SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele ongezellige TT voor om 12u bal![]()
Ja ik zat ook te denken: redden we dat nog? Nee..quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.
ja consumentenvuurwerk is dacht ik wel meer een ding wat in nederland populair is jaquote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
In welk buitenland gaan mensen de hele avond door explosieven aansteken en vuur maken?
Ja Gaza ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.
Noorwegen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
In welk buitenland gaan mensen de hele avond door explosieven aansteken en vuur maken?
Ja Gaza ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
TT: ongezellig het nieuwe jaar in.
Starring: Bitterbal
Sequel: Gniffelend het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 31 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
TT: ongezellig het nieuwe jaar in.
Starring: Bitterbal
same samequote:Op maandag 1 januari 2024 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even wachten tot de herrie buiten weg is en dan naar bed.
Ik was buiten, maar de rest van buurt was echt uitgestorvenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even buiten om alle buurvrouwen te kussen, maar gaat flink wat de lucht in
Niet de buurmannenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook, zag ook al het eerste vuurtje. Maar regent best hard nu.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurvrouwen de lucht in?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo alvast maar pyjama aantrekken, zodat ik gelijk in slaap kan vallen.quote:
Gaat nog wel even duren denk ikquote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo alvast maar pyjama aantrekken, zodat ik gelijk in slaap kan vallen.
Waait en/of regent het zo hard?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wel echt een hele goede keuze geweest om het vreugdevuur gister al te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |