaan gamen, zodat de laptop warmte gaat afgeven, zodat ik daarna kan gaan werken bij een fijne temperatuur.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed plan, gewoon doen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien moet ik dan ook maar even gaan gamen, zodat de laptop warmte gaat afgeven, zodat ik daarna kan gaan werken bij een fijne temperatuur.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien dat Autrechre op ReWire optreedt in Nederland?
Ik heb ook zitten kijken, maar vond de website niet heel duidelijk of je er nou apart een kaartje voor kan kopen en/of een festivalticket met een toeslag voor dat optreden. Je kan natuurlijk altijd nog je kaartje voor Tool verkopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Twijfel nog even of ik ga. Staan nog wat andere dingen op mijn lijstje voor dit jaar en moet tegenwoordig keuzes maken.
Kaartje voor TOOL verkopen. Vrees dat dat niet tot de mogelijkheden behoord.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken, maar vond de website niet heel duidelijk of je er nou apart een kaartje voor kan kopen en/of een festivalticket met een toeslag voor dat optreden. Je kan natuurlijk altijd nog je kaartje voor Tool verkopen.
keertje in de was?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding na al die jaren weer opzoeken en uitrollen was wel een hoogtepuntje voor vandaag.
[ afbeelding ]
Nee, festivalticket plus toeslag (waar je een drinkvoucher voor krijgt).quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten kijken, maar vond de website niet heel duidelijk of je er nou apart een kaartje voor kan kopen en/of een festivalticket met een toeslag voor dat optreden. Je kan natuurlijk altijd nog je kaartje voor Tool verkopen.
quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat ding na al die jaren weer opzoeken en uitrollen was wel een hoogtepuntje voor vandaag.
[ afbeelding ]
Ik wil dit nu wel eigenlijk.quote:
Geen onbeperkte keuzevrijheid begrijp ik.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kaartje voor TOOL verkopen. Vrees dat dat niet tot de mogelijkheden behoord.
Wel een gordijn om je heen draperen maar niet de moeite nemen om even je jas dicht te doen.quote:
dat is mode!quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een gordijn om je heen draperen maar niet de moeite nemen om even je jas dicht te doen.
Respect the dripquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel een gordijn om je heen draperen maar niet de moeite nemen om even je jas dicht te doen.
Het principe snap ik. Ik meende te begrijpen dat er separaat ook nog kaarten werend verkocht. Iets vergelijkbaars heb ik ooit ook gehad voor een concert van Aphex Twin in het Paard.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Om te voorkomen dat het hele festival erin wil en gezeik dat dat niet past, ditdat.
Zet de dikke snert maar op het kampvuur, stook de glühwein maar warm, bind de schaatsen onder en dan lekker amper zichtbare wakken ontwijken in een wit idyllisch ende oer-Hollands Anton Pieck landschapquote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Intens is wat overdreven.
gr gr blonde Viking zonder Lego en PS5
Lekker hipster doen met je neusring maar gewoon met een plastic zak over straat lopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de artist-page hebben ze het niet over aparte tickets, dus zou er niet van uitgaan. Denk dat ze dat sowieso pas als optie inzetten als er geen interesse meer is vanuit de festivaltickethouders.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het principe snap ik. Ik meende te begrijpen dat er separaat ook nog kaarten werend verkocht. Iets vergelijkbaars heb ik ooit ook gehad voor een concert van Aphex Twin in het Paard.
Die outfit of Lenny Kravitz?quote:
Ik heb net een liedje gezongen samen met een collega.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lol, twee van mijn collega's hebben dezelfde energie: ze zeggen al sinds 1,5 uur - 2 uur geen woord tegen elkaar en zijn lekker aan het werk
HDP
Oh is hij het. Ik vond al dat Lewis Hamilton er redelijk normaal bij liep voor zijn doen.quote:
Laat mij raden.quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb net een liedje gezongen samen met een collega.
"Nobody knows the trouble I've seeeeeen"quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij raden.
Engelbewaarder?
geen lang zal ze leven?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij raden.
Engelbewaarder?
Toch ff zitten kijken, ging mij om het verschil tussen een dagpas of een toegangsbewijs voor het hele festival. Voor beide geldt dat je met een toeslag naar Autechre kan. Ga je ook of lees je gewoon ff mee?quote:Op dinsdag 9 januari 2024 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de artist-page hebben ze het niet over aparte tickets, dus zou er niet van uitgaan. Denk dat ze dat sowieso pas als optie inzetten als er geen interesse meer is vanuit de festivaltickethouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |