SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja, sowieso nooit op de voorgrondquote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hmm nee dat vond ik wel leuk eigenlijk. Maar probeerde jij in de klas altijd op de achtergrond te blijven?
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomtquote:Op maandag 8 januari 2024 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je jarig bent wordt er toch juist voor jou gezongen? Waarbij je dan ongemakkelijk heel dat versje af moet horen
Wees dan gewoon eens duidelijkquote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomt![]()
@Strani begreep het wel in een keerquote:
Oké dan snap ik wel dat zo'n moment heel ongemakkelijk voor je was.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sowieso nooit op de voorgrond
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomt
Het was súper duidelijk.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Strani begreep het wel in een keer
Die is misschien wel wat slimmerquote:Op maandag 8 januari 2024 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:Strani begreep het wel in een keer
quote:
Achtergrond ftw.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sowieso nooit op de voorgrond
[..]
Ja, dat is wat ik bedoel, maar wat blijkbaar niet overkomt
Ik wil dat onzichtbare kleed van Harry Potterquote:Op maandag 8 januari 2024 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Achtergrond ftw.
Invisibility skills unlocked.
Ik heb het niet eens nodig.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat onzichtbare kleed van Harry Potter
Nou ja... ik zag je wel.quote:
Ho wacht als hij onzichtbaar had moeten zijn is hij wettelijk beschermd, ongeacht wat hij deed.quote:
quote:
Dit jaar nogquote:Op maandag 8 januari 2024 22:24 schreef Koen66 het volgende:
is @:crv hier de laatste tijd nog wel eens gesignaleerd?
quote:
quote:
Dit is weer compleet nieuw voor mijquote:Op maandag 8 januari 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ho wacht als hij onzichtbaar had moeten zijn is hij wettelijk beschermd, ongeacht wat hij deed.
Ja, ik ging dat niet zingen aan tafel.quote:
Ja ik dacht meteen even zeggen voor er problemen van komen.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is weer compleet nieuw voor mij
Ja, super fijn dat je mee denktquote:Op maandag 8 januari 2024 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik dacht meteen even zeggen voor er problemen van komen.
Gedaan, mag ik nu eten?quote:Op maandag 8 januari 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo slechte invloed? Gewoon opstaan met je luie gat anders krijg je geen eten
Nee, want jouw buikje moet erafquote:
Ik denk dat ik morgen niet meer wakker word als ik nu niets eet.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jouw buikje moet eraf
Wat ga je eten dan ?quote:Op maandag 8 januari 2024 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik morgen niet meer wakker word als ik nu niets eet.
Heel goed. Hou 'm kortquote:Op maandag 8 januari 2024 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, want jouw buikje moet eraf
Ik leer hier van de bestequote:
Ik zat eigenlijk aan anderen te denken.quote:
Oh.quote:Op maandag 8 januari 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk aan anderen te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |