SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele ongezellige TT voor om 12u bal![]()
Ja ik zat ook te denken: redden we dat nog? Nee..quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.
ja consumentenvuurwerk is dacht ik wel meer een ding wat in nederland populair is jaquote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
In welk buitenland gaan mensen de hele avond door explosieven aansteken en vuur maken?
Ja Gaza ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.
Noorwegen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
In welk buitenland gaan mensen de hele avond door explosieven aansteken en vuur maken?
Ja Gaza ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
TT: ongezellig het nieuwe jaar in.
Starring: Bitterbal
Sequel: Gniffelend het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 31 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
TT: ongezellig het nieuwe jaar in.
Starring: Bitterbal
same samequote:Op maandag 1 januari 2024 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even wachten tot de herrie buiten weg is en dan naar bed.
Ik was buiten, maar de rest van buurt was echt uitgestorvenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even buiten om alle buurvrouwen te kussen, maar gaat flink wat de lucht in
Niet de buurmannenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook, zag ook al het eerste vuurtje. Maar regent best hard nu.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurvrouwen de lucht in?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo alvast maar pyjama aantrekken, zodat ik gelijk in slaap kan vallen.quote:
Gaat nog wel even duren denk ikquote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo alvast maar pyjama aantrekken, zodat ik gelijk in slaap kan vallen.
Waait en/of regent het zo hard?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wel echt een hele goede keuze geweest om het vreugdevuur gister al te doen.
Ik heb dude where is my car opstaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor de Rick Astley nieuwjaarshow op de BBC
Hier is het droog. Wel windquote:
Erg feestelijke tvquote:Op maandag 1 januari 2024 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dude where is my car opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Jaaa hier ookquote:Op maandag 1 januari 2024 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor de Rick Astley nieuwjaarshow op de BBC
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal![]()
jij ook FlorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kersenlipjesquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zou je denken he?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou ook wel willen dat het nu hard gaat regenen. Ja ik tenminste lekker gaan slapen.
Ik heb wel het idee dat er minder harde knallen (bommen) tussen zitten.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he?
Al is het hier wel echt wat rustiger dan andere jaren inmiddels. Maar dat zegt meer over andere jaren.
ik ben al de hele tijd hard aan het duimenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou ook wel willen dat het nu hard gaat regenen. Kan ik tenminste lekker gaan slapen.
Altijd fijn is dat.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij m'n ouders en de buurjongen van 18 ofzo is alleen thuis en heeft vrienden uitgenodigd. Dus ik moet zo even omrijden wanneer ik naar huis ga want ze hebben al het gebruikte vuurwerk bij elkaar gelegd en in de fik gestoken, midden op straat. Ze waren ook niet echt voorzichtig dus we waren bang dat de ontplofte vingers door de lucht zouden vliegen.
Hier ook een vuurtje en net brandde het toch aardig ondanks de regen. Maar ik zag er twee auto's dwars doorheen rijden. Dat leek me niet handig maar leek ook weer niets aan de hand. Vaag.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij m'n ouders en de buurjongen van 18 ofzo is alleen thuis en heeft vrienden uitgenodigd. Dus ik moet zo even omrijden wanneer ik naar huis ga want ze hebben al het gebruikte vuurwerk bij elkaar gelegd en in de fik gestoken, midden op straat. Ze waren ook niet echt voorzichtig dus we waren bang dat de ontplofte vingers door de lucht zouden vliegen.
Ik lig wel al in bed. Dus zodra het stopt, val ik in slaap.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben al de hele tijd hard aan het duimen
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef CherryLips het volgende:
De afgelopen dagen had ik dat ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat er minder harde knallen (bommen) tussen zitten.
Dode door vuurwerkongeluk in Haarlemquote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]zijn die reclames van "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" niet meer op tv en op straat?
Al heel lang niet meer gezien.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]zijn die reclames van "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" niet meer op tv en op straat?
Bij mn zus hebben ze altijd een grote vuurton staan waar ze alle afval in gooien. Zien er redelijk tokkie uit maar uit zich houdt het wel de straat goed schoonquote:Op maandag 1 januari 2024 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier ook een vuurtje en net brandde het toch aardig ondanks de regen. Maar ik zag er twee auto's dwars doorheen rijden. Dat leek me niet handig maar leek ook weer niets aan de hand. Vaag.
Tijd om weer in te voeren misschien, met lekker schokkende beelden van missende vingers en ogenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer gezien.
Dat is wel netjes. Hier laten ze het gewoon op straat slingeren.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mn zus hebben ze altijd een grote vuurton staan waar ze alle afval in gooien. Zien er redelijk tokkie uit maar uit zich houdt het wel de straat goed schoon
Flashback.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mn zus hebben ze altijd een grote vuurton staan waar ze alle afval in gooien. Zien er redelijk tokkie uit maar uit zich houdt het wel de straat goed schoon
En irritante pieptoon door gehoorschade van zo'n bom.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijd om weer in te voeren misschien, met lekker schokkende beelden van missende vingers en ogen
Hier zag ik zelfs de jongeren net netjes alles oprapen.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vroegah toen ik nog een kind was veegden we de volgende dag altijd de straat. (en ging ik natuurlijk vuurwerk zoeken, dat was echt een sport, alles met nog een beetje lont namen we mee.) Maar tegenwoordig laat iedereen het gewoon liggen. Rijd ik nog dagen op met de fiets door alle Chinese ratelband drap.
Oh. Dat zou ik niet meer wetenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flashback.Volgens mij klaagde jij vorig jaar over zo'n ton. En dat ik toen dacht van tokkie? Want netjes juist!
Niet!! Dat zou hier niemand ooit durven doen.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vroegah toen ik nog een kind was veegden we de volgende dag altijd de straat. (en ging ik natuurlijk vuurwerk zoeken, dat was echt een sport, alles met nog een beetje lont namen we mee.) Maar tegenwoordig laat iedereen het gewoon liggen. Rijd ik nog dagen op met de fiets door alle Chinese ratelband drap.
Die in het publiek bedoel je?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:59 schreef onlogisch het volgende:
Wie is dat moeilijk lekkere wijf op NPO 3 dat zingt?
Den Haag, tokkiestraat?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet!! Dat zou hier niemand ooit durven doen.
Wat voor aso stukje nl praten we over dan?
Die ken ik nietquote:
Nee dat kan de jeugd niet meer aan denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Wat jij allemaal meemaakt met je buurmannen daar..quote:Op maandag 1 januari 2024 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
Ik keek nog even uit het raam en Robbie kwam langslopen. (met wie ik jaaaaaaren terug een keer gezoend had en die toen een cadeautje door mijn brievenbus gooide)
Gelukkig nieuwjaar gewenst en of ik hem wel durfde te zoenen, natuurlijk want ik verder een prima buurman, dus 3 zoenen gegeven zegt hij dat ik wel lekker warm ben. Dus ik zeg dat het hier binnen ook wel warm is, zegtie wat zeg je, ben je heet?? Dus ik van hahaha neee, wat ben je toch ook een oude viespeuk he? Komt hij teruglopen en zegt hij: eerlijk? Eigenlijk heb je je kans wel gehad. Loopt ie weer weg.
Whut?
Ja naja het zijn wel typetjes.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat jij allemaal meemaakt met je buurmannen daar..
kut is dat hequote:Op maandag 1 januari 2024 01:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de knallen wat minder werden, maar helaas. Ze hebben weer nieuwe voorraad gevonden.
jawel hoor, maar in de laatste week van het jaar leef ik voornamelijk in het Top 2000 topicquote:Op maandag 1 januari 2024 01:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar ben jegevoel alsof je een hele tijd niet online bent geweest
Oh daar heb ik zo'n hekel aan. Dat je denkt "ahhh eindelijk is de rust wedergekeerd". En dan toch nietquote:Op maandag 1 januari 2024 01:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik dacht dat de knallen wat minder werden, maar helaas. Ze hebben weer nieuwe voorraad gevonden.
Oliebollenpauze is dat. Trap er niet in!quote:Op maandag 1 januari 2024 01:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, dat je bijna aan het indommelen bent en dan *BANG* gelijk weer klaar wakker.quote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oliebollenpauze is dat. Trap er niet in!
ohh oke:Pquote:Op maandag 1 januari 2024 01:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel hoor, maar in de laatste week van het jaar leef ik voornamelijk in het Top 2000 topic
Altijd leuk daarquote:
Ik vind het topic wel aardig maar kijk het heel graag live mee. Feelgood tv is dat. Vooral al die streamers in hun huiskamers.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Altijd leuk daar![]()
Niet dat het hier dan niet leuk is, maar toch anders
ik heb legendarisch weinig alcohol op men O&N tot dusverrequote:Op maandag 1 januari 2024 01:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor het eerste alcoholische drankje van dit jaar
ik kijk op tv live mee en op laptop het topic :-) GaaT PRIMA SAMENquote:Op maandag 1 januari 2024 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het topic wel aardig maar kijk het heel graag live mee. Feelgood tv is dat. Vooral al die streamers in hun huiskamers.
Al 1:21 geen drank?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb legendarisch weinig alcohol op men O&N tot dusverre
quote:
Ik heb gisteren bij mijn broer een stuk via de TV meegekeken en net het laatste uurtje via de stream op de TV van de woonbegeleiding in de huiskamer.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het topic wel aardig maar kijk het heel graag live mee. Feelgood tv is dat. Vooral al die streamers in hun huiskamers.
NOU IK VIND HEt topic soms gewoon niet echt iets toevoegen. De beelden en berichtjes van mensen thuis wel.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kijk op tv live mee en op laptop het topic :-) GaaT PRIMA SAMEN
Dit is mijn eerste alcohol sinds zaterdag bij mijn broer.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb legendarisch weinig alcohol op men O&N tot dusverre
Je word oudquote:Op maandag 1 januari 2024 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik bedoel uiteraard de hele avond tot dusverre
Was vandaag te lang brak van een paar bacos gisterenavond
Gezellig joh! Het moment dat ze beseffen dat ze in de uitzending zitten.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb gisteren bij mijn broer een stuk via de TV meegekeken en net het laatste uurtje via de stream op de TV van de woonbegeleiding in de huiskamer.
Was wel leuk ja![]()
je hebt de mensheid opgegeven?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vorig jaarwisseling had ik nog echt het gevoel van ja: Mensen gaan nu echt beter gedragen dit dat, maar dat heb ik nu niet meer. Het voelt ook anders aan, die jaarwisseling.
Die playback hoek was leuk ja. Volgens mij had dat groepje het supergezellig bij Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 1 januari 2024 01:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig joh! Het moment dat ze beseffen dat ze in de uitzending zitten.Gewoon leuk om te zien hoe die mensen hun feestdagen vieren. Het cafe heb ik ook wat minder mee behalve de playback hoek. Die is tof.
Het helpt om je te beseffen dat verreweg het overgrote deel van de mensheid wel goed is. FOK helpt niet mee om dat zo te zien overigens.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:25 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Vorig jaarwisseling had ik nog echt het gevoel van ja: Mensen gaan nu echt beter gedragen dit dat, maar dat heb ik nu niet meer. Het voelt ook anders aan, die jaarwisseling.
O jazeker, komt wel goed hoorquote:Op maandag 1 januari 2024 01:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het helpt om je te beseffen dat verreweg het overgrote deel van de mensheid wel goed is. FOK helpt niet mee om dat zo te zien overigens.Maar echt, de mensheid is heus niet zo slecht.
Heb meerdere hele leuke "optredens" gezien.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die playback hoek was leuk ja. Volgens mij had dat groepje het supergezellig bij Bohemian Rhapsody
en je hebt laatst leuke Fokkers ontmoet ook nogquote:Op maandag 1 januari 2024 01:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O jazeker, komt wel goed hoorIk dacht op sommige fronten wat te naīef ofzo
![]()
Ik heb gewoon meer t idee dat er een nieuwe maand begonnen is ipv een nieuw jaar
Nou echt welquote:Op maandag 1 januari 2024 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en je hebt laatst leuke Fokkers ontmoet ook nog
Weet niet wie er naīever is, jij of ik. Maar het is gewoon een keuze he? Om je te focussen op mooie dingen van mensen. Dan zijn ze opeens overal. En ja dan gebeuren er nog steeds kutdingen. Maar het maakt het voor jezelf zoveel leuker.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
O jazeker, komt wel goed hoorIk dacht op sommige fronten wat te naīef ofzo
![]()
Ik heb gewoon meer t idee dat er een nieuwe maand begonnen is ipv een nieuw jaar
Ik snap jouw moeder wel. Vraag mij af of je sowieso niet beter met een gids kan gaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader wenste me een reislustig jaar toe.Ik vertelde dat ik wat met Chinaplannetjes rondliep maar nog helemaal niets zeker weet en ook nog niet toe aan de beslissing. Vond hij geloof ik wel tof. Toen kreeg ik mijn moeder aan de lijn. JE GAAT NIET ALLEEN NAAR CHINA HOOR!
Van de week maar eens kijken of ik er iets van kan maken.
Ik heb ook nog niets gehoord. Verder geen loctieplanner ingevuld omdat ik daar geen stem in wil hebben. Ik kom als de locatie me aanstaat.quote:
Waarom?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik snap jouw moeder wel. Vraag mij af of je sowieso niet beter met een gids kan gaan.
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:42 schreef Koen66 het volgende:
China alleen lijkt me wel erg spannend. Mag dat uberhaupt daar zonder georganiseerde reis?
Groot land. Nu lijkt het me haast nog wel veiliger dan een gemiddelde reis ergens in EU, maar goed ben zelf niet zo gewend om erg lang ergens te zijnquote:Op maandag 1 januari 2024 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
Ja maar ik dacht ook maar aan 2 weken ofzo, en ja dan kan je maar een heel klein stukje zien. China lijkt me juist hartstikke veilig en georganiseerd.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Groot land. Nu lijkt het me haast nog wel veiliger dan een gemiddelde reis ergens in EU, maar goed ben zelf niet zo gewend om erg lang ergens te zijn
Jawel dat mag zeker, het is er ook superveilig en de mensen op straat zijn behulpzaam en helpen je wel mee, alleen is het wel erg makkelijk om een beetje standaard-Chinees te kennen, niemand die daar Engels spreekt.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:42 schreef Koen66 het volgende:
China alleen lijkt me wel erg spannend. Mag dat uberhaupt daar zonder georganiseerde reis?
Gewoon jij!quote:
@Dr_Flash @kwiwiquote:Op maandag 1 januari 2024 01:38 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn vader wenste me een reislustig jaar toe.Ik vertelde dat ik wat met Chinaplannetjes rondliep maar nog helemaal niets zeker weet en ook nog niet toe aan de beslissing. Vond hij geloof ik wel tof. Toen kreeg ik mijn moeder aan de lijn. JE GAAT NIET ALLEEN NAAR CHINA HOOR!
Van de week maar eens kijken of ik er iets van kan maken.
Ik zal het menu van de lokale Chinees uit mijn hoofd leren. Maar nee, klopt wat je zegt. Alleen ik denk niet dat ik dat ga doen.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel dat mag zeker, het is er ook superveilig en de mensen op straat zijn behulpzaam en helpen je wel mee, alleen is het wel erg makkelijk om een beetje standaard-Chinees te kennen, niemand die daar Engels spreekt.
Wil ik ook een x heen, maar dan met een tripje naar Helsinki toe.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geboekt. En Tallinn komt ook.
Tallinn kan ook gewoon Peking zijn hequote:Op maandag 1 januari 2024 01:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nog niets geboekt. En Tallinn komt ook.
We gaan met wat mensen van de KSC. Een keer. Dit jaar. Zal er TZT wel een topic ofzo over openen, kan je mee als je het leuk vindt.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:53 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Wil ik ook een x heen, maar dan met een tripje naar Helsinki toe.
Is dat al vroeg in t jaar?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
We gaan met wat mensen van de KSC. Een keer. Dit jaar. Zal er TZT wel een topic ofzo over openen, kan je mee als je het leuk vindt.
Ooit eens drie maanden op de bonnefooi doorgetrokken en eigenlijk maar zelden echt in de problemen geraakt, een keer met handtekeningen zetten ergens voor een cheque, een keer achter het winterpaleis met straatboeven, keertje op het verkeerde vliegtuig gestapt en verder vrij vlekkeloos volgens mij.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zal het menu van de lokale Chinees uit mijn hoofd leren. Maar nee, klopt wat je zegt. Alleen ik denk niet dat ik dat ga doen.Ik ben wel vaker in landen geweest waar Engels erg slecht was. Gewoon een beetje meer gepland reizen, dus bijv voor je ergens heen gaat in het hotel in het chinees op laten schrijven waar je heen wilt enzo. Ik zie eigenlijk niet zoveel problemen. Ik vind het alleen zo kut lang vliegen.
Nee, nieuw avontuurlijk land, (China dusquote:Op maandag 1 januari 2024 01:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tallinn kan ook gewoon Peking zijn he
het is inderdaad geen Noord-Korea, daar mag het echt nietquote:Op maandag 1 januari 2024 01:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Waarom zou dat niet mogen?
dan weet Liesje wat d'r te doen staatquote:Op maandag 1 januari 2024 01:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel dat mag zeker, het is er ook superveilig en de mensen op straat zijn behulpzaam en helpen je wel mee, alleen is het wel erg makkelijk om een beetje standaard-Chinees te kennen, niemand die daar Engels spreekt.
Gek, want als echte arbeidersparadijs zou je denken dat iedereen overal mag komen kijkenquote:Op maandag 1 januari 2024 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is inderdaad geen Noord-Korea, daar mag het echt nietEn vroegah de USSR ook echt niet
Guilin niet overslaan, dat is een van de lieflijkste plekjes op deze wereldbol, nou ja destijds dan.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, nieuw avontuurlijk land, (China dus) Dat wil ik in mijn eentje doen altijd.
quote:Op maandag 1 januari 2024 01:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit eens drie maanden op de bonnefooi doorgetrokken en eigenlijk maar zelden echt in de problemen geraakt, een keer met handtekeningen zetten ergens voor een cheque, een keer achter het winterpaleis met straatboeven, keertje op het verkeerde vliegtuig gestapt en verder vrij vlekkeloos volgens mij.
Het is andersom, ze houden jou heel goed in de gatenquote:Op maandag 1 januari 2024 01:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gek, want als echte arbeidersparadijs zou je denken dat iedereen overal mag komen kijken
Volgens mij zijn er nu TikTok filmpjes want alle domme stunts werden gefilmd.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Ik reed gister door het buitengebied naar wekerom en waren ze bij een boerderij ook allemaal zooi aan het verbranden in die tonnen, maar daar kwam ontzettend veel rook vanaf die de weg op waaide. Dus ik reed zo een dichte rookwolk in, was niet zo handig.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flashback.Volgens mij klaagde jij vorig jaar over zo'n ton. En dat ik toen dacht van tokkie? Want netjes juist!
Ik weet niet zo goed meer welke stad dat vliegveld was, ergens achter Anhui of zo, kwam ik weer in Beijing terecht in plaats van Kanton, scheelt me een paar kilometertjes.quote:Op maandag 1 januari 2024 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit zijn stiekem best herkenbare reisprobleempjes. Behalve dan met die cheque. Wel eens pinprobleempjes. Of en geen vliegtuig (dat is ook wat raar) maar wel verkeerde trein naar een vliegveld.
Hoe anders is het Chinees eten in China dan hierzo in een restaurant? Veel meer/minder kruiden? Andere groente/vlees?quote:Op maandag 1 januari 2024 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer welke stad dat vliegveld was, ergens achter Anhui of zo, kwam ik weer in Beijing terecht in plaats van Kanton, scheelt me een paar kilometertjes.
Maar die rook zou als ze het niet in een ton, maar toch in de hens zouden steken wel hetzelfde zijn denk ik. Maar wel echt kut als je er in rijdt.quote:Op maandag 1 januari 2024 02:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik reed gister door het buitengebied naar wekerom en waren ze bij een boerderij ook allemaal zooi aan het verbranden in die tonnen, maar daar kwam ontzettend veel rook vanaf die de weg op waaide. Dus ik reed zo een dichte rookwolk in, was niet zo handig.
Dat was in de tijd van cheques. Toen kon dat nog. Denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2024 02:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer welke stad dat vliegveld was, ergens achter Anhui of zo, kwam ik weer in Beijing terecht in plaats van Kanton, scheelt me een paar kilometertjes.
wat de meesten hier "Chinees eten" noemen is feitelijk Nederlands-Indonesischquote:Op maandag 1 januari 2024 02:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe anders is het Chinees eten in China dan hierzo in een restaurant? Veel meer/minder kruiden? Andere groente/vlees?
Onvergelijkbaar, niet zo zoet, niet zo sauzerig, niet zo erg kruidig eigenlijk ook niet, wel heel puur en gezond hoor maar je eet zo stiekem een hoop vreemde dingen, werd op een gegeven moment wel simpel van de soep getrokken van aal op het platteland.quote:Op maandag 1 januari 2024 02:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hoe anders is het Chinees eten in China dan hierzo in een restaurant? Veel meer/minder kruiden? Andere groente/vlees?
Nee dit was meer omdat ik de ticketdame op het vliegveld niet duidelijk gemaakt kreeg dat ik naar Kanton wilde ook al liet ik het zien op een landkaart en wees ik het aan, besefte me later pas dat zo iemand waarschijnlijk nog nooit een kaart had gezien.quote:Op maandag 1 januari 2024 02:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was in de tijd van cheques. Toen kon dat nog. Denk ik.
Jij ook en doe vlinder de groetjesquote:Op maandag 1 januari 2024 02:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
BESTE WENSEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu lekker rollenbollen met Vlinder![]()
![]()
![]()
![]()
Die is nu thuisquote:
Jij ook Koensquote:
Nou waren die loten wel 30 euro, maar dat is alsnog 25 euro winstquote:
Hard feestbeest jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 1 januari 2024 09:02 schreef gianni61 het volgende:
Gaan we dit jaar allemaal onze scheurkalender posten?En dan moet Fles ook nog komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu al benieuwd!quote:Op maandag 1 januari 2024 09:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En dan moet Fles ook nog komen.
Ik kan niks belovenquote:
Daar had je heerlijk eten van kunnen bestellen bij thuisbezorgdquote:Op maandag 1 januari 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En 35 euro verlies bij de loterij.
Of een halve tank benzine van kunnen betalen.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:36 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Daar had je heerlijk eten van kunnen bestellen bij thuisbezorgd![]()
Of een korte vliegtrip van Ryanair
ik heb misschien 2 uur geslapenquote:Op maandag 1 januari 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat ik pas om 0400 in slaap ben gevallen
Ik was kwart voor 6 thuis.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:48 schreef Karzai het volgende:
Ik sliep van 2 tot 7, maar ben weer terug naar bed gegaan.
is koeltoer traditiequote:Op maandag 1 januari 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik lees nu ook dat er een voetganger is overleden dat van een vuurwerkfeestje kwam.
Dus 3 doden die te maken hebben met oudejaarsdag/vuurwerk
Valt me eigenlijk nog mee.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ik lees nu ook dat er een voetganger is overleden dat van een vuurwerkfeestje kwam.
Voetgangers verbieden tijdens de jaarwisseling! Dit loopt de spuigaten uit.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Rest van de week om weer bij te komenquote:Op maandag 1 januari 2024 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was kwart voor 6 thuis.
Ik ben hier niet meer voor gemaakt hoor
daar ziet het weer wel al stukken beter uit dan hierquote:Op maandag 1 januari 2024 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Alleen Buda’s en mensen met hondjes op straat hier![]()
[ afbeelding ]
Af en toe een buitjequote:Op maandag 1 januari 2024 10:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar ziet het weer wel al stukken beter uit dan hier
In de klimhal is het ook extreem rustigquote:Op maandag 1 januari 2024 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
neuh,vanavond optijd mn bed in dan valt het meequote:Op maandag 1 januari 2024 09:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dan zal je dat morgen wel merken
mja, onrustig hier op straat en een kat die onrustig wasquote:
Klimmen met een half bezopen kop en/of een kater lijkt me ook niet heel fijn eigenlijk.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de klimhal is het ook extreem rustig
mja, beetje moeite met dat soort berichtgevingen, het is dat het toevallig oud en nieuw is, maar dit had elke andere dag kunnen gebeuren zonder verdere context of infoquote:Op maandag 1 januari 2024 09:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Dat is ook niet te doen inderdaad.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Klimmen met een half bezopen kop en/of een kater lijkt me ook niet heel fijn eigenlijk.
quote:Op maandag 1 januari 2024 10:21 schreef Haags het volgende:
TERING!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Den Haag was over het algemeen wel gezellig en druk. Alleen in de Palestijnse gebieden ging men tekeer tegen ME enzo.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh,vanavond optijd mn bed in dan valt het mee
[..]
mja, onrustig hier op straat en een kat die onrustig was
Ik ben om half 7 m'n bed in gekropen. Dit.quote:Op maandag 1 januari 2024 09:53 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik was kwart voor 6 thuis.
Ik ben hier niet meer voor gemaakt hoor
quote:Op maandag 1 januari 2024 10:21 schreef Haags het volgende:
TERING!Ik niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rustiek Edequote:Op maandag 1 januari 2024 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Er was een enorme knokpartij, daarom reed er zoveel politie langs gisteravond.
ja heb op de eerste hulpen mijn visitekaartjes achter gelatenquote:Op maandag 1 januari 2024 10:33 schreef Karzai het volgende:
er zijn wel weer wat ogen en handjes gesneuveld dus er is weer wat handel voor je @:bitterbal
Ze zijn wel wat beschadigd dus ik weet niet of dat goed genoeg is.quote:Op maandag 1 januari 2024 10:33 schreef Karzai het volgende:
er zijn wel weer wat ogen en handjes gesneuveld dus er is weer wat handel voor je @:bitterbal
Dan moet je pijlsnel richting het ziekenhuisquote:Op maandag 1 januari 2024 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo’n bloederig oog waar een vuurpijl uitsteekt lijkt me niks
budgetbakquote:Op maandag 1 januari 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn wel wat beschadigd dus ik weet niet of dat goed genoeg is.
Moest lachenquote:Op maandag 1 januari 2024 10:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan moet je pijlsnel richting het ziekenhuis
op nieuwjaarsdag is je fietsenboer open?quote:Op maandag 1 januari 2024 10:29 schreef Karzai het volgende:
beetje opruimen vandaag en de fietsenboer bellen of mijn fiets nog gerepareerd is
ik was niet thuis en ze waren aan het kutten bij de school hier..quote:Op maandag 1 januari 2024 10:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Den Haag was over het algemeen wel gezellig en druk. Alleen in de Palestijnse gebieden ging men tekeer tegen ME enzo.
Rond 03.00 was het vuurwerk wel over en alleen her en der nog een knalletje.
ja van 12 tot 18 uurquote:Op maandag 1 januari 2024 10:37 schreef mschol het volgende:
[..]
op nieuwjaarsdag is je fietsenboer open?
He dat is in Budadorpquote:Op maandag 1 januari 2024 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
12.00quote:Op maandag 1 januari 2024 10:59 schreef Karzai het volgende:
wanneer is de unox nieuwjaarsduik vandaag in scheveningen @:haags
Ja, hier ook weer flinke woei. Het gaat gewoon door zoals het oude jaar was afgelopen.quote:
Wel lekker zonnetje erbij.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier ook weer flinke woei. Het gaat gewoon door zoals het oude jaar was afgelopen.
En buienquote:
Hier begint het nu al meer bewolkt te raken. Denk dat het zo wel weer gaat regenen.quote:
Dat wil ik alleen doen wanneer ik in Australië ben.quote:
Heb je ook nog een huishoudtip voor ons?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo jongens en meisjes, goedemorgenik heb in geen tijden zo veel zin in het nieuwe jaar gehad als nu
Dalek. Ben nu net vertrokken uit Den Bosch. Nog op tijd thuis voor de kwartfinales van vanmiddagquote:Op maandag 1 januari 2024 11:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook nog een huishoudtip voor ons?
Alleen maar zomerspulquote:Op maandag 1 januari 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
nou nu ga ik maar beginnen met pakken
Wat gaat er gebeuren?quote:Op maandag 1 januari 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Paspoort, creditcard, zonnebrand, bikini. Klaar.quote:Op maandag 1 januari 2024 11:27 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |