SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bij ons 2 weken Japan.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende: [..]
Hier ging zelfs een reis naar New York. Leuk voor kinderen met rijke ouders.
Ohja en dan mag ik gewoon de snelweg op tegenwoordig toch?quote:
Alles omaatjes voorbij sjezenquote:
Muhahahahaquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam thuis uit werk, ging even liggen en werd 45 minuten later wakker. Goed leven
Nu moet ik sporten, en daar heb ik al helemaal bijzonder weinig zin in.
Jullie hebben een slechte invloed op me
Ik ken iemand die zijn nichtjes gingen 80 jaar naar Saturnus met school.quote:
ja kloptquote:
Wij gingen aantal dagen naar Praag toe. Daar wel nog met iemand van FOK! gemeet die ons ergens een club binnenloodste. Waren dag daarna nog net op tijd voor de excursie. Helaas gingen we naar een glasblazerij waar het 1000 graden was.quote:
Gelachen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zijn nichtjes gingen 80 jaar naar Saturnus met school.
snap ikquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:mschol wist niet hoe oud je was.
de enige wereldstadquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Ama het volgende:
Er ging ook een groep dagje naar Amsterdam.
Laat me raden, zijn naam begint met een U en eindigt op een S?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zijn nichtjes gingen 80 jaar naar Saturnus met school.
Volgens mij was dat wel het goedkoopste en je was het snelste weer thuis.quote:
Jij bent nieuw hier he?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij overal zo'n wansmaak in?
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen aantal dagen naar Praag toe. Daar wel nog met iemand van FOK! gemeet die ons ergens een club binnenloodste. Waren dag daarna nog net op tijd voor de excursie. Helaas gingen we naar een glasblazerij waar het 1000 graden was.
Hoezo slechte invloed? Gewoon opstaan met je luie gat anders krijg je geen etenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam thuis uit werk, ging even liggen en werd 45 minuten later wakker. Goed leven
Haha sow.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hier krijg je waar voor je geldquote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel het goedkoopste en je was het snelste weer thuis.
Toen was ik 16quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LUI POESJEquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
Ik werd getipt dat hier veel After Eight fans zijn
En stel dat dat zo zou zijn?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
Nee hoor niks te zoeken hier.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
waaaaatquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja en dan mag ik gewoon de snelweg op tegenwoordig toch?
Hij liegt. After eight fans worden gekielhaald hierquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij liegt. After eight fans worden gekielhaald hier
vele mensen met wansmaak jaquote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
DTS lijkt me prima om te blijven.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, messchien moet ik dan hier vaker komen dan in DTS
Vooral nu mijn vrienden Solo en FC terug zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Alle liefde daar is zo ontroerend altijd.
Snap ik.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral nu mijn vrienden Solo en FC terug zijn.
Dankquote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
CUL / After Eight chocolade
voor jou fan
Thanksquote:Op maandag 8 januari 2024 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte. Is er wat verbetering zichtbaar?
Is goed US.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)om-te-overleven.html
gewoon sterven.. blijven de beste over
@LTVDK topic voor jouquote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
CUL / After Eight chocolade
voor jou fan
Waarom komt al dat wansmakelijke TUIG dan ons geweldige Foqueville overspoelen huhquote:
Zegquote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij liegt. After eight fans worden gekielhaald hier
Noem je ons tuig?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom komt al dat wansmakelijke TUIG dan ons geweldige Foqueville overspoelen huh
vindt ie leuk om te doen dus zou het niet perse negatief opvattenquote:
GRTD. Radio49 nooit geweest.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en mijof klb sc, of radio49
eigenlijk geen idee
Dat was mijn laatste grote meet tot vorig jaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De crewmeet en ESF meet waren erg leuk
genoeg "horeca" dat gewoon moet afsterven hoor, (een straat vol horeca met bijna dezelfde soort eten is gestoord)quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste mongooltjes zijn inmiddels weg.
In grote steden is het sowieso triest. Iedere winkelstraat is hetzelfde. In steden als Amsterdam heb je alleen nog maar snoep, kaas, nutella, pindakaas en winkels waar je vapes kunt kopen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg "horeca" dat gewoon moet afsterven hoor, (een straat vol horeca met bijna dezelfde soort eten is gestoord)
komen er weer meer mensen voor de rest van de arbeidsmarkt vrij
Wat was er vorig jaar?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste grote meet tot vorig jaar.
Grote meidquote:
Erger nog ik ben hier een van de mods. Dus pas maar opquote:
Nog een beetje van genoten?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:55 schreef Karzai het volgende:
keertje een bedrijfsfeestje met elsevier gehad en een fillipijnse gay collega die had een pilletje genomen en wilde iedereen gaan pijpen op de wc
Heyquote:
ja eens welquote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In grote steden is het sowieso triest. Iedere winkelstraat is hetzelfde. In steden als Amsterdam heb je alleen nog maar snoep, kaas, nutella, pindakaas en winkels waar je vapes kunt kopen.
quote:
quote:
Is niet echt nieuws hoor. Kom je laat achter na een paar maandenquote:
Gebrek aan leven in de andere SC.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom komt al dat wansmakelijke TUIG dan ons geweldige Foqueville overspoelen huh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |