SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef kwiwi het volgende:
Dit is wel een hele ongezellige TT voor om 12u bal![]()
Ja ik zat ook te denken: redden we dat nog? Nee..quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.
ja consumentenvuurwerk is dacht ik wel meer een ding wat in nederland populair is jaquote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
In welk buitenland gaan mensen de hele avond door explosieven aansteken en vuur maken?
Ja Gaza ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Half uur om deze vol te posten; gaat lastig worden.
Noorwegen.quote:Op zondag 31 december 2023 23:33 schreef Lospedrosa het volgende:
In welk buitenland gaan mensen de hele avond door explosieven aansteken en vuur maken?
Ja Gaza ofzo.
quote:Op zondag 31 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
TT: ongezellig het nieuwe jaar in.
Starring: Bitterbal
Sequel: Gniffelend het nieuwe jaar in.quote:Op zondag 31 december 2023 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
TT: ongezellig het nieuwe jaar in.
Starring: Bitterbal
same samequote:Op maandag 1 januari 2024 00:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even wachten tot de herrie buiten weg is en dan naar bed.
Ik was buiten, maar de rest van buurt was echt uitgestorvenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even buiten om alle buurvrouwen te kussen, maar gaat flink wat de lucht in
Niet de buurmannenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier ook, zag ook al het eerste vuurtje. Maar regent best hard nu.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Buurvrouwen de lucht in?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo alvast maar pyjama aantrekken, zodat ik gelijk in slaap kan vallen.quote:
Gaat nog wel even duren denk ikquote:Op maandag 1 januari 2024 00:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo alvast maar pyjama aantrekken, zodat ik gelijk in slaap kan vallen.
Waait en/of regent het zo hard?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
Wel echt een hele goede keuze geweest om het vreugdevuur gister al te doen.
Ik heb dude where is my car opstaan.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor de Rick Astley nieuwjaarshow op de BBC
Hier is het droog. Wel windquote:
Erg feestelijke tvquote:Op maandag 1 januari 2024 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dude where is my car opstaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Jaaa hier ookquote:Op maandag 1 januari 2024 00:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tijd voor de Rick Astley nieuwjaarshow op de BBC
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal![]()
jij ook FlorySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kersenlipjesquote:
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:38 schreef Xilia het volgende:
Een heel gelukkig Nieuwjaar allemaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zou je denken he?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou ook wel willen dat het nu hard gaat regenen. Ja ik tenminste lekker gaan slapen.
Ik heb wel het idee dat er minder harde knallen (bommen) tussen zitten.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zou je denken he?
Al is het hier wel echt wat rustiger dan andere jaren inmiddels. Maar dat zegt meer over andere jaren.
ik ben al de hele tijd hard aan het duimenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zou ook wel willen dat het nu hard gaat regenen. Kan ik tenminste lekker gaan slapen.
Altijd fijn is dat.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij m'n ouders en de buurjongen van 18 ofzo is alleen thuis en heeft vrienden uitgenodigd. Dus ik moet zo even omrijden wanneer ik naar huis ga want ze hebben al het gebruikte vuurwerk bij elkaar gelegd en in de fik gestoken, midden op straat. Ze waren ook niet echt voorzichtig dus we waren bang dat de ontplofte vingers door de lucht zouden vliegen.
Hier ook een vuurtje en net brandde het toch aardig ondanks de regen. Maar ik zag er twee auto's dwars doorheen rijden. Dat leek me niet handig maar leek ook weer niets aan de hand. Vaag.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben bij m'n ouders en de buurjongen van 18 ofzo is alleen thuis en heeft vrienden uitgenodigd. Dus ik moet zo even omrijden wanneer ik naar huis ga want ze hebben al het gebruikte vuurwerk bij elkaar gelegd en in de fik gestoken, midden op straat. Ze waren ook niet echt voorzichtig dus we waren bang dat de ontplofte vingers door de lucht zouden vliegen.
Ik lig wel al in bed. Dus zodra het stopt, val ik in slaap.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben al de hele tijd hard aan het duimen
quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef CherryLips het volgende:
De afgelopen dagen had ik dat ook.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat er minder harde knallen (bommen) tussen zitten.
Dode door vuurwerkongeluk in Haarlemquote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]zijn die reclames van "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" niet meer op tv en op straat?
Al heel lang niet meer gezien.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]zijn die reclames van "je bent een rund als je met vuurwerk stunt" niet meer op tv en op straat?
Bij mn zus hebben ze altijd een grote vuurton staan waar ze alle afval in gooien. Zien er redelijk tokkie uit maar uit zich houdt het wel de straat goed schoonquote:Op maandag 1 januari 2024 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier ook een vuurtje en net brandde het toch aardig ondanks de regen. Maar ik zag er twee auto's dwars doorheen rijden. Dat leek me niet handig maar leek ook weer niets aan de hand. Vaag.
Tijd om weer in te voeren misschien, met lekker schokkende beelden van missende vingers en ogenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer gezien.
Dat is wel netjes. Hier laten ze het gewoon op straat slingeren.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mn zus hebben ze altijd een grote vuurton staan waar ze alle afval in gooien. Zien er redelijk tokkie uit maar uit zich houdt het wel de straat goed schoon
Flashback.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mn zus hebben ze altijd een grote vuurton staan waar ze alle afval in gooien. Zien er redelijk tokkie uit maar uit zich houdt het wel de straat goed schoon
En irritante pieptoon door gehoorschade van zo'n bom.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tijd om weer in te voeren misschien, met lekker schokkende beelden van missende vingers en ogen
Hier zag ik zelfs de jongeren net netjes alles oprapen.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vroegah toen ik nog een kind was veegden we de volgende dag altijd de straat. (en ging ik natuurlijk vuurwerk zoeken, dat was echt een sport, alles met nog een beetje lont namen we mee.) Maar tegenwoordig laat iedereen het gewoon liggen. Rijd ik nog dagen op met de fiets door alle Chinese ratelband drap.
Oh. Dat zou ik niet meer wetenquote:Op maandag 1 januari 2024 00:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Flashback.Volgens mij klaagde jij vorig jaar over zo'n ton. En dat ik toen dacht van tokkie? Want netjes juist!
Niet!! Dat zou hier niemand ooit durven doen.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Vroegah toen ik nog een kind was veegden we de volgende dag altijd de straat. (en ging ik natuurlijk vuurwerk zoeken, dat was echt een sport, alles met nog een beetje lont namen we mee.) Maar tegenwoordig laat iedereen het gewoon liggen. Rijd ik nog dagen op met de fiets door alle Chinese ratelband drap.
Die in het publiek bedoel je?quote:Op maandag 1 januari 2024 00:59 schreef onlogisch het volgende:
Wie is dat moeilijk lekkere wijf op NPO 3 dat zingt?
Den Haag, tokkiestraat?quote:Op maandag 1 januari 2024 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet!! Dat zou hier niemand ooit durven doen.
Wat voor aso stukje nl praten we over dan?
Die ken ik nietquote:
Nee dat kan de jeugd niet meer aan denk ik.quote:Op maandag 1 januari 2024 00:54 schreef kwiwi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |