SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Bij ons 2 weken Japan.quote:Op maandag 8 januari 2024 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende: [..]
Hier ging zelfs een reis naar New York. Leuk voor kinderen met rijke ouders.
Ohja en dan mag ik gewoon de snelweg op tegenwoordig toch?quote:
Alles omaatjes voorbij sjezenquote:
Muhahahahaquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam thuis uit werk, ging even liggen en werd 45 minuten later wakker. Goed leven
Nu moet ik sporten, en daar heb ik al helemaal bijzonder weinig zin in.
Jullie hebben een slechte invloed op me
Ik ken iemand die zijn nichtjes gingen 80 jaar naar Saturnus met school.quote:
ja kloptquote:
Wij gingen aantal dagen naar Praag toe. Daar wel nog met iemand van FOK! gemeet die ons ergens een club binnenloodste. Waren dag daarna nog net op tijd voor de excursie. Helaas gingen we naar een glasblazerij waar het 1000 graden was.quote:
Gelachen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zijn nichtjes gingen 80 jaar naar Saturnus met school.
snap ikquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:mschol wist niet hoe oud je was.
de enige wereldstadquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Ama het volgende:
Er ging ook een groep dagje naar Amsterdam.
Laat me raden, zijn naam begint met een U en eindigt op een S?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zijn nichtjes gingen 80 jaar naar Saturnus met school.
Volgens mij was dat wel het goedkoopste en je was het snelste weer thuis.quote:
Jij bent nieuw hier he?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb jij overal zo'n wansmaak in?
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij gingen aantal dagen naar Praag toe. Daar wel nog met iemand van FOK! gemeet die ons ergens een club binnenloodste. Waren dag daarna nog net op tijd voor de excursie. Helaas gingen we naar een glasblazerij waar het 1000 graden was.
Hoezo slechte invloed? Gewoon opstaan met je luie gat anders krijg je geen etenquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Ik kwam thuis uit werk, ging even liggen en werd 45 minuten later wakker. Goed leven
Haha sow.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
hier krijg je waar voor je geldquote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wel het goedkoopste en je was het snelste weer thuis.
Toen was ik 16quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LUI POESJEquote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
Ik werd getipt dat hier veel After Eight fans zijn
En stel dat dat zo zou zijn?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
Nee hoor niks te zoeken hier.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
waaaaatquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja en dan mag ik gewoon de snelweg op tegenwoordig toch?
Hij liegt. After eight fans worden gekielhaald hierquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij liegt. After eight fans worden gekielhaald hier
vele mensen met wansmaak jaquote:Op maandag 8 januari 2024 20:03 schreef Paul het volgende:
DTS lijkt me prima om te blijven.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok, messchien moet ik dan hier vaker komen dan in DTS
Vooral nu mijn vrienden Solo en FC terug zijn.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Alle liefde daar is zo ontroerend altijd.
Snap ik.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral nu mijn vrienden Solo en FC terug zijn.
Dankquote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
CUL / After Eight chocolade
voor jou fan
Thanksquote:Op maandag 8 januari 2024 20:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sterkte. Is er wat verbetering zichtbaar?
Is goed US.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)om-te-overleven.html
gewoon sterven.. blijven de beste over
@LTVDK topic voor jouquote:Op maandag 8 januari 2024 20:07 schreef Paul het volgende:
[..]
CUL / After Eight chocolade
voor jou fan
Waarom komt al dat wansmakelijke TUIG dan ons geweldige Foqueville overspoelen huhquote:
Zegquote:Op maandag 8 januari 2024 20:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij liegt. After eight fans worden gekielhaald hier
Noem je ons tuig?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom komt al dat wansmakelijke TUIG dan ons geweldige Foqueville overspoelen huh
vindt ie leuk om te doen dus zou het niet perse negatief opvattenquote:
GRTD. Radio49 nooit geweest.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en mijof klb sc, of radio49
eigenlijk geen idee
Dat was mijn laatste grote meet tot vorig jaar.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De crewmeet en ESF meet waren erg leuk
genoeg "horeca" dat gewoon moet afsterven hoor, (een straat vol horeca met bijna dezelfde soort eten is gestoord)quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste mongooltjes zijn inmiddels weg.
In grote steden is het sowieso triest. Iedere winkelstraat is hetzelfde. In steden als Amsterdam heb je alleen nog maar snoep, kaas, nutella, pindakaas en winkels waar je vapes kunt kopen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:12 schreef mschol het volgende:
[..]
genoeg "horeca" dat gewoon moet afsterven hoor, (een straat vol horeca met bijna dezelfde soort eten is gestoord)
komen er weer meer mensen voor de rest van de arbeidsmarkt vrij
Wat was er vorig jaar?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat was mijn laatste grote meet tot vorig jaar.
Grote meidquote:
Erger nog ik ben hier een van de mods. Dus pas maar opquote:
Nog een beetje van genoten?quote:Op maandag 8 januari 2024 19:55 schreef Karzai het volgende:
keertje een bedrijfsfeestje met elsevier gehad en een fillipijnse gay collega die had een pilletje genomen en wilde iedereen gaan pijpen op de wc
Heyquote:
ja eens welquote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In grote steden is het sowieso triest. Iedere winkelstraat is hetzelfde. In steden als Amsterdam heb je alleen nog maar snoep, kaas, nutella, pindakaas en winkels waar je vapes kunt kopen.
quote:
quote:
Is niet echt nieuws hoor. Kom je laat achter na een paar maandenquote:
Gebrek aan leven in de andere SC.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom komt al dat wansmakelijke TUIG dan ons geweldige Foqueville overspoelen huh
quote:
Ik ga je missen schatquote:Op maandag 8 januari 2024 20:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dank je wel dat je @:paul heb geadopteerd. Veel sterkte toegewenst
Kippetjesquote:
nou is niet helemaal waar hoor op de gebaande paden misschien, maar er is nog genoeg leuks te vindenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In grote steden is het sowieso triest. Iedere winkelstraat is hetzelfde. In steden als Amsterdam heb je alleen nog maar snoep, kaas, nutella, pindakaas en winkels waar je vapes kunt kopen.
Heyquote:
Wat ga je etenquote:
Ik had weer lekker krokant gebakken spekjesquote:
Topquote:
ahhhquote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
GRTD. Radio49 nooit geweest.
De bekendste daarvan kwamen in RP SC. HELOEFgod.
ehhhhquote:Op maandag 8 januari 2024 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De meeste mongooltjes zijn inmiddels weg.
Heb je het weer over spek, broer ?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had weer lekker krokant gebakken spekjes
quote:
Wacht watquote:
Nee jullie mogen hem houden.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Het kielhalen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vindt ie leuk om te doen dus zou het niet perse negatief opvatten
Neem hem weer eens meequote:Op maandag 8 januari 2024 20:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Plotselinge vorst, denk dat de kabels zijn bevrorenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is hier nou weer aan de handKoeeeeeen....?
Brug niet opgehaald denk ikquote:Op maandag 8 januari 2024 20:21 schreef kwiwi het volgende:
Wat is hier nou weer aan de handKoeeeeeen....?
En had er ook nog ei bijquote:Op maandag 8 januari 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je het weer over spek, broer ?
Of ze zijn over de gracht gelopenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plotselinge vorst, denk dat de kabels zijn bevroren
ja al weet ik eigenlijk niet wat dat betekentquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het kielhalen?
[..]
Neem hem weer eens mee
Schat doe je werk eens, het is hier engquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het kielhalen?
[..]
Neem hem weer eens mee
Ik ben al van grmblquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. BedtijdBeter is dit opgelost als ik morgen terugkom.
Kielhalen is iemand onder een boot door trekkenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja al weet ik eigenlijk niet wat dat betekent
quote:
Nee nee. Veel succes met Paul en Wilmaquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het kielhalen?
[..]
Neem hem weer eens mee
Vriest die zo snel dicht? Dacht dat het wel wat dieper water wasquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of ze zijn over de gracht gelopen
ik kan je ook beschermen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schat doe je werk eens, het is hier eng
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Schat doe je werk eens, het is hier eng
Trustenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, mooi. BedtijdBeter is dit opgelost als ik morgen terugkom.
Gezelligquote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kielhalen is iemand onder een boot door trekken
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee nee. Veel succes met Paul en Wilma
[..]
@Wilma_Flintstonequote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee nee. Veel succes met Paul en Wilma
[..]
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan je ook beschermen?
*maakt zich groot
COME AT ME
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kielhalen is iemand onder een boot door trekken
Nog een landing cederhout neer gelegd. Hopelijk komen ze van de zomer niet terug.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Had je nog wat extra's gedaan?
En ook nog een grote zak groenten zodat het nog een beetje gezond wasquote:
#viesdik worden.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Vreetmeet met mensen van hier.Volgende maand weer.
Groentenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ook nog een grote zak groenten zodat het nog een beetje gezond was
quote:
Nee hier was juist lage waterstand dus snel bevrorenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vriest die zo snel dicht? Dacht dat het wel wat dieper water was
We zijn allebei even groot, maar geeft nietquote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
jij bent kleiner he, en niet zo'n beetje ook
![]()
![]()
Zegquote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry ik laat hem hier achter en ga weer terug
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn allebei even groot, maar geeft nietAls jou dat een goed gevoel geeft
![]()
![]()
Ziet er goed uitquote:
Ook nog wat extra knoflook doorheen gegooidquote:
Doe eensquote:
Ja laat je niet kleinerenquote:
Fijnquote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een landing cederhout neer gelegd. Hopelijk komen ze van de zomer niet terug.
Ik had broccoliquote:
Ik ben altijd heel erg onaardig tegen nieuwelingen en andere asielzoekers hierquote:Op maandag 8 januari 2024 20:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]goodnight, en ik heb het probleem gemist denk ik maar hoop het ook voor je (?)
OEHquote:
quote:
Neem meequote:Op maandag 8 januari 2024 20:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry ik laat hem hier achter en ga weer terug
kaneel zit al kei lang op fok johquote:Op maandag 8 januari 2024 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel erg onaardig tegen nieuwelingen en andere asielzoekers hier
Maar daar komen allemaal enge mensenquote:
En is ook niet de eerste keer hier.quote:
Nee johquote:
Kennelijk geen indruk gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En is ook niet de eerste keer hier.
Hoeft niet per se, maar doe waar je je goed bij voeltquote:Op maandag 8 januari 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk geen indruk gemaakt.
Zal wel wat schokkends posten volgende keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Is ook goed voor bifidobacterium dus staat op mijn 'eet meer' lijstjequote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OEH
Het broccoli adviesbureau is aan het juichen
Oh is dat de manier om hem weer weg te jagen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ow en niet vloeken dan wordt hij boos
Nou als ik zie hoe braaf duudje altijd is als jij er bentquote:
Klinkt een beetje alsof je gewoon een random term opgooit waardoor het gezond lijktquote:Op maandag 8 januari 2024 20:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook goed voor bifidobacterium dus staat op mijn 'eet meer' lijstje
Ik heb je al wel vaker gezien hierquote:Op maandag 8 januari 2024 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kennelijk geen indruk gemaakt.
Zal wel wat schokkends posten volgende keer.
Jij en ik gaan heel lang terug. Weet niet tot wanneer, maar lang. Vertelde je over je vriend in het leger.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je al wel vaker gezien hier
Dit zegt mijn aanbevelingen, en als je dat op broccoli klikt dan staat er 'bifidobacterium' met een pijltje omhoogquote:Op maandag 8 januari 2024 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof je gewoon een random term opgooit waardoor het gezond lijkt
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet klikken als je niet tegen smeerlapperij kunt!weten we zeker dattie al langer op fok zit? plaatjes posten kan ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zegt mijn aanbevelingen, en als je dat op broccoli klikt dan staat er 'bifidobacterium' met een pijltje omhoog
quote:Bifidobacterium is een geslacht van grampositieve, strikt anaerobe, niet-sporenvormende, onbeweeglijke en staafvormige bacteriën.
Ik heb je wel vaker gezien ja, dat klopt. En jk had toen een vriend idd. Maar die zat niet in het legerquote:Op maandag 8 januari 2024 20:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij en ik gaan heel lang terug. Weet niet tot wanneer, maar lang. Vertelde je over je vriend in het leger.
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh is dat de manier om hem weer weg te jagen?
KUT KUT KUT KUT EN NOG EEN KEERTJE KUTquote:
Wie was dat dan? Was niet Sinosappel.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb je wel vaker gezien ja, dat klopt. En jk had toen een vriend idd. Maar die zat niet in het leger
quote:
Ik ken hem vooral uit NWS, en daar zit ik al jaren niet echt meer actiefquote:Op maandag 8 januari 2024 20:34 schreef mschol het volgende:
[..]
weten we zeker dattie al langer op fok zit? plaatjes posten kan ie niet
kitscherige souvenirshops en seksshops en andere toeristenmeuk. Er is zijn zelfs TWEE winkels die alleen maar badeendjes verkopenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ban daar.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral uit NWS, en daar zit ik al jaren niet echt meer actief
Dat weet ik ook niet meerquote:Op maandag 8 januari 2024 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Was niet Sinosappel.
Ach, leeftijd komt met gebreken.
Nee met de g en de v en de dquote:Op maandag 8 januari 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KUT KUT KUT KUT EN NOG EEN KEERTJE KUT
Twee maar? Die zitten wel zo ongeveer naast elkaar dan. Had de auto daar in de buurt geparkeerdquote:Op maandag 8 januari 2024 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
kitscherige souvenirshops en seksshops en andere toeristenmeuk. Er is zijn zelfs TWEE winkels die alleen maar badeendjes verkopen
Vanochtend om 0545 was je best engquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
KUT KUT KUT KUT EN NOG EEN KEERTJE KUT
Heb je het daar te bont gemaaktquote:
Gore vieze deurmat?quote:
Godverdomme kut?quote:
Nee, zat me alleen maar te ergeren. Heb een ban aangevraagd voor NWS en POL.quote:
quote:
Gewoon de dekens er weer overheen gooienquote:
Wist niet eens dat je vrijwillig bans kon aanvragenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zat me alleen maar te ergeren. Heb een ban aangevraagd voor NWS en POL.
Stuk beter voor mijn gemoedsrust.
Als het er nog meer zijn is het helemaal ergquote:Op maandag 8 januari 2024 20:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Twee maar? Die zitten wel zo ongeveer naast elkaar dan. Had de auto daar in de buurt geparkeerd
Jezus, waarom zou ik dat godverdomme doenquote:
niet doenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus, waarom zou ik dat godverdomme doen
20 euro voor een eendjequote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als het er nog meer zijn is het helemaal erg
Ik heb al een eendquote:
16 euro de kilo dacht ik. Bijna goedkoper dan kipquote:
En dan krijg je er zeker ook maar eentje?quote:
Leek me vriendelijker dan de mods uit te schelden.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je vrijwillig bans kon aanvragen
Ja klinkt ook wel verstandig, maar wist niet dat ze die optie haddenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leek me vriendelijker dan de mods uit te schelden.
Wat doe jij nou hier, wij zijn toch elitair voor je?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wens jullie heel veel plezier met @:paul hier.
hij stalkt mijquote:Op maandag 8 januari 2024 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier, wij zijn toch elitair voor je?
Kun je die godverdommense losgeslagen chihuahua weer terugbrengen naar je eigen veldje?quote:
Heb een FA die ik kort daarvoor had gemeet even een berichtje gestuurd. Was binnen 30 seconden geregeldquote:Op maandag 8 januari 2024 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klinkt ook wel verstandig, maar wist niet dat ze die optie hadden
Het niveau daalt nogal snel zo.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wat doe jij nou hier, wij zijn toch elitair voor je?
Hey fan.quote:
Ja sorry Bos, de brug was schijnbaar vastgevroren en is open blijven staanquote:
Wat heb je ervoor overquote:Op maandag 8 januari 2024 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die godverdommense losgeslagen chihuahua weer terugbrengen naar je eigen veldje?
Ziet er wel uit alsof die al meermaals is omgevallen en zijn koppie is verlorenquote:
Weet ik veel, een like ofzo?quote:
Ja zo was je al toen ik het huis kochtquote:Op maandag 8 januari 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziet er wel uit alsof die al meermaals is omgevallen en zijn koppie is verloren
LTVDK zat bij je huis inbegrepen?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zo was je al toen ik het huis kocht
Tja en ik voel me weer lichtjes depressed, dus dat helpt ook al niet..quote:Op maandag 8 januari 2024 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja sorry Bos, de brug was schijnbaar vastgevroren en is open blijven staan
Zit je naakt te fokken?quote:
Ik heb grmbl erbij gekochtquote:
Was hij in de uitverkoop?quote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja en ik voel me weer lichtjes depressed, dus dat helpt ook al niet..
Van een oud vrouwtje geweestquote:
Zo eng zijn de mods nietquote:Op maandag 8 januari 2024 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leek me vriendelijker dan de mods uit te schelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Refurbished modelquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de indrukken van vandaag wel meespelen.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt het door de verhuizing?
Ja moest wel, ze kreeg er een irritant klein schoonzusje bijquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:49 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zo eng zijn de mods niet
@:dud0r is een hoerenzoon met een lelijk Utrechts accent
@:fogel is een pervers mannetje
@:paul is een act en een sukkel
@:speedfight is een overgelopen worstenbrood gobbler
@:lenny77 hoort hier niet, de vieze Belg
@:dotteke heeft geen leven
@:jimbo is een kanker Hollander
Nog meer? Roept u maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
[..]
Zo eng zijn de mods niet
Nog meer? Roept u maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Zo eng zijn de mods niet
Nog meer? Roept u maarJimbo is mijn homeboy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waren vriendjes op de playstation, ja toch.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Zo eng zijn de mods niet
Nog meer? Roept u maar@Paul is geen Mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Zo eng zijn de mods niet
Nog meer? Roept u maarWaag het eens een slecht woord over Frutsel te zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja moest wel, ze kreeg er een irritant klein schoonzusje bij
Ik heb foto van zijn knotje, nu jij weerquote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jimbo is mijn homeboy.
Waren vriendjes op de playstation, ja toch.
Is dit een vraag?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef Paul het volgende:
is @:dud0r echt een utrechter met utrechts accent
Jij wint.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb foto van zijn knotje, nu jij weer
Helpt even wat tekenen daar niet een beetje bij, dat je het even van je af kan gooien?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de indrukken van vandaag wel meespelen.
Maar mezelf na een drukke dag kut voelen gaan al jaren hand in hand..
Kan ie nog steeds wel een act en een sukkel zijnquote:
Ik mis @Nattekat in het rijtjequote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb foto van zijn knotje, nu jij weer
Nog nooit van gehoord, maar wat een kutnaamquote:Op maandag 8 januari 2024 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waag het eens een slecht woord over Frutsel te zeggen
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat de indrukken van vandaag wel meespelen.
Maar mezelf na een drukke dag kut voelen gaan al jaren hand in hand..
[..]
Zo eng zijn de mods niet
Nog meer? Roept u maarOh hai, neuken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
De weergod van FOK! niet kennenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, maar wat een kutnaam
Ik zit momenteel zonder tekenpapierquote:Op maandag 8 januari 2024 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helpt even wat tekenen daar niet een beetje bij, dat je het even van je af kan gooien?
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niets mis met een natte poes
Nou dan is hij helemaal vreselijk want dan is het zijn schuld dat het 150 dagen heeft geregendquote:
quote:Op maandag 8 januari 2024 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niets mis met een natte poes
Ja en hopen dat die nieuwbouw ook een beetje op gaat schieten,quote:Op maandag 8 januari 2024 20:52 schreef essnhills het volgende:
[..]lekker rustig alles even laten bezinken
Nu weet je iig waar je naartoe gaat voor een aantal jaar
Anders gewoon ergens een a4'tje uit een printjes trekkenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit momenteel zonder tekenpapier![]()
![]()
Ga ik morgen of woensdag even bij halen..
En ik kan ook geen lego bouwen nu.. Maar volgens mij komt er zo FA cup voetbal op TV, Ga ik dat maar kijken...
Hou je haaks gabber.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit momenteel zonder tekenpapier![]()
![]()
Ga ik morgen of woensdag even bij halen..
En ik kan ook geen lego bouwen nu.. Maar volgens mij komt er zo FA cup voetbal op TV, Ga ik dat maar kijken...
Lees dit topic gewoon WKN / WKN: Jaaroverzicht 2023quote:Op maandag 8 januari 2024 20:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nou dan is hij helemaal vreselijk want dan is het zijn schuld dat het 150 dagen heeft geregend
Gewoon op de muur tekenenquote:Op maandag 8 januari 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders gewoon ergens een a4'tje uit een printjes trekken![]()
Maar een beetje afleiding is wel goed ja, dat je even wordt afgeleid van je gedachten
[..]
Zo eng zijn de mods niet
Nog meer? Roept u maarWorstenbroodjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
Ze gaan toch binnenkort verhuizenquote:
Dikke knuffel Bosquote:Op maandag 8 januari 2024 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik toen ik klein was op de muren mocht tekenen en dat daarna behang eroverheen gingquote:Op maandag 8 januari 2024 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze gaan toch binnenkort verhuizen
Hopen dat het dan wel een beetje lekker is, anders moet je alsnog langs de chineesquote:Op maandag 8 januari 2024 20:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ook weer genoeg gekookt voor vanavond. Kan Cali weer de hele week van eten.
Nou.. wat erg zeg.quote:Op maandag 8 januari 2024 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat het dan wel een beetje lekker is, anders moet je alsnog langs de chinees
Nee niet echt, maar wel zonde als CE er dan al zoveel tijd en moeite voor heeft gedaanquote:
Ja, nee .. dat is ook weer zo.quote:Op maandag 8 januari 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar wel zonde als CE er dan al zoveel tijd en moeite voor heeft gedaan
Ik probeer ook wel eens iets nieuws, als het niet smaakt bestellen we frietjesquote:Op maandag 8 januari 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar wel zonde als CE er dan al zoveel tijd en moeite voor heeft gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |